Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Silva Bratož

Vseh ključnih besed je 238, ki se skupaj pojavijo 339 krat.
39 ključnih besed (16.39 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 140 krat (41.3 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
11x7.86%angleščina kot tuji jezik
10x7.14%pristop CLIL
9x6.43%tujejezikovni pouk
8x5.71%angleščina, zgodnje učenje tujega jezika, tuji jeziki
7x5%motivacija
5x3.57%zgodnje učenje angleščine
4x2.86%učenje tujega jezika, poučevanje tujega jezika, tuj jezik
3x2.14%usvajanje jezika, projektno delo, večjezičnost, pismenost, poučevanje angleščine, zgodnje poučevanje tujega jezika
2x1.43%poučevanje slovnice, elementi kulture, glasba, angleščina kot materni jezik, zgodnje poučevanje tujih jezikov, gibanje, zgodnje poučevanje angleščine, CLIL, celostno učenje, informacijsko-komunikacijska tehnologija, zgodnje učenje in poučevanje tujega jezika, podporne strategije, gibalne dejavnosti, vrtec, predhodno znanje, sodelovalno učenje, drugo starostno obdobje, poučevanje tujega jezika v otroštvu, metode opismenjevanja, medkulturnost, stališča učiteljev, medpredmetno povezovanje
1xodziv učencev, lastnosti jezika, samoevalvacija učiteljev, primerjalna analiza, organizatorji potovanj, Pristop CLIL, katalogi, spoznavanje okolja, športna vzgoja, metafora, območje bližnjega razvoja, učinkovitost gibalnih elementov, videokonference, stališča predšolskih otrok, prvo starostno obdobje, jezik v turizmu, semiontika, obravnavanje napak, rutinske dejanosti, jezikovna zmožnost, načrtovanje dejavnosti, pedagoške podporne strategije, popravljanje napak, osnovna šola, digitalna pismenost, dejavniki vpliva na učenje tujega jezika, stališča do tujejezikovnega pouka, osnovnošolski učenci, specifične učne težave, tuje raziskave, učne težave, strategije poučevanja, diplomska dela, stališča do učitelja, tujejezikovna tesnobnost, zgodnje usvajanje tujega jezika, vzgojitelji, pristopi k poučevanju, privzem, predšolsko obdobje, e-učenje, internet, informacijska tehnologija, izobraževanje, tehnike popravljanja napak, poučevanje angleščine na zgodnji ravni, področja komunikacije, pouk angleščine, angleščina kot tuj jezik, poučevanje angleščine v prvem triletju, glasbeni elementi, učenci priseljenci, tesnobnost, igra, integrativna motivacija, učenje, instrumentalna motivacija, poučevanje s pomočjo glasbenih elementov, angleška slovnica, opismenjevanje, branje v nadaljevanjih, pripovedovanje zgodb, zgodnje učenje angleškega jezika, učenje skozi zgodbe, prilagajanje umetnostnih besedil, didaktične igre, poučevanje angleške slovnice, umetnostno besedilo, stopnje razvoja, stališča, celostni telesni odziv, učenje in usvajanje jezika, slikanice, kritično obdobje, modeli poučevanja, branje, literatura, zgodnje učenje, razvoj govora, pesmi, besedišče v tujem jeziku, prvo triletje osnovne šole, zgodnje učenje in poučevanje, aktivnosti in motivacija učencev, didaktične igre za poučevanje slovnice, zgodnje učenje jezika, poučevanje slovnice pri tujejezičnem pouku, slovenske raziskave, učenje jezika, teorije učenja tujega jezika, narek, opismenjevanje v angleščini, učenje in poučevanje, otrokov govorni razvoj, tuji jezik, pouk, učne oblike, učenje angleščine kot tujega jezika, jeziki v otroštvu, usvajanje tujega jezika, pristop obrnjene učilnice, frontalni pouk, CLIL (Content and Language Integrated Learning), razredni pouk, kulturna dediščina, kritično mišljenje, raziskava načrtovanih novosti, neformalno izobraževanje, izvenšolsko učenje tujega jezika, pristopi za poučevanje angleščine, spletna gradiva, tujejezikovne dejavnosti, rap, ʺknjiga za naročjeʺ, tiskana gradiva, medkulturno zavedanje, stripi, bralne zmožnosti, pisne zmožnosti, informacijsko-komunikacijske tehnologije, zaprtje šol, karantena, mobilnost, medjezikovne in medkulturne kompetence, Erasmus+ mobilnosti za zaposlene v osnovnih šolah, TikTok, mikro- in nanoučenje, osebnostni razvoj učitelja, profesionalni razvoj učitelja, državljanska vzgoja, razredna komunikacija, pristopi poučevanja, raba materinščine, obrnjena učilnica, družbeni mediji, otroški govor, govorne zmožnosti, zaznavanje tujih jezikov, covid-19, pandemija, raziskovalni pristop, vključenost učencev, raznojezičnost, raznokulturnost, model RazKon, pluralistični pristopi, tuji jezik angleščina, didaktična sredstva, opismenjevanje v angleščini kot tujem jeziku, zgodnje obdobje, opismenjevanje v angleščini kot prvem jeziku, pristopi k opismenjevanju, dejavnosti opismenjevanja, vodstva šole in otrok, stališča učiteljev TJ 1, razvijanje sporazumevalnih zmožnosti, učbeniki za predmet angleščine, kultura v učbenikih, večkodnost učbenika, tujejezikovni učbenik, državljanstvo, napredovanje v znanju, različno predznanje, metode oismenjevanja, stališča otrok, raba IKT, predznanje, prvo vzgojno-izobraževalno odobje, predpasnik z lutkami, spoznavanje morskih organizmov, aktivno učenje, učenje pesmi, lutka, pristopi k učenju tujega jezika, kombinirani oddelek, glasbene dejavnosti, študija primera, stališča učencev, pouk v naravi, angleški jezik, eksplicitno poučevanje slovnice, didaktična igra, diferenciacija in individualizacija, slovnična zmožnost, implicitno poučevanje slovnice, doživljajska pedagogika, tuj jezik angleščina, DEAR, tiho branje, Bloomova taksonomija, taksonomske stopnje, zaznave učencev, spodbujanje branja, ekstenzivno branje, učenje angleščine na razredni stopnji, matematika v osnovni šoli, učni načrt, branje in bralna pismenost, analiza dokumentov
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici