Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Mateja Maljevac:
Značilnosti in dejavniki socialnega prilagajanja slepih in slabovidnih otrok
Carmen L. Oven:
Komuniciranje s starši otrok z okvaro vida
Magistrska dela (95)
Valentina Šipec:
Štirje letni časi - tipne slikanice za slepe
Zvonko Ferčec:
Kakovost življenja slepih in slabovidnih v Mestni občini Maribor z vidika prilagoditev okolja in uporabe tehničnih pripomočkov
Ana Furlan:
Tipna slikanica Anje Štefan "Bobek in barčica"
Jana Dolenec:
Tipna učila za pouk zgodovine starega in srednjega veka
Saša Mivšek:
Prilagoditev kartografskega gradiva za poučevanje Afrike pri pouku geografije s slepim ali slabovidnim učencem
Maja Volk:
Pripomočki za spodbujanje kognitivnega razvoja pri slepih in slabovidnih otrocih
Petra Paradižnik:
Konjiška legenda na avditorno-taktilni način - tipna slikanica
Marjeta Federl:
Slepi in slabovidni spoznavajo Slovenijo pri pouku geografije
Ilaria Raschini:
Ko gledamo s prsti in dlanmi: umetnost skozi dotik
Andreja Štucin Cergol:
Vključevanje slepih v izvenšolske interesne dejavnosti - učenje petja
Boštjan Bonin:
Veččutno zaznavanje da Vincijeve Zadnje večerje, prilagojeno slepim in slabovidnim osebam
Barbara Domiter:
Škofjeloški pasijon - maketa za slepe in slabovidne
Rebeka Lovrec:
Odnos do slepih skozi zgodovino
Tamara Vodlan Mihelič:
Didaktična igra za spodbujanje razvoja percepcije slepih in slabovidnih otrok
Fatima Peček:
Prilagoditev grajenega okolja otrokom s posebnimi potrebami
Alja Oprešnik Prodanović:
Pomen pomoči mobilnega tiflopedagoga za slepe in slabovidne učence v inkluzivni osnovni šoli
Tina Grzetič:
Tipna slikanica za slepe starše
Nina Gorjan:
Prilagoditve naravoslovnega dneva slepim in slabovidnim otrokom
Polona Küssel:
Izdelava tipnih učil za slepe in slabovidne pri pouku geografije
Lucija Praček:
Čutna knjiga za spodbujanje motorike slepih in slabovinih predšolskih otrok
Urška Šipec:
Didaktična igra za slepe in slabovidne: naravnogeografske enote Slovenije
Tina Sluga:
Tiflodidaktični igralni komplet Žeptonka
Simona Tofolini:
Terapija s pomočjo konja za mladostnike z okvaro vida in z motnjami v duševnem razvoju
Ariela Abraham:
Pozitivni dejavniki uporabe pravljice pri otrocih s posebnimi potrebami
Ana Murn:
Didaktični pripomoček za spoznavanje razvojnega kroga metulja citrončka za slepe in slabovidne otroke
Maja Mejač:
Knjiga v škatli - pripomoček za branje otrok s posebnimi potrebami
Anja Polajžer:
Mit o Pegazu - tipna slikanica za slepe in slabovidne otroke
Ana Verdinek:
Tiflodidaktični pripomoček za poučevanje osnovnih vaj pilatesa
Nives Keš Trebec:
Dotik Pivške kotline - interaktivna škatla za slepe in slabovidne otroke
Miranda Ostić:
Gozd - učni pripomočki za slepe in slabovidne otroke
Suzana Grah:
Gozdna učna in rekreativna pot, prilagojena slepim in slabovidnim
Maja Sadovnik:
Didaktični pripomoček za predšolske otroke z okvaro vida
Alma Šušteršič:
Didaktični pripomoček za spodbujanje uporabe preostanka vida pri slepih in slabovidnih predšolskih otrocih
Tereza Dariž:
Uporaba knjig z inkluzivno tematiko v prvem izobraževalnem obdobju
Lili Miloševič:
Šolsko gledališče kot pot do socialnega vključevanja otrok z motnjami v duševnem razvoju
Brigita Čeh:
Od markacije do markacije, didaktična igra za slepe in slabovidne
Nina Zelen:
Tipni relief Slovenije kot pripomoček pri učenju geografije Slovenije
Petra Iskra Pugelj:
Tipni slovensko-hrvaški slovar z didaktično igro za slepe in slabovidne otroke
Ivan Jakob Cervo:
"Mali prostor" - pripomoček za razvoj otrokove prostorske predstavljivosti
Nastja Strnad:
Ovire pri vključevanju slepih in slabovidnih v družbo
Nina Božičnik:
Tiflodidaktični igralni komplet Mavrična ribica za slepe in slabovidne otroke
Aja Dobnik:
Zaznavanje in doživljanje barv otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Ana Svetec Marinič:
Didaktični pripomoček za spoznavanje razvojnega kroga zelene žabe za slepe in slabovidne otroke - tipna slikanica
Jasna Hostnik:
Gozdna igralnica za slepe in slabovidne otroke
Saša Mlinar:
Slepi in slabovidni na poti do samostojnosti
Petra Cotman:
Tipna slikanica
Nada Jarc-Šarenac:
Prilagajanje učil in učnih pripomočkov za slepe in slabovidne pri pouku zgodovine
Polona Medved:
Prilagoditev vidnih ilustracij v tipno obliko
Anica Toplak:
Tipni pripomočki - pomoč pri opismenjevanju slepih otrok
Anja Rustja:
Položaj slepih iskalcev zaposlitve
Doroteja Smej:
Sprejemanje drugačnosti skozi lastno izkušnjo
Maja Vičič:
Didaktično gradivo za slepe in slabovidne učence
Jurij Marussig:
Onstran svetlobe od Pirana do Fiese - učna pot za slepe in slabovidne
Tina Cencič:
Didaktični pripomoček za spoznavanje letnih časov za slepe in slabovidne učence
Maja Lemut:
Kuhamo - kuharska knjižica za slepe in slabovidne
Dolores Štembergar:
Tipna slikanica, didaktična igra in zvočni posnetki za delo s slepimi in slabovidnimi učenci na temo meseci
Tanja Jenko:
Multimodalno učilo za slepe in slabovidne pri spoznavanju španskega jezika
Alenka Rutar:
Didaktični pripomoček za slepe in slabovidne učence pri učenju matematike
Petra Bajc:
Raziskovalna kocka
Rok Mahne:
Legenda o nastanku Cerkniškega jezera - tipna slikanica
Ines Skol:
Prilagoditve Hermanovega brloga v Muzeju novejše zgodovine Celje po meri slepih in slabovidnih oseb
Petra Trček:
Stereotipi, predsodki in diskriminacija slepih na področju zaposlovanja
Sanja Hribar:
Tipna slikanica - obravnava besedil v 1. triletju osnovne šole pri slovenščini
Kristina Naglost:
Dostopnost tolminske zgodovine slepim in slabovidnim
Tina Dovč:
Dostopnost muzejev s poudarkom na dostopnosti slepim in slabovidnim osebam
Aleksandra Krnc:
Tipna slikanica z didaktično igro za učenje spoznavanja okolja in medpredmetnih povezav
Lucija Matoš:
Priredba Zdravljice v lahko branje in brajico
Žana Benedičič:
Tipna slikanica - po poti čebelice Ivane
Mateja Krenker:
Slovenija skozi znamenitosti
Leja Goručan:
O polžu, ki je želel biti hiter
Eva Križnik:
Prilagojena slikanica kot pomoč pri opismenjevanju otrok s posebnimi potrebami
Silvester Vogrinec:
Kako lahko osebe z izgubo vida izvajajo borilne veščine
Ema Palovšnik:
Legenda o Zlatorogu v inkluzivni knjigi
Anamarija Zagorec:
Set tipnih slikanic Urban in psička Vida
Anja Lesjak:
Poučevanje glasbene umetnosti slepih in slabovidnih v prvem triletju osnovne šole z Orffovimi instrumenti
Damjan Šimenko:
Vključevanje otroka s prirojeno popolno izgubo vida v vsakdanje življenje
Mojca Kersnik, Cvetka Pavlovčič:
Model celice - osnova živega med prsti učilo za učence osnovne šole s prilagoditvami za slepe in slabovidne
Sabrina Buzadžić, Vanesa Šrol:
Prilagoditev visokošolske ustanove po meri slabovidnih oseb
Melania Hrvatin, Cristina Valentič Kostić:
Spoznavanje vremenskih pojavov in agregatnih stanj vode v inkluzivnem oddelku predšolskih otrok
Katja Draškovič, Ksenja Žmauc:
Spodbujanje inkluzije z Metuljčkom Plavčkom pri slepih in slabovidnih ter videčih otrocih
Valbone Saliaj:
Učno uspešen slep učenec
Petra Tomšič:
Pripomoček za izvajanje razteznih in krepilnih gimnastičnih vaj s slepim in slabovidnim otrokom pri uri športa
Tanja Černic:
Tipna slikanica in škatla didaktičnih pripomočkov za učenje slepih in slabovidnih učencev
Meta Slejko:
Sklop didaktičnih pripomočkov za računanje - Računko
Urša Runtič:
Didaktični pripomoček za spoznavanje razvojnega kroga čebele kranjska sivka za slepe in slabovidne otroke
Adrijana Kobol:
Priredba slikanice Zgodba o angelu in hudički za slepe in slabovidne otroke oziroma otroke z okvaro vidne funkcije
Sonja Hojkar:
Prilagoditev projekta radovljiške knjižnice po meri slepih in slabovidnih oseb
Mohor Maretič:
Prilagoditve informacij o Muzeju Velenje v lahko berljivi obliki
Elis Valenčak:
Tipna slikanica in didaktični pripomoček za učenje angleščine pri slepih in slabovidnih otrocih
Blaž Kamnik:
Vpliv didaktično prilagojenih iger za otroke s slepoto, slabovidnostjo in okvaro vidne funkcije na socialno vključenost otroka s slabovidnostjo v razredu
Liza Berden:
Cirkuška pedagogika kot inkluzivni pristop k delu z osebami s slepoto, slabovidnostjo ali okvaro vidne funkcije
Tadeja Kadunc:
Skrivnosti rožnega venca v tipni slikanici in zvočnem posnetku
Petra Verdenik:
Didaktična igra za boljše razumevanje umetnosti za osebe s slepoto
Nika Jerman:
Prilagoditve pedagoške razstave v Notranjskem muzeju Postojna za osebe s slepoto in slabovidnostjo
Darinka Rojko Pičerko:
Predstavitev mitreja slepim in slabovidnim osebam
Diplomska dela (7)
Urška Škrabe:
Dejavniki uspešnega vključevanja slepega otroka v redni vrtec - šolo
Tamara Mišmaš:
Tipne sestavljanke za slepe otroke
Alja Breznikar:
Vključevanje slepih in slabovidnih otrok v slovenske vrtce
Saša Podobnikar:
Šport invalidov in njihova medijska prepoznavnost: slepi in slabovidni
Mojca Tominec:
Stališča in predsodki dijakov obalnih srednjih šol do slepih in slabovidnih
Tadeja Korez:
Didaktični komplet za spoznavanje Panonske pokrajine za slepe in slabovidne otroke
Julija Rejc, Nina Čelešnik Kozamernik:
Življenje učencev s skotopičnim sindromom ali sindromom Helen Irlen - primarno in šolsko okolje
Druga dela (3)
Aksinja Kermauner:
Umetnost za vse
Aksinja Kermauner:
Kako motivirati slepega in slabovidnega učenca v inkluzivnem učnem procesu
Karmen Drljić, Aksinja Kermauner, Vanja Riccarda Kiswarday, Irena Lazar, Zrinka Mileusnić, Ivana Pintarič:
Arheologija za vse