1x | | tekmovanje, učni načrt za matematiko, mednarodni matematični kenguru, planning, covert curriculum, mathematical activities, mathematical fields, udeležba, uspeh, subitizacijske kartice, prikazi, stopnje besedilnih nalog, didaktična igra, od telesa k liku, bralna pismenost, besedilne naloge, grafični prikazi, nacionalno preverjanje znanja, preverjanje, vloge števil, konteksti števil, pristop telesa k liku, načrtovanje, prikriti kurikulum, izvirni delovni projekt pomoči, lastnosti, zgodovina števil, algebra, logika in jezik, mathematics, petstopenjski model pomoči, aktivne oblike učenja in poučevanja, geometrijski problemi, kombinatorika, prosta igra, 3. triletje, IKT, razredni učitelji, didaktika matematike, osnovna šola, informacijska in komunikacijska tehnologija, didaktične naloge, učne težave pri matematiki, gibanje, ustvarjalnost, sodelovanje, ustvarjalni gib, prvo triletje osnovne šole, matematika in naravoslovje, matematični problemi, integriran pouk, medpredmetno povezovanje, učno okolje, gozd, razvoj pojma število, dolžina, vloga učitelja pri vključevanju ustvarjalnega giba v pouk, masa, matematične igre, fino motorika, zgodnje otroštvo, pravljice, lutkovne pravljice, naravni materiali, konstantno nadstandardna enota, kurikul, posebnosti poučevanja v kombiniranem oddelku, organizacija dela v kombiniranem oddelku, orientacija, matematične dejavnosti in pojmi, matematika in standardi znanja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju, šolska svetovalna služba, cilji, kombiniran pouk, kombinirani oddelki, otrok, črte, matematični vzorci, naravni vzorci, razvojna področja, prvo razvojno obdobje, glasbeni vzorci, gibalni vzorci, matematični predkoncept razvrščanje, matematični predkoncept vzorci, vloga vzgojitelja, matematični predpojmi, učenje štetja, načrtovane aktivnosti, verjetnost, osnovni pojmi verjetnosti in uporaba v konkretnih situacijah, matematični sklopi, matematični predkoncepti, štetje v vrtcu, število, učenje, otroci prvega starostnega obdobja, učna pot, čas, količine, razumevanje časa, količina, ocenjevanje, besedilni problemi, vzroki za težave, reševanje besedilnih nalog, prostornina, matematični razvoj predšolskih otrok, pojem simetrija, formativno spremljanje, menjava okolja, računalnik za matematiko v vrtcu, računalniške tehnologije za matematični razvoj predšolskih otrok, razvoj matematičnih predkonceptov v vrtcu, logične operacije za predšolske otroke, uporaba informacijskih tehnologij v vrtcu, otroci stari od pet do šest let, Euler-Vennov diagram, didaktično gradivo, vrtci na Dolenjskem, Brunarjev model, šolski sistem, vloga vzgojiteljev, razvoj matematičnega mišljenja, slovenski vrtci, zunanje okolje, mnenja vzgojiteljev, razredna stopnja, matematični kurikul, metode razvoja, otroška igra, konstruktivizem, otrokov razvoj, primerjava, TIMSS, Slovenija, Norveška, matematična pismenost, moč množice, gozd kot spodbudno učno okolje, medpodročne povezave, geometrija in merjenje, gozdna pedagogika, motiviranost, OŠ s prilagojenim programom z enakovrednim izobrazbenim standardom, avtizem, učenje na prostem, merjenje mase, konstantna nestandardna enota, drevesni prikaz, Carrollov prikaz, Euler-Vennov prikaz, prikaz s stolpci, mnenje, matematično področje, spodbujanje ustvarjalnosti, strokovni delavci, transmisijski pristop |