Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jana Hojnik

Vseh ključnih besed je 222, ki se skupaj pojavijo 266 krat.
20 ključnih besed (9.01 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 64 krat (24.06 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
10x15.63%poslovni načrt, podjetje
5x7.81%podjetništvo
4x6.25%zaposleni
3x4.69%analiza, poslovni model kanvas, motivacija
2x3.13%zadovoljstvo, splet, projekt, spletna trgovina, zadovoljstvo zaposlenih, organizacija, poslovno načrtovanje, poslovna ideja, blagovna znamka, tržna raziskava, eko inovacije, turizem, podjetnik
1xnadstandardna namestitev, brunarica, sobodajalec, konkurenca, živali, trgovina, tržna analiza, financiranje poslovanja podjetja, plačilna nesposobnost, finančno tveganje, zavarovanje terjatev, bonitetna ocena, plačilna sposobnost, plačilna nedisciplina, javni prevoz, proizvodnja, načini prodaje, finančni načrt, prodaja turističnih plinskih jeklenk, skrb za okolje, socialna omrežja, turistična ponudba, občina Naklo, turistična destinacija, turistične točke, poroka, pripomoček za mobilne telefone, tržne raziskave, učenje harmonike, igranje harmonike, poučevanje, uvajanje novega izdelka na trg, poročeni, neporočeni, strategija trženja, strategija poslovanja, zadovoljstvo strank, uspešnost poslovanja, poslanstvo, večstranski pobot obveznosti, online podjetništvo, internet, influencer, tehnologija, uspešnost prodaje, prepoznavnost, zaupanje, varnost, odziv, čebelarstvo, med, uspešnost, kupovanje, ulična vadba, Street Workout, društvo, e-poslovanje, prodaja, čebelji pridelki, kmetijstvo, bivši odvisniki od drog, socialno podjetništvo, programi reintegracije, brezposelnost, ranljive ciljne skupine, svetovanje, delavnice, poslovanje, storitve, vulkanizerstvo, učna pomoč, športna prireditev, hipoalergene igrače, izkušnja odjemalcev, notranji deležniki, uspeh, ustanovitev podjetja, cvetličarna, pripadnost, harmonika, vitko podjetništvo, poslovna kultura, štartnik, znamčenje, hitra rast podjetja, aranžiranje, finančni plan, podjetja, financiranje nogometnih društev, podjetniki, ustanovitev, poslovni načrti, institucije organiziranja, nogometna društva, vodenje podjetja, dejavniki uspešnosti, nogomet, zgodovinski razvoj nogometa, kapitalska ustreznost, osebnostne dimenzije, uporabniška izkušnja, potrošniška izkušnja, poslovni model Kanvas, izdelovanje unikatnih oblačil, social entrepreneurship, vpliv sestavnih delov blagovne znamke na potrošnika, sestava blagovne znamke, gospodinjski odjemalec, delovanje maloprodajnega trga z električno energijo, kazalci liberalizacijskega razvoja, Evropska unija, social entrepreneur, social enterprise, epidemija, pasma, gospodarstvo, ekonomske posledice, virus, pes, vzreja, society, entrepreneurship, ključni dejavniki zadovoljstva, merjenje zadovoljstva, končni odjemalec, potovalne agencije, inoviranje, slabosti, inovacije, ženske, žensko podjetništvo, prednosti, družina, zaposlovanje, socialni problemi, socialni cilji, razvoj, vodstvo, delovno mesto, koronavirusi, območna obrtno-podjetniška zbornica, mladinski turizem, potovanja, reševanje turizma, institucije, pomoč države, dejavniki, spodbujanje podjetništva, razvoj podjetništva, podpora podjetništvu, smrtnost, interventni zakon, finančna projekcija, kavarna, poslovni model, Kanvas, domača obrt, načrtovanje, zavod, nevladna organizacija, tretji sektor, delovanje nevladnih organizacij, neprofitna organizacija, rokodelstvo, tradicija, varstvo okolja, model velikih pet faktorjev osebnosti, okoljski predpisi, podporno okolje, savinjska regija, psihologija, zadovoljstvo pri delu, namizna igra, marjanca, ročna izdelava, umetnostna obrt, poslovni bonton, komunikacija, religija, šeriatsko pravo, dejavniki zadovoljstva, odnosi v organizaciji, organizacijska klima, islamsko podjetništvo, islamski ekonomski sistem, delo, teorije, ekonomski sistem, islam, vodenje organizacije, metoda LCA, tržišče, zunanji videz, poslovni svet, obleka, produkt, koristi metode, MSP, vpeljevanje metode, uporaba metode, faze LCA, SmartPlay
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici