Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Ivan Lešnik

Vseh ključnih besed je 193, ki se skupaj pojavijo 300 krat.
40 ključnih besed (20.73 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 147 krat (49 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
17x11.56%glasbene dejavnosti
13x8.84%glasba
12x8.16%glasbena umetnost
7x4.76%glasbeni razvoj
5x3.4%učenci, glasbena vzgoja
4x2.72%poslušanje glasbe, glasbene sposobnosti, osnovna šola, vokalna tehnika, glasbeno-didaktične igre, prvo starostno obdobje, petje
3x2.04%vloga vzgojitelja, celostni razvoj, učno-pedagoški proces, motivacija, učitelji razrednega pouka, glasbena terapija
2x1.36%glasbene didaktične igre, glasbene pravljice, narodno-zabavna glasba, glasbena aktivnost, pevski zbor, zvok, učitelji prvega triletja, ljudska glasba, Avsenik, glasbene kompetence, pravljice, viola, učitelji, otroška ljudska glasbila, glasbena pismenost, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, glasbene zvrsti, doživljajsko poslušanje, pozornost na zvok, vrtec, likovno izražanje
1xotroci s posebnimi potrebami, odnos do glasbe v šoli, zaznavanje glasbe, ustvarjanje, glasbene veščine, motnje avtističnega spektra (MAS), inkluzivna šola, medpredmetne povezave, komunikacijski razvoj, ocenjevanje, poslušanje, primanjkljaji na področju socialne interakcije, glasbena improvizacija, IKT, družinsko glasbeno okolje, glasovni aparat, izvajanje, kurikulum, pravilno petje, glasbena izobrazba staršev, upevalne vaje, učiteljeva glasbena usposobljenost, slovenska ljudska pesem, multimediji, sodobna tehnologija, učenci petega razreda, glasbena umetnost v osnovni šoli, učni načrti, razširjenost ljudske pesmi, skladatelji, Radovan Gobec, otroški in mladinski opus, glasbeni didaktični kompleti, raziskava, analiza partiture, analize partitur, Jakob Jež, glasbeno ustvarjanje, opus glasbenih del, pesem Tri luže, pesmi, odnos do glasbe in glasbene vzgoje, klavir, strokovna usposobljenost, korepetitor, poučevanje, besedna vsebina, glasovni obseg, analiza, melodični obseg, učne priprave, pesmi za otroke, likovni razvoj otrok, ljudska glasba na Dolenjskem, vpliv učitelja na ljudsko glasbo, prisotnost ljudske glasbe med učenci, umetnost, otroške risbe, glasbena šola, glas, glasovni obsegi, preverjanje, starši in okolje, didaktični pristop, Marij Kogoj, opus, zborovodstvo, didaktične metode, kljunasta flavta, godala, metoda odmeva, cilji glasbene vzgoje, metode učenja, vključevanje različnih glasbenih zvrsti, izštevanke, glasbene dejavnosti v vrtcu, kombiniran oddelek, slovenske ljudske pesmi, otroške ljudske pesmi, pravljice z glasbo, kakovostno poučevanje, izobraževanje učiteljev, zvočna kopel, gongi, mejniki razvoja, razvojna obdobja, individualne razlike, teorije, razvojna psihologija, tibetanske posode, glasbila, glasbeni kotiček, prstne igre, bibarije, lastni instrumenti, ritmični instrumenti, melodični instrumenti, kurikulum za vrtce, predšolski otroci, glasbeni spomini, utrjevanje glasbenega spomina, glasbeni razvoj otroka, slovenska ljudska glasba, otroška ljudska glasba, slušne zaznave, gibalno plesno izražanje, izražanje glasbenih doživetij, drugo starostno obdobje, otroška risba, ljudska glasbila, slušna zaznava, besedno izražanje, vzgojitelj, cilji, motivacija pri glasbeni umetnosti, glasbeni vrednotni sistem, glasbene zvrsti v četrtem in petem razredu, gledališče, besedilo, primer, načrtovanje, uprizoritev, kulturne dejavnosti, okolje, strategije poučevanja, metodološki sistemi, vrednotenje, metode in oblike dela, glasbeni inštrumenti, upevanje, popularna glasba, odnos do glasbe v osnovni šoli, glasbena pravljica, vpliv socialnih dejavnikov, motnja avtističnega spektra, metoda poučevanja klavirja, pozornost, glasbena harmonija, predšolsko obdobje, aktivnost, kompetence, glasbene značilnosti, prilagajanja, učni uspeh, odnos do glasbe, didaktična načela, motivacijske spodbude, inštrumenti, igra, učitelj, načrtovanje glasbenih dejavnosti, Orffovi inštrumenti, glasbeni vrednostni sistem
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici