1x | | Matija Vertovec, dodatna učna pomoč pri učenju slovenščine, filmska vzgoja v šoli, mentorstvo, pogovor, kompetence učitelja, pomen pravljic, moralni razvoj, informacijsko-komunikacijska tehnologija, slovenska himna, klasifikacija pravljic, Stanko Premrl, učenje, tuji jezik, UN, didaktika filmskih adaptacij, bralno tekmovanje, bralna motivacija, dejavnosti, metode filmskih adaptacij, adaptacija, humor, tujejezični deček, ljudske pravljice, pripovedovalec, filmska vzgoja na Slovenskem, spodbujanje branja, merila, razumevanje, težave, filmska pismenost, animirani filmi, igra, poučevanje, Kurikulum za vrtce, stereotipi, večjezičnost, kakovostne slikanice, drugi jezik, snemanje, didaktični pripomočki, migracije, Naplavljeni plen, jezik, aktivnosti učitelja, medvrstniški odnosi, Mesečni konj, Obledeli pasteli, literarni sistem, ideologija, literarna kritika, literarne študije, Senca v srcu, vrstniki, živalske pravljice, revija Kaplje, slovaške pravljice, povojna revijalna produkcija, Idrija, literarne revije, rezijanske pravljice, antropomorfizem, alegorija, živalski liki, simbol, personifikacija, antropocentrizem, feminizem, kritična generacija, vloga učiteljev, strategija vzgoje in izobraževanja Romov v Republiki Sloveniji, IKT, pouk književnosti, tradicionalni didaktični pripomočki, Romi, ustvarjalna uporaba jezika, vzgojitelji, sodobna pravljica, poglabljanje doživetja, poezija, pesniške oblike, digitalni didaktični pripomočki, vzgoja in izobraževanje, ženske, medkulturno kompetentni vzgojitelji, lirika, ženska lirika, intimizem, slovenski Kurikulum za vrtce, novozelandski Kurikulum za vrtce, metode poučevanja, učne težave, različne oblike pomoči, izobraževanje, Maori, kreativno pisanje, kriteriji za določanje ustrezno predstavljene medkulturnosti/drugačnosti, otrokov razvoj, filmski kulturno-vzgojni programi, dojemanje filma, optične igrače, starši priseljenci, učni načrt, film, pedagoško poslanstvo, razvijajoča se medkulturna zmožnost, Vladimir Propp, morfologija pravljice, Proppove kartice, svetovalni delavci, nesodelovanje, Mačkova očeta, literarne priredbe, lahko branje, slovenski mladinski problemski roman, spolni stereotipi, slovenščina kot drugi jezik/jezik okolja, inkluzija, usposobljenost, vrednotenje ustvarjalnosti, kriteriji, spodbujanje ustvarjalnosti, medkulturna izkušnja, sestavljena identiteta, slikanice brez besedila, analiza odlomkov, otroci, zgodbe, mladinska poezija, berilo, mladinska proza, begunci, mladostniki, novo okolje, vloga živali, živalski literarni liki, komunikacijski model posredovanja književnosti, občutek (ne)kompetentnosti, Pot kulturne dediščine, kulturna dediščina, Fran Saleški Finžgar, Anton Janša, Zavod za izobraževanje in kulturo, didaktika književnosti, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, oseben odpor, slovenske ljudske pravljice, revščina, reprezentacija, družbene vloge, reprezentacija spola, učni načrti, mladi bralci, kulturna/jezikovna drugačnost, fizična drugačnost, spolna drugačnost, didaktika mladinske književnosti, literarna besedila, monokulturnost učnih načrtov, glasbena umetnost, načini poučevanja, medpredmetno povezovanje, slovenski literarni liki, kriteriji za določanje estetske kakovosti slikanice, Ukrajina, vizualna pismenost, pismenost, slikanica, vizualni del, verbalni del, pismenost dvojezičnih učencev, šolstvo v Italiji, bralna zmožnost, domače branje, bralni interes, dvojezičnost pri otrocih, medkulturni pouk, disortografija, kakovostna literatura, domišljijskočutne predstave, likovni izdelki otrok, romski pomočnik, šolanje na daljavo, VIZ, CSD, slovenska mladinska književnost, izobraževanje Romov, stigmatizacija, dokumenti, neenake možnosti, razvoj otrok, specifične učne težave, splošne učne težave, bralno-napisovalne težave, disleksija, disgrafija, občutja otrok, domišljijsko-ustvarjalni pristop, kriteriji kakovostne slikanice, pogledi vzgojiteljev, Tone Pavček, lirska besedila, kulturna raznolikost |