Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mateja Marovič

Vseh ključnih besed je 138, ki se skupaj pojavijo 186 krat.
23 ključnih besed (16.67 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 71 krat (38.17 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
6x8.45%učitelji
5x7.04%nasilje, strokovni delavci
4x5.63%šola, posledice, socialni pedagogi, otroci s posebnimi potrebami, osnovna šola
3x4.23%dejavniki tveganja, čuječnost, preventiva, družina, vrtec
2x2.82%vzgojitelji, kompetence, strokovni centri, pomoč, usposabljanje, vključevanje otrok s posebnimi potrebami, mladoletniki, odklonsko vedenje, participacija, medvrstniško nasilje
1xbolni učenci, individualni pristop, razlike v delu, ovire, predšolska vzgoja, bolnišnična šola, sodelovanje, pomen šolanja v bolnišnici, dodatna pomoč, celostna obravnava, pomoč pri prehodu, obravnava povzročiteljev nasilja, interdisciplinarni tim, ničelna toleranca do nasilja, sistem pomoči, vzgojni zavodi, metodika vzgojnega dela, čustvene in vedenjske motnje, spol, spolno nasilje, zlorabe, organizacije, nasilje nad ženskami, individualiziran program, osveščenost, osnovnošolci, učenci s posebnimi potrebami, pozornost, delovno področje, avtonomija, profesionalna identiteta, metode in oblike dela, dodatna strokovna pomoč, otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja, duševno zdravje, skrb za duševno zdravje, zavodi za vzgojo in izobraževanje, delo na daljavo, pandemija covida-19, socialne veščine, poklic pomoči, obravnava, prepoznavanje, varna hiša, intimnopartnersko nasilje, posledice družinskega nasilja, vzgojno-izobraževalni prehod, nasilje v družini, otroci s čustveno-vedenjskimi težavami, metode dela, čustveno vedenjske težave, strategije dela, strokovni center, žrtve, tehnike dela, vaje čuječnosti, participacija otrok v vrtcu, vzgojno-izobraževalni sistemi, očividci, LGBT+ osebe, obravnava otrok s posebnimi potrebami, srednješolci, pomen sodelovanja, medvrstniška solidarnost, gej-strejt zavezništva, socialna pedagogika, mladostnik, sodobno očetovstvo, očetovstvo, starševstvo, srednja šola, odpust in poodpustno spremljanje, znaki, vzgojni stili, otroci, negativni vplivi, otroci in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjam, pozitivni vplivi, protektivno starševstvo, avtoriteta, mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in/ali motnjami, stanovanjske skupine, prehod v samostojno življenje, pedagoško delo, sistemske spremembe, prepovedane substance, zasvojenost, inkluzija, vključevanje, čustvene in vedenjske težave/motnje, Prevzgojni dom Radeče, nedovoljene substance, uporaba nedovoljenih substanc, sprejemanje, participacija otrok, zaznavanje nasilja, preprečevanje nasilja, pomen participacije otrok, participativne dejavnosti otrok, zakonska opredelitev participacije, starši, učenci, posledice alkoholizma, zdravljenje, odvisnost, alkoholizem, vzroki, neprimerno vedenje, čustvene in vedenjske težave in/ali motnje, šolanje na daljavo, komunikacija, individualizirani pristop, pristop S. T. A. R., modifikacija vedenja, mladoletno prestopništvo
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici