Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (6)

  1. Nina Košutnik: Paradoks ženske identitete
  2. Primož Čepar: Športni program Radia Koper in Radia Trst A kot povezovalni element primorskega prostora
  3. Martina Marušič Kos: Slovenska umetnost in nostalgija po socializmu
  4. Matej Zupanc: Dezinformacija v času koronavirusa
  5. Patricija Turnšek: Usmerjeno digitalno oglaševanje in poseganje v zasebnost
  6. Milica Todorović: Interno korporativno komuniciranje kot ključno orodje za interno korporativno znamčenje

BSc theses (6)

  1. Suzana Grm: Vzpostavitev pop ikone
  2. Nina Tomažin: Kultura potrošnje na zavarovalniškem trgu
  3. Andrej Pongrac: Koncentracija politične in medijske moči
  4. Mia Škodič: Digitalizacija in njen vpliv na novinarsko delo
  5. Gabrijela Cojzer: Zbiranje podatkov za prilagojeno oglaševanje na spletu
  6. Tadeja Peternel: Družbena omrežja in participacija mladih v javni sferi

Other documents (10)

  1. Peter Sekloča: Mike Wayne: Marxism and Media Studies: Key Concepts and Contemporary Trends Pluto Press, London 2003, str. 289, $ 23.95 (ISBN 0-7453-1913-0)
  2. Peter Sekloča: Promocijska borba za preboj na boljše pozicije v javni sferi
  3. Peter Sekloča: Od "retorike predstavljanja" prek javnih forumov do reprezentacije javnosti?
  4. Peter Sekloča: Štiri oblike odnosa med javnostjo, državljani in znanostjo
  5. Peter Sekloča: Regionalni tisk in nadzor oblasti
  6. Peter Sekloča: Pojem vpliv in krmiljenje javnomnenjskih procesov
  7. Peter Sekloča: Contradictions of media production and the heterogeneity of products
  8. Peter Sekloča: Javnost in družbeni odnosi produkcije
  9. Peter Sekloča: Javno komuniciranje med zamejstvom in Republiko Slovenijo
  10. Peter Sekloča: Aktivistični državljan v kontekstu (globalne) informacijske ekonomije
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica