Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Miha Lesjak

Vseh ključnih besed je 159, ki se skupaj pojavijo 232 krat.
23 ključnih besed (14.47 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 96 krat (41.38 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
24x25%turizem
14x14.58%športni turizem
7x7.29%šport
6x6.25%prireditve
4x4.17%motivacija
3x3.13%Slovenija, destinacija, lokalno prebivalstvo, športne prireditve, organizacija
2x2.08%diplomske naloge, promocija, olimpijske igre, management, zadovoljstvo, kariera, festivali, prostovoljstvo, trajnostni turizem, domačini, rekreacija, razvoj, mladi
1xslovenska nogometna reprezentanca, blagovna znamka, športne priprave, deskanje na snegu, zimski turizem, športne ekipe, varnost, študentje, javne prireditve, management prireditev, Ljubljanski teden mode, mobilnosti, izobraževalni turizem, moda, Erasmus+, Piran, razvojne možnosti, destiacija, modni turizem, kulturni turizem, domače okolje, potovanja, avto športne prireditve, Mercedes-Benz Fashion Week, nakupovalni turizem, teden mode, analiza, Vipavska dolina, kultura, projekti, Maribor, mesta, odgovorni turizem, podeželje, turistični motivi, pričakovanja turistov, ankete, trženje, Slovenska Istra, analize, zaključne projektne naloge, ponudba, kolesarski hoteli, marketing, kolesarjenje, hoteli, Izola, Eurofest Izola, maraton, organizacija prireditev, spremljevalne prireditve, turistični proizvod, potenciali, deležniki, sodelovanje, pohodništvo, tržno komuniciranje, čebelarstvo, turistična ponudba, prebivalci, odnosi, motorno padalstvo, padalstvo, kulturna dediščina, panjske končnice, turistični produkti, prireditev, lokalna prireditev, "outdoor" aktivnosti, covid-19, zdravstvena kriza, "adventure" turizem, aktivni turizem, Kitajska, izkustvena ekonomija, mladi popotniki, potovalno vedenje, surfanje, vodni športi, motivi, deskanje na vodi, SWOT analiza, športna prireditev, Istrski maraton, družbeni mediji, mega prireditev, športni ribolov, društva, intervju, turisti invalidi, konkurenčnost destinacije, organizacija športnih prireditev, dostopni turizem, generacije, vrednote, televizija, soteskanje, mediji, strategija, življenjski slog, turizem v gorah, prosti čas, razlogi, infrastruktura, priprave športnikov, zalivske države, občina Cerknica, generacijaz, poslovne prireditve, generacijay, projektni management, vodenje, prireditveni turizem, kakovost, vplivi, pivo in cvetje, turisti, polet balonom, smučarski skoki, dogodki, samozaposlitev, prostovoljci, turistični produkt, samostojna pot, aplikativna kineziologija, podjetništvo, podjetnik, športni tabori, jadranje, kvaliteta življenja, indeks sreče, vpliv turizma, krizno komuniciranje, turistični vplivi, krizni management, Velenje
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici