Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Suzana Todorović

Vseh ključnih besed je 176, ki se skupaj pojavijo 242 krat.
35 ključnih besed (19.89 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 101 krat (41.74 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x6.93%dialetto
6x5.94%družina, dialettologia
5x4.95%Istria, otroci, vzgoja
4x3.96%vrtec, parlata dialettale
3x2.97%nasilje v družini, predšolski otroci, vzgojitelji, starši, vzgojni stili
2x1.98%spol, vloga vzgojiteljice, jezik, komunikacija, konflikti, patrimonio culturale, cultura, Muggia, istroveneto, romanismi, vpliv konfliktov na otroka, socializacija, kompatibilnost vzgojnega stila staršev, nasilje, zgodovina, nesoglasja glede vzgoje, otroci priseljenci, vrstniki, prestiti, jezikovne ovire, družinsko okolje, slovenščina kot drugi jezik
1xfaze, kakovostna literatura, koraki, obravnava književnega besedila, ex Jugoslavia, knjige, branje, dejavnosti, dialetto istroveneto, questionario, elaborazione dei dati, grafi, unità, scuola dell'infanzia, posebne potrebe otrok, lingua italiana, položaj matere v različnih družinah, literatura, novi partnerji, lingua, matriarhat, ločitev, zakonska zveza, koronavirus, negativen vpliv, odziv, pomoč, otroci z govorno-jezikovnimi motnjami, strategije dela, manj razširjeni jeziki, pedagog, posledice, govor, pandemija, furlanščina, religija, istrioto, Villa Decani, sub-dialetto savrino, Grintovec, Carso, Križ, inchiesta dialettale, vita quotidiana, calchi, interferenza, Istria slovena, multiculturalismo, italianismi, parlata quotidiana, italiano, gospodinje, italiano standard, doktorske disertacije, unità didattica, guida dell'insegnante, sociolingvistika, seconda generazione, jezikovna politika, evropski prostor, dialetto istroveneto isolano, Isola, porajajoča se pismenost, vloga vzgojitelja pri spodbujanju družinske pismenosti, družinsko branje, družinska pismenost, tradicionalnost, patrimonio lessicale, vloga matere skozi zgodovino, manjšinjski/regionalni jeziki, vzgoja in varstvo predšolskih otrok, spolni stereotipi, spolno stereotipno vedenje, enakosti med spoloma, socialne interakcije, motivacija in samopodoba, učna uspešnost, socialno-ekonomski status, spolne vloge, rahljanje spolnih stereotipov, usklajevanje, obveznost, organiziranost, ženske, izobraževanje, razvojne razlike, feminizem, razvoj, sporazumevalna zmožnost, ustanove za prepoznavanja in reševanja nasilja, krog nasilja, reševanje, postopek prepoznavanja in reševanja nasilja, posledice nasilja pri otroku, italijanščina kot tuji jezik, oblike nasilja, center za socialno delo, družinska dinamika, slovenska manjšina, nasveti, usvajanje, dvojezičnost, kaznovanje, samopodoba, avtoriteta, tesi di laurea magistrale, izzivi, canzone dialettale istroslovena, Krkuča Kunekšon, gruppo rap sloveno, dialetti istriani, pomen sodelovanja, situazione plurilingue in Istria, sodelovanje, madrelingua italiana, linguaggio giovanile dell’Istria slovena, osnovna šola, usklajevanje izobraževanja in vzgoje otroka, immigrati, starševstvo, pravice študentskih družin, patriarhat, študentske družine, CNI, neenakost, stari starši, legame di solidarietà, družba, odnos, significato mutato, strategije, podpora, medgeneracijsko sodelovanje, povezanost, igra, spremembe, šola, otroštvo, učenje, prenos znanja, prima generazione
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici