Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Stanko Pelc

Vseh ključnih besed je 189, ki se skupaj pojavijo 251 krat.
36 ključnih besed (19.05 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 98 krat (39.04 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
9x9.18%geografija
8x8.16%diplomska dela
5x5.1%magistrske naloge
4x4.08%turizem, družba, Slovenija
3x3.06%osnovna šola, kulturna dediščina, domači kraj, strpnost
2x2.04%zaključna dela, Kozjanski park, učenci, učni načrt, vzgojitelji, drugačnost, učitelji, sprejemanje, turistična ponudba, Koper, trajnostni razvoj, dejavnosti, razvoj turizma, prikriti kurikulum, kurikulum, predšolsko obdobje, spoznavanje okolja, predšolski otroci, Romi, izkustveno učenje, aktivno učenje, otroci, geografske značilnosti, predšolska vzgoja, zavarovana območja, vrtec
1xoglaševalska industrija, posledice onesnaževanja, ekskurzija, otrok kot potrošnik, naravna in kulturna dediščina, kritično mišljenje, delo turističnega vodnika, analiza, smernice za razvoj turizma, medijska pismenost, občina Brežice, pohodništvo, otroška predstava, socialne skupine, Loli, gledališče, demokracija, sodelovanje otrok, učenje geografije, Boli in svet, enakopravnost, demokratičnost, turistične agencije, Madeira, spoštovanje, poln čudes, Gledališče Koper, vodena turistična potovanja, zunajzakonske skupnosti, poučevanje družboslovnih vsebin, domoznanstvo, regionalni razvoj, občine, razredni pouk, didaktični pristopi, arhitektura, Jože Plečnik, projektno učno delo, nafta, državni proračun, prebivalstvo, geografija prebivalstva, morje, slovensko morje, priseljevanje, meddržavne migracije, turistični promet, potenciali za razvoj turizma, družbena geografija, nestrpnost, vzgojiteljice, ločitve, onesnaževanje, razlike med državami, moda in potrošništvo, poroke, "mrtve točke", prostorska diferenciacija, gostinski lokali, življenjski stil, Bosna in Hercegovina, Švica, vloga vzgojitelja, informacijsko-komunikacijska tehnologija, spletna učilnica, priseljenci, narodnost, odnosi med otroki, ekoturizem, Slovenska Istra, povezanost otrok v skupini, socialna diferenciacija, med, spolni stereotipi, spolne sheme, spolno značilna vedenja, enakost spolov, sodelovalno učenje, računalniki, interaktivna vsebina, učni cilji, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), rahljanje spolno stereotipnih vzorcev, Občina Cerknica, vrednota, intervju, kulturna geografija, družina, konkretne izkušnje, Notranjski regijski park, osnovnošolci, odrasli, nepremična kulturna dediščina, občina Moravče, učenje, družboslovje, transfer znanja, vloga odraslih, razvoj predšolskega otroka, kultura, taborništvo, taborniki, medpredmetne povezave, didaktični sklopi, digitalno posredovane vsebine, vključevanje, vzgoja in izobraževanje, pouk na daljavo, izobraževalna tehnologija, zgodbe, učni načrti, odnos učiteljev, umetnost, geografija v umetnosti, kruh, mleko, maslo, tradicionalni slovenski zajtrk, razredna stopnja, terensko delo, spoznavanje naravne in kulturne dediščine, sodelovanje, multikulturalizem, jabolka, naravnogeografske značilnosti, družbenogeografske značilnosti, prostorska orientacija, domača pokrajina, raziskovalno učenje, pouk na prostem, Cerknica, mesto Ljubljana, priprave, Kurikulum za vrtce, načelo enakih možnosti, upoštevanje različnosti, načelo multikulturalizma, naravna dediščina, učilnica v naravi, duh kraja - genius loci, identiteta Prekmurja, Velika Polana, ranljive skupine, raznolikost, tehnologije izdelave tipnih reliefov, učenje skozi igro, kurikulum SESE, naravnogeografske enote Slovenije, tipni relief Slovenije, inkluzija, slepi in slabovidni učenci, geografija Slovenije, sledovi preteklosti
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici