Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Emil Juvan

Vseh ključnih besed je 203, ki se skupaj pojavijo 327 krat.
35 ključnih besed (17.24 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 159 krat (48.62 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
37x23.27%turizem
12x7.55%destinacija
9x5.66%turisti
7x4.4%turistična ponudba, analize
6x3.77%razvojne možnosti
5x3.14%naravne znamenitosti, okolje
4x2.52%ekoturizem, zaključne projektne naloge, Pomurje, trajnostni turizem, kulturne znamenitosti, strategije
3x1.89%hoteli, turistična politika, hotel, trženjski splet, destinacije
2x1.26%turist, potenciali, IKT, dostopnost, kulturna dediščina, agencija, čustvena inteligenca, trženje, turistični produkt, komuniciranje, šport, hotelska dejavnost, trajnost, analiza, ogljični kalkulator, kolesarski turizem
1xponudba, slovenska obalna regija, turistične destinacije, znanje, imidž, strukturiran pristop, kolo, delfi metoda, okoljski vplivi, avtobusno podjetje, Argonavti, Jazon, nestrukturiran pristop, legenda, Bela Krajina, zelene počitnice, motivi, mikro izrazi, izlet, razvojna agencija, turistični produkti, muzejski vlak, Bohinjska proga, Srce Slovenije, kolesarstvo, neverbalna komunikacija, motivacija, okoljska ozaveščenost, destinacijski menedžment, negativni vplivi, segmentacija, atribut, Kamnik, tržna raziskava, Portorož, slovenske železnice, lokalno prebivalstvo, domačini, odnosi, Slovenske Konjice, Slovenj Gradec, trženjski načrti, spletne strani, SlovenskaGostija, internet, Gornja Radgona, mladinski turizem, emitivni turizem, potovalne agencije, Aurora Viaggi, Evropska unija, Velenje, poslovni načrti, hotelirstvo, mladinski hoteli, strategija, portali, restavracije, informiranje, avanturistični turizem, Peca, trajnostni razvoj, potovanja z vlakom, vlak, ekologija, načela, navade, management, omreženost, načrti, Mladinsko rekreativno društvo Sv. Tomaž, Savinjska, gostinstvo, razvojne usmeritve, razvoj, promet, Španija, društva, izleti, tematska pot, naravni viri, ekološka osveščenost, odpadki, prostovoljstvo, potovalni svetovalci, organiziran turizem, digitalizacija, družbena odgovornost podjetij, zadovoljstvo gostov, aibnb, turistični potencial, Rimski vrelec, trajnostno komuniciranje, management destinacije, zgodbarjenje, konkurenčna prednost, okoljsko trajnostna usmeritev, Vipavska dolina, hotelski kompleks, okoljevarstveniki, nastanitvene storitve, interpretacija, oživljanje turizma, terciarno izobraževanje, kakovost izobraževalnih programov, Slovenija, Švica, klimatske spremembe, ogljični odtis, letalska potovanja, slovenski potniki, pandemija Covid-19, prilagojen model ocenjevanja, avtomatizacija, turistični paket, Sicilija, Covid-19, taktični pristopi, organizator potovanj, turistični paketi, digitalna transformacija, zaposleni v hotelirstvu, turizem zadnjih priložnosti, Kostel, komunikacija, stacionarni turizem, infrastruktura, turistični program, velnes, Kras, poti, New York, potovalni paketni aranžma, pohodništvo, ogljjični odtis, Mach, standardi, Nova Zelandija, razvoj turizma, Lukovica, ekoturistična ponudba, narava, povpraševanje, simboli, privlačnost, agencija Seks v mestu, filmski turizem, smernice, potovanja, nakupi, okolju prijazen turizem, Kuba, izključevanje, počutje, potovalna dejavnost, vključevanje, zeleni turisti, okoljski odtis, ekoturistična organizacija, občina Doberdob, načrt, apartmaji, ekoturist, znamke, turistične tipologije, procesiranje informacij, certificiranje, trendi
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici