Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Anita Trnavčevič

Together there are 208 keywords, that are appearing 260 times.
28 of them (13.46 % of all) appear more than once, together appearing 80 times (30.77 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
11x13.75%izobraževanje
4x5%management, starši, kakovost, šole, marketing, promocija
3x3.75%zaposleni, osnovna šola, trženje
2x2.5%učeča se organizacija, zadovoljstvo, učitelji, zadovoljstvo uporabnikov, trajnostni razvoj, raziskovanje, vodenje, storitve, marketing v izobraževanju, brezposelnost, srednje šole, znanje, neformalno izobraževanje, marketizacija, formalno izobraževanje, Slovenija, vrtec, kvalitativna raziskava
1xinterni marketing, učenci, odločitev o poklicu, interno komuniciranje, odgovornost, ravnatelji, avtonomija, centralizacija, strokovnost, dejavniki izbire, markektinško komuniciranje, segmentiranje, interni mamrketing, informativni dan, osebna prodaja, promocijski dogodki, komuniciranje, marketinški komunikacijski splet, visokošolski zavodi, okolje, pravica do izbire, socializacija, šolska politika, srednješolski centri, povezovanje, ekoomski položaj, odrasli, primarno izobraževanje, pravičnost, uspešnost, srednje šolstvo, evalvacija, izbirni predmeti, zasebno šolstvo, financiranje, privatizacija, inkluzivno izobraževanje, otroci s posebnimi potrebami, izobraževalni program, vodstvo šole, disertacije, metafore, dediščina, šolstvo, tehnika, Slovenije, deficitarni poklici, naravoslovje, programi, potrebe, želje, ugled, poklicno usmet=rjanje, odločanje, zaposljivost, Škofja Loka, učinkovitost, kompetence, tradicija mesta, zaposlitev, anketiranje, dejavniki, trg dela, ciljne skupine, proces komuniciranja, visoko šolstvo, tržišče, storitvene organizacije, strateške prednosti, kvantitativna raziskava, indikatorji, vzgoja, menjalni odnosi, okoljska vzgoja, študenti, aktivnosti, trženjsko komuniciranje, šola, identiteta, izbira študija, imidž, vodenje in odločanje študentov, izobraževalni sistemi, prepoznavnost, tradicija, neprofitne organizacije, etika, etična načela, etični vidiki v praksi, management v trgovini, management znanja, institucije za prenos znanja, izobraževanje na daljavo, bolonjski proces, slovenske javne univerze, prenos znanja, avtentično vodenje, mentorstvo, prodajna mesta, spremembe, management v izobraževanju, vodenje v izobraževanju, potrošniško financiranje, poslovni model, nasledstvo, banka, inoviranje poslovnega modela, Kanvas, covid-19, tutorstvo, business model innovation, Canvas, changes, scrum, online store, data privacy, platforms, data collection, addiction, ethical considerations, skrbnik metodologije, lastnik produkta, management prireditev, športne prireditve, jadralna regata, organizacija regate, prireditve, projektni management, vodja ekipe, vodenje projektov, polstrukturirani intervju, projekt, ravnatelj, klasično in elektronsko izobraževanje, raziskovalna metodologija, parametri paradigem, študija primera, ljudske univerze, paradigma, posebne pravice, medicinski model, integracija, zgodnja obravnava, pravna ureditev, izobraževanje odraslih, strateško načrtovanje, kontinuum učenja, motivacija za izobraževanje, Romi, romski otroci, vseživljenjsko izobraževanje, socialni marketing, trženjske strategije, social media, marketinško komuniciranje, gospodarstvo, socialni model, OPP, mediji, družba, perspektiva, blog, raziskovalna dela, znanstveno delo, kombinacija izobraževanja, informacijsko komunikacijska tehnologija, priložnostno in vseživljenjsko izobraževanje, znanost, mami, influencer, NPK, izvajanje programov, odzivnost, analiza politik, management kadrovanja, selekcijski intervju, zaposlovanje, metode selekcije, kadrovanje, politika
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica