1x | | notranja motivacija, učenje preko igre, besedna motivacija, besedila, vrste iger, odzivanje na branje, prvo triletje, predšolski bralci, improvizacija, dramsko besedilo, književna oseba, strpnost, teorije o igri, lutkovna motivacija, koherenca, branje pravljic, otrokovo pripovedovanje pravljic, otroška književnost, disleksija, fantastične pripovedi, koncept knjige, kompetence, preverjanje in ocenjevanje znanja, prvi triletje, literarno poustvarjanje, likovna spodbuda, preizkus glasovnega zavedanja, vloga vzgojiteljev, alternativni načini preverjanja znanja, ustno in pisno preverjanje, gledališče v razredu, igralci, drugi razred osnovne šole, mladinski filmi, ekranizacija, pripovedno besedilo, koordinacija, šola, sodobne pripovedi za otroke, vzgoja za medije, serijske publikacije, dejavniki razvoja govora, poznavanje barv, poslušanje radijskih iger, vpliv staršev, literarni projekti, Cicido, medkulturno učenje, medkulturni dialog, poslušanje z razumevanjem, risanje, razločujoče poslušanje, pomen branja, gledalci, pripomočki, bralec začetnik, učenci 4. in 5. razredov OŠ, domače branje, (kulturna) identiteta, večkulturnost, medkulturnost, komunikacijski model književne vzgoje, upad bralne motivacije, daljše sodobne pralvjice, prisotnost psa, značilnosti pravljic, mladi bralci, razvoj osvajanja branja, stopnje branja, cilji in dejavnosti, slikarske in risarske likovne tehnike, likovne naloge, prilagojene vaje, dodatek h Kurikulu za vrtce na narodno mešanih območjih, pravopisna zmožnost, pravopis, izobrazba mater, literarne dejavnosti, govorna kompetentnost, govorne interakcije med starši in otrokom, recepcijska didaktika, likovni motivi, faza šolske interpretacije, Pod medvedovim dežnikom, poglabljanje literarnoestetskega doživetja, eko bralna značka, govorno izražanje, vrednotenje besedil, razvojne značilnosti, grafomotorične vaje, učbeniški kompleti iz Republike Slovenije, medpredmetno povezovanje preko pojmov, učni jezik, zamejstvo, knjižni junaki, poučevanje, narek, obdobje malčka, pravljičarka Ela Peroci, komunikacijski modeli, tisk, stopnje pismenosti, bralne urice, sodobne slikanice, analiza pripovedovanja otrok, Miškolin, drugi razred, ustvarjalno pripovedovanje, nadaljevanje pravljice, predstavitev knjig, faze zgodnje pismenosti, otroci v vrtcu, Lila Prap, odnos do pravljic, komunikacijski model obravnave književnega dela, pesmi dveh sodobnih avtoric Anje Štefan in Bine Štampe Žmavc, otroška poezija, knjiga Teta Cilka, pravljična bitja, preizkus znanja, Kurikularne smernice, dvojezično območje, izkušnje, stari starši, likovno izražanje otrok, pomen pravljice, rime, didaktičen material, kratke sodobne pralvjice, komunikacijski model mladinske književnosti, Mojca Osojnik, metode, bralni izziv, Bina Štampe Žmavc, sodobne slovenske pravljičarke, govorne igre, 1. starostno obdobje, razvijanje poimenovalne zmožnosti, animacija z lutko, sodobna literatura o lutki, ure pravljic, učenci 4. in 5. razreda, preverjanje razumevanja prebranega gradiva, sporočilnost pravljice, telo, dejavnosti pri podaljšanem bivanju, frazem, taktilna in netaktilna izvedba, interaktivne naloge, stališče odraslega, pravljični model, slovenska mladinska poezija, simbolika, spoznavni razvoj otroka, predbralna izkušnja, sodobne umetne pravljice, strokovna usposobljenost, književna vzgoja v vrtcu, simbolna igra, klasične umetne pravljice, jezikovni razvoj, otroška igra, lutkovna igra, identifikacija s književno osebo, poglabljanje literarno estetskega doživetja, bralno okolje, mediji, predmetna področja 1. razreda, odzivi učencev, refleksije, sprostitvene tehnike, ustvarjalno-gibalne dejavnosti, besedišče, ustvarjalni gib, razvojna stopnja otrok, interes za branje, težave pri pisanju, otrok s posebnimi potrebami, otrok z več motnjami, pisanje velikih tiskanih črk, ustanove, otrokov govor, predopismenjevalno obdobje, leposlovna slikanica, stvarna slikanica, Leopold Suhodolčan, analize pripovedovanja pravljic, ugotovitve, delovni zvezek, spodbujanje predopismenjevanja, učni načrt OŠ, spodbujanje razvoja govora, dejavniki začetnega opismenjevanja, drugo starostno obdobje, poslušanje pravljic, otrokov govorni razvoj, identifikacija otrok s pravljičnimi liki, materiali, Maria Montessori, spreminjanje pravljice, Brundo, razvoj otroka, uporaba predlogov, zgodovina pravljic, jezikovni pouk, faze bralnega razvoja, morfologija pravljic, inovativni pristopi, Bloomova taksonomija kognitivnih ciljev, poimenovalne zmožnosti, spodbujanje bralnih navad, vidno zaznavanje, programi za spodbujanje branja, verbalna in neverbalna komunikacija, onomatopoija, humorne prvine v otroški liriki, Ciciknjižnica, razvijanje lirske percepcije, inovacijski projekti, klasifikacija, inovativne metode, pravljično besedilo, izbor radijskih iger, dojemanje, fonološko zavedanje, likovni in besedilni del, izvirne slovenske slikanice, vrednotenje slikanic, sporazumevalna zmožnost, razvijanje pismenosti, Bibi in Gusti, nacionalni preizkus znanja, oblike ocenjevanja, Ida Mlakar, didaktična gradiva, jezikovne zmožnosti, bralne spodbude, gibanje ritem, celostni učni pristop, odziv otrok, spolna vzgoja, rojstvo, govorni model, izrazno branje, gledališka pedagogika, interpretacija besedila, zaznavanje čustev, vživljanje v vloge, mišljenje, koncept prostora, razumevanje predlogov, dejavniki govornega razvoja, spodbujanje otroškega govora, vpliv staršev na govorni razvoj otroka, sporazumevanje, interaktivni pouk, sporazumevalne zmožnosti, starostno obdobje, bralni modeli, tretji razred, kratka sodobna pravljica, govor predšolskega otroka, učinek vrtca na otrokov govorni razvoj, spodbujanje govora, multikulturnost, otroci s posebnimi potrebami, bralne dejavnosti, spodbujanje in razvijanje bralnih interesov, vloga vzgojitelja in staršev, bralni projekt, drama v izobraževanju, strokovni delavci, likovni razvoj, vloga odraslih, predbralno obdobje, socialni pomen, razvojni pomen, vzgojno-izobraževalni pomen, psihološki pomen, dramatizacija, izražanje, gledališča sredstva, pravljično obdobje, robinzonsko obdobje, glasba, tišina, Mojca Pokrajculja, komunikacijski model pouka, beseda, Barbara Gregorič Gorenc, zvočne oblike, umetne pravljice, gledališka vzgoja, estetsko branje, šolski literarni kanon, doktorske disertacije, strategije za razvijanje jezikovnih zmožnosti, vloga odraslega pri razvijanju jezikovne zmožnosti, učenci s posebnimi potrebami, jezikovni razvoj otroka, čutila, prijetno doživljanje, ustvarjalni pogovor, dramske dejavnosti, vloga učencev, vloga učiteljev, povezovanje, načini opismenjevanja, Boter petelin in njegova zgodba, uganke, mladi, vpliv branja, pomen slikanice, problemska literatura, problemske teme, učitelji razrednega pouka, likovna in grafična podpora, vživljanje, pozitivni vplivi na govorni razvoj, ljudsko izročilo, pesništvo, pripovedništvo, otroški folklorni obrazci, slovenska slovstvena folklora, lirski model, primanjkljaji, bralne učne strategije, pobralne dejavnosti, stališča staršev, literarnoestetsko branje in poslušanje, Ela Peroci, priredbe pravljic, pomen pravljic, ugankarske urice, rešitev, igre vlog, Pod Medvedovim dežnikom, uporaba medpredmetnih povezav v praksi, bralni pouk, slikarstvo in grafika, pisno poustvarjanje učencev, učni načrt za slovenščino, medpredmetno povezovanje, komunikacija, radijske igre, vloga otrok, slikopis, književna pismenost, podoba o otroku, vzgojna literatura, lesene črke, družinska vzgoja, dotiki, sproščenost, Gabrijela Kolbič, Kralj regratovih lučk, vidni in slušni procesi, projekt Zgodbožerčki, zgodbe iz domačega okolja, mentorji, mimika, pisanje in branje, natančno branje besedil, pridobivanje besedišča, glagoli, pridevniki, 5. razred, Mehurčki, didaktični material, recepcija poezije, besedišče otrok, protipomenke, vsakodnevne vaje, orientacija v besedilu, primanjkljaji pri branju, ček lista, nadpomenke, podpomenke, družina, projekt V objemu besed, zgodbe, pripovedke, škrat, spodbujanje razvoja predbralnih zmožnosti, praktične dejavnosti, faza analize, literarna dela Ele Peroci, poustvarjalno pisanje, vloga učitelja in staršev pri branju, pesem Pedenjped, pesniki, pesniške zbirke, razredni učitelji, govorno-jezikovne zmožnosti, obiski knjižnice, Josip Vandot, predbralne zmožnosti, nacionalni program za kulturo, identifikacija z junaki, sodelovanje, uspešnost, jezikovne značilnosti otrok, pripovedovanje zgodb in pravljic, otrok in knjiga, bibliopedagoško delo v vrtcu, vloga branja, faza poglabljanja literarnoestetskega doživetja, dramatika v šoli, smernice za kulturno-umetnostno vzgojo, obisk gledališča izven šole, dejavnosti spodbujanja branja, realistična pripoved, motivacijski dejavniki branja, gorenjske pripovedke, oživljanje likov, ustvarjalne dejavnosti, otrokova recepcija, slovenska izvirna slikanica, razvijanje ustvarjalnih sposobnosti, obravnava književnih besedil, izguba, otroštvo, likovni jezik, uprizoritev, vidna zaznava, učenje in igra, dejavnosti Noči branja, mladinska dramatika, upovedovanje, frontalni pouk, pouk slovenščine, problemski pouk, tabu tema, grafomotorične dejavnosti, napredovanje napredovanje učencev, tekmovanje za Cankarjevo priznanje, bralne navade staršev, starši predšolskih otrok, interaktivna projektna pravljica, likovna inštalacija, vrste tiska, sporazumevalne veščine, ugodna občutja, dramsko-gledališka izrazna sredstva, proces branja, Ciciban in čebela, sodobna pripoved za otroke, rezultati, Bobek in barčica, risanke, dojemanje stvarne mačke - živali, predbralne sposobnosti, Bralček palček, dojemanje izmišljenega lika mačke, sprejemanje umetnostnega in neumetnostnega besedila, književna in knjižna vzgoja v vrtcu, komunikacijski model poučevanja književne vzgoje, spoznavni razvoj, bralni dosežki, orientacija v prostoru, vlečenje črt, izrazna sredstva radijske igre, orientacija na papirju, orientacija na telesu, razumevanje branja, pisalne zmožnosti, neverbalna komunikacija, učinkovito branje slikanic, zlogi, razvojna disgrafija, vsebina pravljic, Noč branja, sprejemanje pravljice, organizacija Noči branja, pomen knjige in risanke, pravljice sodobnega časa, pravljice polpreteklega zgodovinskega obdobja, bralni projekti, otrokov verbalni razvoj, vživljanje v pravljico, pripovedovanje pravljic, posredovanje pravljic otrokom, avtorji, Ocenjevalna shema bralnih zmožnosti (OSBZ), pouk branja, Pekarna Mišmaš, vrednotenje besedil učencev, interpretacija, problemska tematika, kohezivnost zgodb, odziv otrok na slikovno plast v slikanicah, koherentnost zgodb, vloga pedagoga, Kajetan Kovič, medkulturna kompetenca učiteljev, raziskava, književni interesi otrok, socialni pritisk, berila, recepcija, 1. vzgojno-izobraževalno obdobje, kakovostne slikanice, pripovedovanje predšolskih otrok, besedna in nebesedna konumikacija, govorni nastopi v osnovni šoli, pripravljenost učencev na govorne nastope, vrste govora, govorno nastopanje, govorni razvoj otroka, Sovica Oka, ljudske in klasične pravljice, tipologija pravljic, stališča učencev do branja, stališča učencev do bralne značke, Sapramiška, bralne sposobnosti, pravljičnost v kurikulumu in učnem načrtu za slovenščino, pravljice v tretjem razredu, medkulturna kompetenca, medvrstniško sodelovalno učenje, vzgojno-varstvena družina, gibalne/športne aktivnosti, medpodročno povezovanje, junaki, opis, nebesedno izražanje, besedilne vrste, jezokovna zmožnost, pomanjkljiva pozornost, glasno branje, bralne stopnje, bralni preizkus, učenci prvega razreda, opismenjevanje šestletnikov, književni interes, vzgojiteljeva vloga, aktivna interakcija z literaturo, književna vzgoja v waldorfskem in javnem vrtcu, terapevtski pes, program R.E.A.D., waldorfska pedagogika, analize pravljic, ljudska pripovedka, klasifikacija pravljic, projektno učno delo, slovstvena folklora, bralni dogodek, opredelitev pravljice, prvo in drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, sodelovanje odralsih, raziskovanje slovstvene folklore, primeri raziskovanja, radijske igre za otroke |