Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mitja Ruzzier

Vseh ključnih besed je 203, ki se skupaj pojavijo 283 krat.
37 ključnih besed (18.23 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 117 krat (41.34 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
18x15.38%podjetništvo
7x5.98%poslovni načrt
5x4.27%poslovni načrti
4x3.42%internacionalizacija, rast, inovativnost, SBFunnel, uporabniki
3x2.56%nepremičnine, blagovna znamka, razvoj blagovne znamke, globalizacija, trženje, razvoj, poslovanje, faktorska analiza, strategije
2x1.71%podjetniška pot, podjetja, podjetniki, podjetniške mreže, start-up, investicije, poslovni model, Canvas, socialna omrežja, obnovljivi viri energije, zadovoljstvo, turizem, konkurenca, človeški kapital, inovacija, gradniki, proizvodnja, zaposleni, podjetje, oglaševanje
1xrecikliranje, razmišljanje, ustvarjalnost, guma, prodaja, priložnosti, družbeni kapital, zaznavanje, internacionalizacja, strateški management, internacionalizacije, varstvo okolja, finančni načrt, prebivalstvo, zdravniki, preskrbljenost, poslovno okolje, povezovanje, partnerstvo, objekti, zasebni zavodi, storitve, mreže, spletno nakupovanje, tržna analiza, javni zavodi, osnovna zdravstvena dejavnost, mnotranje podjetništvo, fotovoltaika, zadovoljstvi, zaznava vrednost, priporočila, Slovenija, mala in srednje velika podjetja, turistične znamenitosti, preglednost, etažna lastnina, upravljanje, upravnik, kakovost, modeli, institucionalna podpora, prihodnost, diplomska dela, storite, nenaslovljena direktna pošta, konkurenčnost, spodbujanje, novi izdelki, igralništvo, igralni salon, igralni avtomati, Michelinova zvezdica, podjetniška rast, nagrajevanje, finančne nagrade, nefinančne nagrade, prodajno osebje, motivacija, mednarodno podjetništvo, solarni sistemi, OVE, kmetija, potovalne agencije, notranje podjetništvo, regresijska analiza, biodiesel, bioetanol, kmetijstvo, Romunija, bioplin, SRC, informacijska tehnologija, Makedonija, Srbija, SPIN, električna energija, prototipi, iskanje zunanjega znanja, management inovacij, odprta pisarna, vitki pristop, odprto inoviranje, ideja, plačljivo oglaševanje, socialni mediji, Facebook, FestINNO, vitko znamčenje, najosnovnejša sprejemljiva znamka, trajnostni razvoj, rast podjetja, mobilno bančništvo, spletno bančništvo, notranje podjetnišvo, svetovni splet, notranji in zunanji pogled na blagovno znamko, lastna blagovna znamka, spletna pojavnost, premoženje blagovne znamke, start-up podjetje, virus, Calzedonia Group, Verudela, d. o. o., pandemija, kriza, skupnost, vplivneži, osebna blagovna znamka, podjetniški ekosistem, podporni programi, zvestoba, zaznana kakovost, zvestoba tržni znamki, tržne znamke v turizmu, zavedanje, premoženje tržne znamke z vidika uporabnika, hitrorastoča podjetja, gazele, tržna znamka, dizajnersko razmišljanje, dizajn, inoviranje poslovnega modela, orodje za vizualizacijo, vrednost za uporabnika, ustvarjanje vrednosti, regresija, študenti, srednje velika podjetja, podporno okolje, podjetniška naravnanost, izdelki, hitro prototipiranje, uporabnikova doživetja, inovacije, oblikovanje, konkurenčna prednost, management, družba, metode, šport, rekracija, mala podjetja, potencialni podjetnik, komunikacija, inoviranje, skupinska vadba, oddajanje, potrošniki, močna blagovna znamka, lesna industrija, startup podjetja, unikatne zgodbe, podjetnost, dizajnerski način razmišljanja, kvalitativna metodologija, tehnologija, tvegani kapital, ekosistem, uspešen medgeneracijski prenos, družinsko podjetje, podjetniško izobraževanje, študija primera, dejavniki, blagovne znamke
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici