Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jelena Sitar

Vseh ključnih besed je 371, ki se skupaj pojavijo 735 krat.
93 ključnih besed (25.07 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 457 krat (62.18 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
66x14.44%lutke
19x4.16%predšolski otroci
18x3.94%otroci
15x3.28%komunikacija
14x3.06%ustvarjalnost
13x2.84%gledališče, lutkovne predstave
11x2.41%motivacija, igra
10x2.19%vzgojitelji
8x1.75%kamišibaj, lutka ljubljenka
7x1.53%medpodročno povezovanje, predšolska vzgoja
6x1.31%projektno delo, vrtec, senčno gledališče, lutkovna predstava, umetnost, gledališka pedagogika
5x1.09%otrok, senčne lutke, lutka, otrokov razvoj, pravljice, čustva, prstne igre, pripovedovanje
4x0.88%vrste lutk, uvajanje, prstne lutke, ročne lutke, kurikulum, kreativna drama, osnovna šola
3x0.66%otroška igra, predšolsko obdobje, mimična lutka, lutkovno gledališče, dramatizacija, metode dela z lutko, simbolna igra, animacija, sence, ustvarjanje, socialni odnosi, kurikulum za vrtce, dramska dejavnost, lutkovne dejavnosti, lutke ljubljenke, dejavnosti, ploske lutke
2x0.44%gledališka umetnost, verbalna komunikacija, starši, gledališke predstave, neverbalna komunikacija, čustveni razvoj, senca, prikriti kurikulum, aktivno učenje, medsebojni odnosi, otroci prve starostne skupine, lutkovne tehnike, domišljija, ekologija, prstno gledališče, predšolski otroki, prvo starostno obdobje, otroki, marionete, zdrava prehrana, risanke, televizija, mediji, govor, motivacijsko sredstvo, spontana igra, kreativnost otrok, predšolski otrok, okoljska vzgoja, področja dejavnosti, snemanje, socialne kompetence, pomen lutke, razvojne značilnosti otrok, igra z lutko, scenografija, empatija, lutkovni kotiček, otroci in lutke, socialne igre, dnevna rutina
1xanimirani film, vzgojno-izobraževalni sistem, kulturna dediščina, ljudsko izročilo, didaktični pristop Reggio Emilia, otroške ljudske igre, otroške risbe, telesne lutke, človeško telo, varovanje okolja, načrtovanje, jezik, razvoj govora, kulturna vzgoja, ljudske igre in kurikulum, predstave, primerjalni projekt, projekti z lutko, kulturno-umetnostna vzgoja, otroško občinstvo, kostumi, glasba, pedagoške lutke, škrat Brokolino, zaupanje, pripovedovanje z lutkami, trgovina z ljudmi, Gledališče zatiranh Augusta Boala, aktualizacija klasične pravljice, samozaščitno obnašanje predšolskih otrok, igre s prstki, čisto okolje, kreativna igra, komunikacija z lutko, lutke v predšolskem obdobju, igra v drugem starostnem obdobju, ročna lutka, stari od 1 do 4 let, butaj, različno stari otroci, predstava s senčnimi lutkami, montaža, režija, mimika, kamera, igralci, gledališka vzgoja, proces, smrt, naravoslovne vsebine, gibanje, ekološke vsebine, zdrav način življenja, marioneta, gledališče kot objekt/stavba in v škatlici, posebne potrebe, delo v timu, uprizoritev epskega besedila, zgodba, pomen in vloga lutk, kombinirana skupina, kritične točke, učni načrti, lutkovne interesne dejavnosti, razvoj otroka, učne težave, raziskovanje, bibarije, jezikovne dejavnosti, recepcijska sposobnost, Mira Voglar, igre z lutkami, komunikacijska sredstva, pomen lutk, pozitivna samopodoba, otrokova samopodoba, gledališki pristopi, socialni stiki, lutka zaljubljeni Žabec, igre, socialne spretnosti, gledališke tehnike in metode, pomočnice vzgojiteljic, vzgojiteljice, motivacijska sredstva, vzgoja, vzgojitelj, odnos otrok - lutka, otrokov čustveni odziv, kurikul, izdelava lutke, terapija, odnos, lutkovna tehnika, zainteresiranost otrok za lutke, sprejemanje, igre z lutko, tradicija, razvojne značilnosti, pomen lutk za otroke, zastopanost lutk v vrtcu in doma, uporaba lutk v skupini, projekti, tolažba, šolski konflikti, medosebni odnosi, konflikti, gledališče zatiranih, slikovno gledališče, pravljično obdobje, učenje tujega jezika, starši in vzgojitelji, aktivno sodelovanje, odkrivanje, scenarij, otroci stari 2-3 leta, veselje, jeza, strah, žalost, branje, lutke motivatorke, ročne mimične lutke, gledališče iz žepa, medpodročne povezave, komunikacijski model poučevanja književnosti, spoznavanje barv, razvoj, kurikularni cilj, strpnost, stereotipi, modeli socialnga učenja, ljubljenke, lutkovni prizori, samostojnost, pripadnost, predsodki, nezaželenost, namizne lutke, lutka in vzgojitelji, češka marioneta, animiranje marionete, izdelovanje marionet, marioneta na nitkah, učiteljeva priprava, pomočnica, motivatorka, lutka v predšolskem obdobju, podoživljanje predstave, odpadna embalaža, kraške šole, stari starši, odpadni material, kratka igra, planet Zemlja, razredni pouk, elementi dnevne rutine, kakovostna lutkovna predstava, gledališki proces, improvizacija, pedagoški delavci, lastno doživetje, umetniško izražanje, vpliv medijev, nastopanje, študentsko gledališče, kurikularna področja dejavnosti, odziv otrok, kreativni proces, sodelovanje v timu, celovit vstop, mladi gledalci, gledališko opismenjevanje, kamišibaj predstavitev, tradicionalne prstne igre, učenje z gledališkimi pristopi, zgodbe, likovna tehnika, gledališke metode, gledališke tehnike, lutka pri dnevni rutini v vrtcu, dnevna rutina v vrtcu, večgeneracijsko občinstvo, začetna motivacija, multikulturnost, selektivni mutizem, govorno-jezikovne motnje, izražanje, projektno delo lutkovno gledališče, ročne in ploske lutke, lutkovna nadaljevanka, izzivi, priprave, spodbuda, govorni razvoj, kritično mišljenje, metode dela, arhitektura, matematika, matematični problemi, likovno izražanje, spodbudne izkušnje, reševanje matematičnih problemov, otroci stari od dve do štiri let, dejavniki prikritega kurikuluma, razvojna področja drugega starostnega obdobja, filozofija za otroke, vrste matematičnih problemov, vloga medijev, IKT pripomočki, sodelovanje, lutkovni zabojček, lutkovna dejavnost, učitelji, socialna interakcija, zdravilna zelišča, učni pripomočki, ročna lutka v vrtcu, sodelovalna igra, lutka in vzgojitelj, proces nastajanja, ideja, otroci stari od 1-2 let, razvoj otrok, vpliv lutk na pedagoški proces, aktivno učenje varovanja okolja, miniaturno gledališče, otrok in lutka, urbani vrtci, lutka Bobek, moč lutke, ruralni vrtci, dramska pedagogika, film, umetnostno besedilo, starostno mešana skupina, socialne veščine, problemi socializacije, samopodoba, konflikt, predmeti - lutke, celostni razvoj, ustvarjalni proces, lutka kot pomočnica, drugačnost, didaktično sredstvo, socialni razvoj, lutkovni proces, lutkar, animacija lutk, kupljene lutke, gledališče za otroke, zgodnje izobraževanje, odnosi, otroci od enega do dveh let, govorno nastopanje, težave pri govornem nastopanju, retorika, otroške igre, izvedba govornega nastopa, izdelane lutke, igra prizorov z lutko, lutka kot spodbuda pri razvijanju govora, otroci stari od 2 do 3 let, nezaželeno vedenje, usvajanje jezika, dvojezičnost, romski otroci, lutka v vrtcu, pomoč pri vzgoji, širjenje besednega zaklada otrok starih od 2. do 3. leta s pomočjo lutke, ustvarjanje lutke, ustvarjanje predstave, vpliv lutke na otrokov razvoj, pouk književnosti, lutkarstvo, recepcijska estetika, črno-beli nemi film
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici