Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mojca Kukanja-Gabrijelčič

Vseh ključnih besed je 328, ki se skupaj pojavijo 543 krat.
73 ključnih besed (22.26 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 288 krat (53.04 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
25x8.68%nadarjenost
17x5.9%nadarjeni učenci
14x4.86%učitelji
12x4.17%učenci, osnovna šola
9x3.13%šolska svetovalna služba
8x2.78%vzgojitelji, šola, dvojna izjemnost
5x1.74%otroci, ustvarjalnost, talentiranost, stres, otroci s posebnimi potrebami, delo z nadarjenimi učenci
4x1.39%predšolsko obdobje, didaktični pripomoček, izgorelost, predšolski otroci, spodbudno učno okolje, starši, potencialna nadarjenost, didaktične igre, medvrstniško nasilje, družinsko nasilje
3x1.04%značilnosti nadarjenih, družina, vzgoja, posebne potrebe, odkrivanje nadarjenosti, spolno nasilje, samopodoba, učna diferenciacija in individualizacija, mnogotere vrste inteligentnosti
2x0.69%delo, nadarjeni predšolski otroci, inkluzija, nadarjeni, vrtec, terapevtski pes, diferenciacija, spolnost, potencialno nadarjeni otroci, delo z nadarjenimi, identifikacija, evidentiranje, primerno vedenje, individualizacija, socialne veščine, medosebni odnosi, individualiziran program, nasilje, inteligentnost, potencialno nadarjeni učenec, miselne naloge, dvojno izjemni učenci, kompetence, dejavnosti, svetovalna služba, potencialno nadarjeni, poučevanje nadarjenih učencev, pouk matematike, čustva, težave, interesne dejavnosti, učenci s posebnimi potrebami, odkrivanje nadarjenih učencev, motivacija, strategije, mladostniki, čustvena inteligentnost, motnje avtističnega spektra, preventivne dejavnosti
1xpravljica, predmetni učitelji, učna diferenciacija in individualizacija v vrtcu, značilnosti, glasba, glasbeni pedagogi, glasbena šola, mnenje vzgojiteljev, delo z nadarjenimi otroki, vloga vzgojitelja, usposobljenost pedagoških delavcev, govorno-jezikovne motnje, razlike, gambijski učenci, slovenski učenci, motnja pozornosti in/ali hiperaktivnosti, odkrivanje nadarjenih, mednarodna primerjalna analiza, zakonodajna in programska izhodišča, bralne veščine, pripomočki, IKT-tehnologija, izobraževanje na daljavo, delo šolske svetovalne službe, didaktične igre/pripomočki, strokovna oseba za posredovanje s pomočjo psa, vodnik, čustvena kompetentnost, specialni pedagogi, klima šole, programi, vrstniško nasilje, opolnomočenje, dijaki, preventiva, raziskave, mediatorji, vzroki, diferenciacija pouka, tehnike preprečevanja, dvojno izjemni, šolsko okolje, igra, srednja šola, poučevanje nadarjenosti, spolna zloraba otrok, prilagoditve, disleksija, preventivni programi, vzgojno izobraževalne metodologije in koncepti, dvojno izjemni otroci, odkrivanje in delo s potencialno nadarjenimi, pedagoško svetovanje, področja dela, Male sive celice, izobraževanje odraslih, vseživljenjsko učenje, tekmovalnost, kognitivni cilji, čustvena inteligenca, Bloomova taksnomija, kompetence strokovnih delavcev, zgodnje spodbujanje, kognitivne značilnosti, šolski pedagog, didaktični pristopi, emocionalne značilnosti, socialne značilnosti, nadarjeni otroci, smaopodoba, cilji, usposobljenost učiteljev, zaznavanje, izobraževanje dvojno izjemnih učencev, Aspergerjev sindrom, spodbujanje, program NTC učenja, nadarjeni in talentirani učenci, personalizacija, odrasli, izobraževanje, odnos, vzgojni stili, višji miselni procesi, komunikacija, osebni izobraževalni načrt, preventivno-kurativni program, epidemija COVID-19, mnenja učiteljev, žalujoči otroci, alternativne metode in oblike dela pri pouku zgodovine, zgodovina v osnovni šoli, arheologija, potrebe in želje nadarjenih, podpora, strokovnjaki Slovenskega društva hospic, pomoč, želje, potrebe, talentirani učenci, vzgojno-izobraževalni sistem, heteronormativnost, odkrivanje, ocenjevalna lestvica, učenje, intervju, stališča, homoseksualnost, spodbudno okolje, učiteljice, vzgojiteljice, lepo vedenje, bonton, mavrične družine, zgled, lokalna zgodovina, anoreksija, države, zakonodajne smernice, socialni razvoj, smrt, žalovanje, spolna vzgoja, vloga strokovnega delavca, trening socialnih veščin, socialne kompetence, pozitivni vplivi, medgeneracijsko sodelovanje, medgeneracijsko sožitje, center za starejše občane, vrednote, didaktično gradivo, vzgojni načrti, vsebine spolne vzgoje, učni načrti, pretirano zaščitniški starši, strategije spoprijemanja s stresom, stresorji, helikopterski starši, droge, učna uspešnost, dejavniki tveganja in varovalni dejavniki, stres v pedagoškem poklicu, vrste inteligentnosti, specialno-pedagoška področja, razširjeni kurikul, učenci s slepoto, slabovidnostjo oz. okvaro vidne funkcije, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, družba, vloga šole, posledice nasilja, ukrepanje, prepoznavanje spolne zlorabe, spolna zloraba, strokovni delavci v vrtcu, e-orodje, evalvacija, dejavniki, družinsko okolje, predšolska vzgoja, načini vključevanja, primanjkljaji, močna področja, samoocena, spolno nasilje nad otroki, vloga pedagoških delavcev, znaki spolnega nasilja, razvojni model, odkrivanje in delo z dvojno izjemnimi učenci, starševstvo, avtoriteta v vzgoji, permisivna vzgoja, socialno-čustveni razvoj, duševno zdravje, psihično nasilje, holistični pristop, življenjski cikel, integracija, osip učiteljev, zakonodaja za dvojno izjemne učence, nezadovoljstvo, delovno okolje, čustvene in vedenjske težave, mladinski domovi, ustvarjalno mišljenje, kritično mišljenje, motnje hranjenja, blagostanje, čuječnost, bulimija, kompulzivno prenajedanje, preventivno delovanje, dejavniki tveganja, neverbalne specifične učne težave, specifične učne težave, bolnišnični pedagog, stalno strokovno izobraževanje, študijski programi, bolnišnica, hospitalizacija, učne težave, dolgotrajna bolezen, delo z dvojno izjemnimi otroki, zakonodaja na področju nadarjenih otrok, dimenzije učnega okolja, trener, trening, zdrava samopodoba, dejavniki samopodobe, učitelj, učenec, para karate, osebe s posebnimi potrebami, izobraževanje strokovnih delavcev, učitelji nadarjenih otrok, obogatitveni programi, krožki, učna individualizacija in diferenciacija, računalniško mišljenje, značilnosti nadarjenih učencev, informacijsko-komunikacijska tehnologija, svetovalno delo, preprečevanje, prepoznavanje, svetovalni delavec, kompetenčni model, didaktični priročnik, didaktična igra, tehnike za preprečevanje stresa in izgorelosti, sindrom adrenalne izgorelosti, ustvarjalno in kritično reševanje problemov, reševanje problemov v šoli, spodbujanje ustvarjalnega reševanja problemov, ozaveščanje, učni načrt, varnost, asociativno mišljenje, funkcionalno znanje, zdravje, poklicna izgorelost, stres na delovnem mestu, zdrav življenjski slog, varovalni dejavniki zdravja, šolanje na daljavo, tvegana vedenja zdravja, stresogeni dejavniki, svetovalni delavci, usposobljenost vzgojiteljev, področja nadarjenosti, učna diferenciacija, oblike dela, učna diferenciacija pouka, čustveno-socialno področje, šolska uspešnost
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici