Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Andreja Istenič

Vseh ključnih besed je 120, ki se skupaj pojavijo 153 krat.
18 ključnih besed (15 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 51 krat (33.33 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x13.73%informacijsko-komunikacijska tehnologija
5x9.8%IKT
4x7.84%izobraževalna tehnologija
3x5.88%izobraževanje, vrtec, starši, internet, predšolski otroci
2x3.92%učitelji, vzgojitelji, predšolska vzgoja, računalnik, kurikulum, visokošolsko izobraževanje, zdravstvena nega, študenti, računalniške igre, tehnologija
1xizkustveno učenje, klinična praksa, kompetence, mentorji, mentorstvo, klinično okolje, otroci s posebnimi potrebami, aplikacije, multisenzornost, mobilni internet, pametni telefoni, dlančniki, učenje, šola, metode učenja, individualizacija, učne oblike, BAB-SLO, inkluzija, diferenciacija, računalniško podprtno učenje, razvoj motorike, otroci z znižanimi učnimi sposobnostmi, informacijsko-komunikacijska, profesionalni razvoj vzgojiteljev predšolskih otrok, vseživljenjsko učenje, interaktivna mizica, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), srednja šola, primerjava, šolstvo, zgodnje učenje, digitalne zgodbe, kompetentnost vzgojiteljev predšolskih otrok, računalniki, učna okolja, etične kompetence, obvladovanje govornih prekinitev, govorne situacije, stališča do govora, tablice, profesionalni razvoj, mediji, mladi, prosti čas, Posavje, sodelovanje, jecljanje, trajnostni prostorski razvoj, socialne sposobnosti, izvršilne sposobnosti, internetna kultura, kibernetični prostor, medgeneracijske razlike, mladi odrasli, vpliv računalniških iger, pozitivni učinki, negativni učinki, znaki odvisnosti, najstniki, odvisnost, prosocialno vedenje, digitalno učenje, umetna inteligenca, stališča, socialni razvoj, kognitivni razvoj, digitalne naprave, pedagogi, družabna omrežja, usposabljanje, digitalna pismenost, varnost, objava, pismenost, digitalne igrače, cognitive theory of multimedia learning, dyslexia, social cognitive theory, special educational needs, accessibility, trajnostni razvoj, vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj, m-učenje, mobilne naprave, visokošolski učitelji, metode poučevanja in učenja, digitalna tehnologija, digital divide, online learning resources, pedagoška dokumentacija, dokumentacijsko informacijski sistemi, vzgoja, predšolsko obdobje, digitalni mediji, upravljanje z dokumenti, dejavniki, prednosti in slabosti uporabe DIS, elektronski dnevnik, elektronska redovalnica, ki vplivajo na uporabo DIS in IKT, mobilni telefoni
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici