Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Majda Cencič

Vseh ključnih besed je 326, ki se skupaj pojavijo 480 krat.
56 ključnih besed (17.18 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 210 krat (43.75 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
17x8.1%učenci, učitelji
14x6.67%osnovna šola
10x4.76%inkluzija
9x4.29%učni prostor
7x3.33%učenje
6x2.86%učne metode, otroci s posebnimi potrebami, razredni učitelji, pouk
5x2.38%kombinirani pouk, učne težave
4x1.9%vrtec, starši, učne oblike
3x1.43%kompetence, participacija, aktivno učenje, dijaki, strategije učenja, učna pomoč, matematika, timsko delo
2x0.95%dejavniki učenja, didaktična igra, učni predmeti, znanje, učna motivacija, osebnostne lastnosti, vloge, ocenjevanje, vloge učitelja, ustvarjalnost, nadarjenost, miselni vzorci, sodelovanje s starši, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, vzgojiteljice, predlogi, stališča, podružnične šole, 4. razred, učne strategije, prihodnost, želje učencev, vzgojitelji, učilnica, didaktične igre, osebe s posebnimi potrebami, strokovni delavci, spol učencev, učno okolje, profesionalni razvoj, individualizacija, zunanji učni prostor, pouk na prostem
1xvzgoja in izobraževanje, predmetni učitelji, eksperimentalna raziskava, socialna kohezija, preizkus znanja iz kombinatorike, e-gradiva, Center za usposabljanje Elvira Vatovec Strunjan, Italija, multikulturna družba, šole s slovenskim učnim jezikom, trajnostni razvoj, medkulturnost, zgodovina, medkulturna vzgoja in izobraževanje, mladinski centri, učitelj podaljšanega bivanje, grafika in likovna umetnost, dejavniki ustvarjalnosti, poklicna življenjska zgodovina, pouk fotosinteze, naravoslovje, tiskanje, grafični pripomočki, grafika, depriviligirane skupine oseb, vrste tiska, grafične tehnike, grafični materiali, raziskava, status medkulturne šole, projektno delo, reševanje problemov, drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, mnenja in predlogi, zakonodaja, dosežki učencev, dijaki s posebnimi potrebami, motnje avtističnega spektra (MAS), oblikovanje, soustvarjanje, evalvacija, individualna učna oblika, skupinska učna oblika, učna oblika delo v paru, partnerstvo s starši, izkustveno učenje, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, pisno ocenjevanje znanja, prvo in drugo vzgojno-izobraževalno obdobje, razvajenost, znaki razvajenosti, podružnična šola, učni načrt predmetov 1. triade, konstruktivistični pristop, mnenje staršev, dejavniki uspešnega učenja, posledice razvajenosti, prilagoditve, ustno ocenjevanje znanja, starši predšolskih otrok, pomočniki vzgojiteljev, vzgoja, vzgojitelji predšolskih otrok, vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj, kombinirani razredi, učiteljski poklic, študija primera, spremembe v praksi, profesionalizem, strokovno spopolnjevanje učiteljev, naloge učitelja, poučevanje, domača naloga, diferenciacija, slabosti, prednosti, integracija, učitelji razrednega pouka, prilagoditve na pomoč, nivojski pouk, tehnike sproščanja, organizacija, drugo triletje, prvo triletje, regije, dejavniki motivacije, vrste motivacije, teorije motivacije, strategije pouka, organizacija prostora, sprostitvene igre, vloga vzgojiteljev, igra, umirjanje, stres, sprostitev, Osnovna šola Goče, narodnostna diferenciacija, igre, učitelj, izdelava iger, kurikulum, samostojno učenje, teorija učenja, didaktika dela s nadarjenimi učenci, empirične kvantitativne raziskave, podaljšano bivanje, akcijska raziskava, nekombinirani razredi, pisno preverjanje znanja, osnovnošolski učitelji, Kalifornija, učna diferenciacija in individualizacija, središče za samostojno učenje, spolna diferenciacija, frontalna učna oblika, osemletna osnovna šola, obvezna šola, učni načrti, gimnazija, šolski sistem, slovenski jezik, stimulacija, nadarjeni učenci, učenci priseljenci, socialni vidik, naravni dejavniki, šolska reforma, napačna poimenovanja, pomočnice vzgojiteljic, primerjave vlog, ravnateljevanje, ravnatelji, kriteriji ocenjevanja, izzivi ocenjevanja, starejše igrače, starejše igre, lokalni prostor, učenci 4. in 5. razreda, karierni razvoj, notranji učni prostor, pristopi, življenjske poti, pedagoška komunikacija, skupinsko delo, vodenje razreda, poseganje po igrah in igračah, čas igranja, korelacija, akademski dosežki, razredna klima, učne priprave, podskupine učnih težav, zgodovinski razvoj, šolska arhitektura, vprašalnik pomenskih razlik, mnenja, učni prostori, spodbujanje, rokovanje z igračami, notranji učni prostori, zunanji učni prostori, otroci in učenci s posebnimi potrebami, učilnica/igralnica, razredni učitelj, refleksivni pouk, oblike sodelovanja, sodelovanje, zasebni Montessori vrtec na Primorskem, ovire pri sodelovanju, primeri sodelovanja, medpredmetno povezovanje, gozd kot učni prostor, Montessori vrtci, didaktični pripomočki, profesorji, vadnice, usposabljanje, odnosi, Maria Montessori, didaktični materiali, Montessori pedagogika, slikanice, drugačnost, formativno spremljanje, mentorji, interesne dejavnosti, povratna informacija, preverjanje znanja, refleksija, ocenjevanje znanja, sodelovanje šole, socialno učno okolje, sodelovanje šole in kraja, posebne potrebe, partnerstvo, OŠ Ivana Babiča-Jagra Marezige, vaška šola, skupnost, šolsko pohištvo, ergonomija, dopolnilni pouk, učna sredstva, šola s slovenskim učnim jezikom v Italiji, Učiteljišče Koper, dela in naloge, centralna šola, študij, učenci iz socialno-ekonomskega nespodbudnega okolja, učenci iz drugega jezikovno-kulturnega okolja, starejši bratje in sestre, pomoč, družinsko okolje, računalnik, dečki, učenci s posebnimi potrebami, deklice, komunikacija, razredni pouk, učni kotički, ureditev, učilnice, metoda TEACCH, izobraževanje, študenti, učne navade, otroci z motnjo v duševnem razvoju, počutje, prednosti in slabosti, etape timskega dela, vrste in vloge timov, izobraževalna ustanova, okolje, sporočila prostora, učna uspešnost, risbe/slike učencev, osnovne šole, slabovidni učenci, gibalno ovirani učenci, arhitekturne prilagoditve, zunanje okolje šole, montessori vrtec, montessori pedagogika, 1. razred, mnenja učiteljev, dejavnosti, otroci, IKT, eksperiment, učne tehnike, opisno ocenjevanje, učni stili, prostor, materiali, prilagoditve učilnice, inkluzivna učilnica, šolsko fizično/grajeno okolje, raznolike potrebe, arhitektura, šola, notranji prostori, inkluzivna vzgoja in izobraževanje, medosebni odnosi, izbrani varstveno-delovni center, spremljevalec gibalno oviranih oseb, uporabniki, življenjske zgodbe, interakcija, slog vodenja, nekombinirani pouk
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici