Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Jasna Auer Antončič

Together there are 111 keywords, that are appearing 144 times.
16 of them (14.41 % of all) appear more than once, together appearing 49 times (34.03 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
9x18.37%podjetništvo
7x14.29%poslovni načrti
4x8.16%podjetja
3x6.12%turizem, poslovni načrt, tržna analiza
2x4.08%konkurenčna prednost, analiza, podjetniki, konkurenčnost, modeli vstopa, podjetnice, trg, finančni načrti, raziskava trga, gostinstvo
1xotroška oblačila, tržna priložnost, vodstvo, management, organizacija, zadovoljstvo zaposlenih, žensko podjetništvo, ekonomika poslovanja podjetja, zaposleni, inovacije, otrok, množično financiranje, viri, financiranje, uspeh, poslovna ideja, organizacije, inoviranje, partnerice podjetnikov, SWOT analiza, ribiči, samozaposlitev, ekonomska keiza, proizvodnja, čokolada, aktivna politika zaposlovanja, kmetjstvo, gostje, blagovna znamka, gostošča, finančni kazallci, družinsko podjetništvo, pomoč starejšim, notranje podjetništvo, ribogojnice, postrvi, šport, ribarjenje, razvoj, uspešnost, konkurenca, strategije, zaposlovanje, spletna trgovina, nasledstvo, nogometni klub, les, Agraria, nasledstveni načrt, družinska ustava, pohištvo po meri, kupci, podjetniška odprtost, inovativnost, podjetniška radovednost, anketa, družinski interesi, uspešnost podjetja, proizvodnja testenin, poslovni model, poslovne priložnosti, družinske vrednote, družinska dinamika, obstoj na trgu, širitev podjetja, dejavniki zadovoljstva, invalidsko podjetništvo, spremembe poslovanja, rast podjetja, ustvarjalnost, osebnost, družina, motivacija, mednarodno trženje, internacionalizacija, mednarodno poslovanje, razlike med spoloma, družinsko podjetje, nasledstvene možnosti, razvoj podjetja, planiranje, prilagodljivost, plastični izdelki, finančni načrt, kavarna, MSP, učinki interakcije, rast, finančne projekcije, terciarni - storitveni sektor, dobiček, ekološko sprejemljivejše alternative, izzivi in ovire, značilnosti ženskega podjetništva, podjetje
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica