Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Sandra Bašić-Hrvatin

Together there are 384 keywords, that are appearing 547 times.
45 of them (11.72 % of all) appear more than once, together appearing 208 times (38.03 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
45x21.63%zaključna dela
21x10.1%magistrske naloge
14x6.73%mediji
10x4.81%propaganda
8x3.85%politika
6x2.88%oglaševanje, politično komuniciranje
5x2.4%predsedniške kampanje, ZDA
4x1.92%volitve, komunikacija, družbena omrežja, trženje
3x1.44%Facebook, predsedniške volitve, socialna omrežja, Twitter, lokalne volitve, Instagram, komuniciranje, politična komunikacija
2x0.96%Slovenija, internet, oglasi, predvolilna kampanja, seksizem, otroci, ženske, uokvirjanje, kampanja, retorika, soočenja, analiza, politični marketing, digitalizacija, televizija, svoboda izražanja, medijske podobe, zasebnost, novinarstvo, demokracija, agenda-setting, šport, politične kampanje, etika
1xšportne stave, športne igre na srečo, persona, razpad osebnosti, barva, perspektiva, politični slogan, izbira barv, komunikacijska strategija, osebnost, mladostniki, Mestna občina Kranj, Kodeks novinarjev Slovenije, Evropska konvencija o človekovih pravicah, Občina Piran, poročanje medijev, "mariborski ravnatelj", novinarske dolžnosti, medijska politika, Rusija, titonostalgija, opaznost, jugonostalgija, podobe, predsednik, Kotlerjev model trženjskega spleta, disinformation, krizno poročanje, predsedniške volitve 2017, politilčno komuniciranje, medijski performans, begunci, begunska kriza, prosti čas, fotografija, človekove pravice, mediatizacija, personalizacija politike, sponzorstvo, znamčenje, Kobilarna Lipica, trženjska strategija, tržno komuniciranje, Rokometni klub Celje Pivovarna Laško, sponzorstvo v športu, trženje v športu, WikiLeaks, anonimnost, socialni mediji, neverbalna komunikacija, prepričevanje, politiki, YouTube, vizualna slovnica, ženske revije, fotografije, Gezi protests, odvisnost od iger na srečo, lobi, poslovne skrivnosti, množični mediji, predsedniški kandidati, politično oglaševanje, persuasion, Turkey, politics, kompozicija, neinhibiran govor, blagovna znamka, zaslužek, problematika, prerokovanje, Pipistrel, ultralahka letala, nacionalna identiteta, vrednote zaposlenih, organizacijska kultura, kakovost, vedeževanje, predsedniška kampanja, Disneyeve risanke, Aladdin, propagandni film, kulturni rasizem, umeščanje izdelkov, popularna kultura, politična propaganda, politična kampanja, twixterji, nanizanka Prijatelji, enotni prostor Primorske, slovenski mediji, krizno komuniciranje, spirala molka, teorija kognitivne disonance, semiotična analiza, tabloidi, rumeni tisk, konstrukcija identitet, prikrito oglaševanje, zvezdništvo, žurnalizem, kritična diskurzivna analiza, analiza vsebin, regulacije oglaševanja, Naš športnik, Slovenci v Italiji, čezmejno povezovanje, šolski prostor, učbeniki, izbrisani, medijsko opismenjevanje, osnovnošolske revije, učna gradiva, grožnja, vojska, animirana serija, satira, South Park, socialna kategorizacija, parodija, medijsko poročanje, bralne navade, islamofobija, zvezdniki, medijske reprezentacije, socialna interakcija, javna razprava, music artists, producers, electronic music industry, personal branding, komentarji na spletu, spletni mediji, tema prispevka, novinarski prispevki, javna sfera, Old Spice, kognitivni proces, splet, komercialni radio, javni radio, pravičnost, enakost, tehnološki razvoj, Radio Koper, Pentagon, Hollywood, film, Radio Capris, pravice, tiranija manjšine, časopisi, fragmentacija, občinstvo, novi mediji, Eurobasket 2013, prostovoljci, tiranija večine, tradicionalni komunikacijski kanali, internetni komunikacijski kanali, medijske akcije, zasvojenost, državnozborske volitve 2018, Western Balkans, non-paper, political communication, manipulation, deflective source model, legitimating source model, patriarhat, feminizem, master's theses, spin, vaccine hesitancy, letaki, spletna stran, teorije zarote, slabosti, vaccination, public health, anti-vaccination campaigns, medical professionals, money, mizoginija, filmi, Johnson, Evropska unija, Združeno kraljestvo Velike Britanije in Severne Irske, evroskepticizem, Boris, Swinson, Nigel, Farage, Jo, Cambridge Analytica, Brexit, potrošništvo, hitra moda, modna industrija, Srbija, trajnostna moda, lokalna proizvodnja, teorija zarote, dezinformacija, koronavirus, prednosti, tehnologija 5G, fundacije za pomoč odvisnikom, odnosi z javnostmi, neprofitne organizacije, neoliberalizem, družbena odgovornost, komunikacijske strategije, javno komuniciranje, informacijski kanali, zasvojenost in odvisnost, kapitalizem, državljanstvo, SEO optimizacija, optimizacija spletnih strani, ustvarjanje kazala pomembnih dogodkov, teorija prednostnega tematiziranja, spletne strani, SEO, paradoks, spletni brskalniki, spletna iskanja, McDonald's, globalna blagovna znamka, Slovenci, identiteta, manjšina, narečje, Videmska pokrajina, slovenski časopisi v Italiji, podjetje, tiskovine, celostna grafična podoba, manjšinski mediji, Novi Matajur, Balkan, globalizacija, kultura, globalno trženje, balkanizem, orientalizacija, Jugoslavija, ločevanje, EUropeizacija, Corbyn, Jeremy, algoritmi, informacijsko-komunikacijski sistem, kapitalizem nadzora, sodobni Panoptikon, masovni podatki, mobilne tehnologije, informacije, industrija, internet stvari, nadzor, družbeno omrežje, digitalna pismenost, panika, medijski predstavnik, Gasilska zveza Slovenije, odvisnost, Pahor, Marjan, Šarec, Borut, javni mediji, informiranje manjšin, ozaveščanje, petarde, pirotehnika, Veterinarska ambulanta Pristov, plakati, spletni dnevnik, vodnik, komunikacijski model Philipa Kotlerja, Canvas poslovni model, komunikacijske kampanje, javna agenda, oddaja Meridiani, manjšinske oddaje, manjšinska skupnost, manjšinski programi, oddaja Mikser, slovenska manjšina, medijska agenda, družabna omrežja, italijanska manjšina, krizne razmere, javnost, volilna kampanja, platforma OnlyFans, ekonomija na poziv, delo na poziv, volilni marketing, podoba političnega kandidata/kandidatke, novice, političarke, stranka Socialni demokrati Republike Slovenije, pornografija, prostitucija, izguba nadzora, grožnja demokraciji, biometrija, tehnologije za prepoznavo obraza, veliko podatkovje, profiliranje, spolno delo, mikrociljanje, psihografija, spolni stereotipi, naslovi, pluralnost, nepristranskost, konstitutivni narodi, javni radiodifuzni servis, medijska neodvisnost, RTV USK, strategija komuniciranja, gasilci, Bosna in Hercegovina, stranka, Romana, vplivneži, digitalne glasbene platforme, glasbena industrija, vpliv, blogerji, knjižni trg, Tomc, slovensko založništvo, knjige, digitalno
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica