Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Barbara Kopačin

Vseh ključnih besed je 202, ki se skupaj pojavijo 326 krat.
44 ključnih besed (21.78 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 168 krat (51.53 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
23x13.69%glasbena umetnost
18x10.71%glasba
11x6.55%motivacija
6x3.57%glasbene dejavnosti, petje, zborovodja
5x2.98%glasbeno izobraževanje, učitelji, medpredmetno povezovanje
4x2.38%glasbeni razvoj, glasbene didaktične igre, pevski zbor
3x1.79%učni uspeh, glasbena pravljica, otroci, likovna umetnost, glasbena šola, SARS-CoV-2 (COVID-19), otroški pevski zbor
2x1.19%predšolski otroci, medpredmetne povezave, vplivi na priljubljenost, vrtec, bodoči razredni učitelji, gibalna/športna aktivnost, glasbene pravljice, pomen zborovskega petja, igra pri pouku, pevski zbori, ljudski plesi, zborovsko petje, glasbene zvrsti, učitelji razrednega pouka, glasbeno-motivacijske dejavnosti, odrasli pevski zbor, motivacijski dejavniki, pouk glasbene umetnosti, psihosocialni razvoj, učenci, poslušanje, stališča učiteljev, pravljica, igranje na glasbila, pozornost
1xglasbena teorija, suverenost, igra, Romi, otrokov razvoj, integracija, slovenski jezik, odzivnost, pomen glasbe, Grdi raček, uprizoritev, ocenjevanje, izražanje, doživljanje, gibanje, podeželsko okolje, spodbudno domače glasbeno okolje, glasbena nadarjenost, razlogi za vpis, mišično-skeletni sistem, zasebni učitelji, socialno-ekonomski status, mladi glasbeniki, pomen gibanja, spoznavne sposobnosti, otroci in mladostniki, finančni prihodek, Italija, ljudska glasba, ljudska pesem, ljudski instrumenti, učni načrt za glasbeno umetnost, motivacijska sredstva, motivacijske teme, glasbila, obšolske glasbene interesne dejavnosti, informacijsko-komunikacijska tehnologija, 4. in 5. razred osnovne šole, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, starši, poklicno ukvarjanje z glasbo, glasba in družba, učni pripomočki, vloga šolskega pevskega zbora, vpliv glasbe, intervencijski program, pomen pravljice za otrokov razvoj, otroška igra, merilniki pospeška, Peter Klepec, brane pravljice, učni načrti, italijanske smernice, vokalna tehnika, telesna drža, predmetnik UP PEF, Slovenija, ocena, glasbeni pedagogi, opismenjevalne spretnosti, otroci s posebnimi potrebami, artikulacija, pevsko dihanje, pravljice, interpretativno branje, doživljanje glasbene pravljice, pomen pravljice, poslušanje glasbe, drugo triletje osnovne šole, klasična glasba, kognitivne sposobnosti, popularna glasba, vrednotenje, organizacija časa, otroško ljudsko izročilo, folklorna dejavnost, izobraževanje, učni načrt, ljudsko plesno izročilo, slovensko ljudsko izročilo, glasbeni predmeti UP PEF, izobraževanje na daljavo, suverenost poučevanja glasbene umetnosti, epidemija bolezni COVID-19, zborovski pevci, izkušnje z zborovodstvom, epidemija COVID-19, pouk glasbene umetnosti na daljavo, COVID-19, učni načrt za pevski zbor, vzgojno-izobraževalni sistem v Sloveniji, poučevanje pevskih zborov na daljavo, izobrazba zborovodij, repertoar, priljubljenost, kurikulum, higiena glasu, otroški glas, priprava na petje, osnovne šole s slovenskim učnim jezikom v Italiji, glasbene sposobnosti in spretnosti, družba, koncentracija, celostna obravnava učne snovi, spoznavanje okolja, italijanske državne smernice, avtonomija, slovensščina, matematika, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, razvojni oddelek predšolskih otrok, umetniške dejavnosti, načrtovanje, izobraževalni sistem, izvajanje glasbenih dejavnosti, otrokov glasbeni razvoj, teorije razvoja osebnosti, formalno glasbeno izobraževanje, interesne dejavnosti, prosti čas, stres, poučevanje, izvajanje, povratna informacija, taksonomija, cilji glasbene umetnosti, vloga in pomen šolskega pevskega zbora, medosebni odnosi, zasebna glasbena šola, razlogi za igranje diatonične harmonike, glasbene interesne dejavnosti, ustvarjalni gib, ples, Spodnja Savinjska dolina, celostni razvoj otroka, inštrumentalna igra, ocenjevanje znanja, preverjanje znanja, priprava, učitelj razrednega pouka, glasbeni pedagog, glasbeni okus, doživljanje pouka na daljavo, pouk na daljavo, predšolska vzgoja, glasbeni interesi, ustvarjanje, vpliv glasbe na celostni razvoj, glasbeni razvoj otroka, mentorji, socialno-demografski dejavniki, folklorist, osnovnošolci, uporaba IKT-ja pri pouku, glasbeni pouk, poučevanje na daljavo, pouk preko spleta, pripravljenost poučevanja
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici