Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Sandra Bašić-Hrvatin

Together there are 394 keywords, that are appearing 560 times.
46 of them (11.68 % of all) appear more than once, together appearing 212 times (37.86 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
46x21.7%zaključna dela
22x10.38%magistrske naloge
14x6.6%mediji
10x4.72%propaganda
8x3.77%politika
6x2.83%oglaševanje, politično komuniciranje
5x2.36%predsedniške kampanje, ZDA
4x1.89%volitve, komunikacija, družbena omrežja, trženje
3x1.42%lokalne volitve, Instagram, komuniciranje, predsedniške volitve, Twitter, socialna omrežja, Facebook, politična komunikacija
2x0.94%svoboda izražanja, ženske, politični marketing, kampanja, retorika, digitalizacija, politične kampanje, Slovenija, analiza, soočenja, televizija, odvisnost, internet, agenda-setting, seksizem, medijske podobe, uokvirjanje, zasebnost, oglasi, etika, demokracija, predvolilna kampanja, novinarstvo, šport, otroci
1xšportne stave, perspektiva, opaznost, kompozicija, barva, politični slogan, razpad osebnosti, osebnost, izbira barv, persona, Mestna občina Kranj, Evropska konvencija o človekovih pravicah, Kodeks novinarjev Slovenije, titonostalgija, Rusija, predsednik, jugonostalgija, podobe, novinarske dolžnosti, "mariborski ravnatelj", digitalno, Kotlerjev model trženjskega spleta, medijska politika, Občina Piran, vodnik, poročanje medijev, komunikacijska strategija, Gezi protests, predsedniške volitve 2017, politilčno komuniciranje, medijski performans, mediatizacija, krizno poročanje, begunci, fotografija, človekove pravice, begunska kriza, personalizacija politike, Old Spice, sponzorstvo, znamčenje, Kobilarna Lipica, trženjska strategija, tržno komuniciranje, Rokometni klub Celje Pivovarna Laško, sponzorstvo v športu, trženje v športu, prosti čas, WikiLeaks, neverbalna komunikacija, prepričevanje, disinformation, socialni mediji, politiki, ženske revije, fotografije, YouTube, persuasion, Turkey, poslovne skrivnosti, množični mediji, anonimnost, lobi, predsedniški kandidati, politics, športne igre na srečo, politično oglaševanje, vizualna slovnica, spletni mediji, zaslužek, blagovna znamka, problematika, prerokovanje, vedeževanje, Pipistrel, ultralahka letala, nacionalna identiteta, vrednote zaposlenih, organizacijska kultura, kakovost, predsedniška kampanja, politična propaganda, Aladdin, propagandni film, kulturni rasizem, grožnja, Disneyeve risanke, umeščanje izdelkov, politična kampanja, twixterji, nanizanka Prijatelji, popularna kultura, enotni prostor Primorske, slovenski mediji, krizno komuniciranje, spirala molka, teorija kognitivne disonance, semiotična analiza, tabloidi, rumeni tisk, konstrukcija identitet, prikrito oglaševanje, zvezdništvo, žurnalizem, kritična diskurzivna analiza, analiza vsebin, regulacije oglaševanja, Naš športnik, Slovenci v Italiji, čezmejno povezovanje, šolski prostor, učbeniki, izbrisani, medijsko opismenjevanje, osnovnošolske revije, učna gradiva, vojska, Pentagon, South Park, satira, socialna kategorizacija, socialna interakcija, javna razprava, animirana serija, parodija, islamofobija, zvezdniki, medijske reprezentacije, medijsko poročanje, tema prispevka, novinarski prispevki, electronic music industry, personal branding, zasvojenost, odvisnost od iger na srečo, producers, music artists, javna sfera, neinhibiran govor, komunikacijski model Philipa Kotlerja, komentarji na spletu, bralne navade, kognitivni proces, javni radio, pravičnost, enakost, pravice, komercialni radio, tehnološki razvoj, Hollywood, film, Radio Capris, Radio Koper, tiranija manjšine, tiranija večine, fragmentacija, občinstvo, novi mediji, splet, časopisi, Eurobasket 2013, tradicionalni komunikacijski kanali, internetni komunikacijski kanali, medijske akcije, prostovoljci, mladostniki, manjšinske oddaje, spin, vaccine hesitancy, anti-vaccination campaigns, medical professionals, manipulation, political communication, legitimating source model, deflective source model, Western Balkans, non-paper, money, public health, prednosti, tehnologija 5G, podjetje, tiskovine, slabosti, teorije zarote, vaccination, letaki, spletna stran, master's theses, feminizem, evroskepticizem, Cambridge Analytica, Brexit, teorija zarote, Združeno kraljestvo Velike Britanije in Severne Irske, Evropska unija, Jo, Swinson, Boris, Johnson, dezinformacija, koronavirus, Srbija, filmi, mizoginija, patriarhat, modna industrija, hitra moda, lokalna proizvodnja, trajnostna moda, potrošništvo, celostna grafična podoba, slovenski časopisi v Italiji, državljanstvo, paradoks, spletni brskalniki, spletna iskanja, kapitalizem, neoliberalizem, družbena odgovornost, fundacije za pomoč odvisnikom, odnosi z javnostmi, neprofitne organizacije, SEO, spletne strani, prepoznavnost blagovne znamke, percepcija potrošnikov, OMV Slovenija, MOL, preznamčenje, teorija prednostnega tematiziranja, SEO optimizacija, optimizacija spletnih strani, ustvarjanje kazala pomembnih dogodkov, komunikacijske strategije, zasvojenost in odvisnost, manjšinski mediji, Novi Matajur, Jugoslavija, ločevanje, narečje, manjšina, Videmska pokrajina, Slovenci, identiteta, EUropeizacija, orientalizacija, globalna blagovna znamka, McDonald's, javno komuniciranje, informacijski kanali, globalno trženje, kultura, balkanizem, Balkan, globalizacija, Farage, Nigel, nadzor, družbeno omrežje, Marjan, Šarec, sodobni Panoptikon, kapitalizem nadzora, mobilne tehnologije, masovni podatki, algoritmi, informacijsko-komunikacijski sistem, Borut, Pahor, javnost, strategija komuniciranja, gasilci, Bosna in Hercegovina, krizne razmere, Gasilska zveza Slovenije, digitalna pismenost, panika, medijski predstavnik, internet stvari, industrija, komunikacijske kampanje, javna agenda, medijska agenda, družabna omrežja, Veterinarska ambulanta Pristov, pirotehnika, spletni dnevnik, plakati, ozaveščanje, petarde, državnozborske volitve 2018, italijanska manjšina, manjšinski programi, informiranje manjšin, javni mediji, informacije, manjšinska skupnost, INA, slovenska manjšina, oddaja Mikser, oddaja Meridiani, RTV USK, medijska neodvisnost, ekonomija na poziv, delo na poziv, pornografija, prostitucija, platforma OnlyFans, volilna kampanja, političarke, stranka Socialni demokrati Republike Slovenije, podoba političnega kandidata/kandidatke, volilni marketing, spolno delo, mikrociljanje, biometrija, tehnologije za prepoznavo obraza, Jeremy, Corbyn, grožnja demokraciji, izguba nadzora, psihografija, profiliranje, veliko podatkovje, novice, spolni stereotipi, Romana, Tomc, slovensko založništvo, knjige, stranka, javni radiodifuzni servis, pluralnost, nepristranskost, konstitutivni narodi, knjižni trg, blogerji, digitalne glasbene platforme, glasbena industrija, vpliv, naslovi, digitalni domorodci, kritično mišljenje, vplivneži, izobraževanje, tehnologija, Canvas poslovni model
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica