Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Igor Rižnar

Together there are 150 keywords, that are appearing 268 times.
42 of them (28 % of all) appear more than once, together appearing 160 times (59.7 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
17x10.63%Evropska unija
14x8.75%tuji jeziki
10x6.25%večjezičnost
9x5.63%izobraževanje
7x4.38%jezikovna politika
6x3.75%jezikovno izobraževanje, jezik, znanje
5x3.13%vseživljenjsko učenje
4x2.5%učenje, podjetje, kultura
3x1.88%angleščina, motivacija, vseživljenjsko izobraževanje, oglaševanje, Slovenija, zaposljivost, nevromarketing, internet
2x1.25%slovenska podjetja, mobilnost, tuji trgi, znanje tujih jezikov, jeziki, sporazumevanje, podjetja, konkurenčnost, poslovno komuniciranje, nevroekonomija, jezikovna raznolikost, vedenjska ekonomija, poslovanje, zaposleni, internetne storitve, narečja, spremembe, izobraževanje odraslih, poslovna angleščina, tehnologija interneta, EU, migranti
1xpotrošniki, internetni jezik, materinščina, nevrolingvistika, funkcionalna magnetna resonanca, učenec, medkulturni dialog, multikulturalizem, medkulturnost, jezikoslovje, kratka sporočila, odločitveni dejavniki, jezikovne šole, pogajanja, nevroznanost, spletno oglaševanje, internetni žargon, medkulturna vzgoja, učne metode, protokol, pogajalci, integracija, učitelj, tolmačenje, znanje jezikov, prevajanje, uradni jeziki, naložbe, delovni jeziki, programi, priporočila, Erasmus, spodbujanje, jezikovne kompetence, internacionalizacija, izvoz, kompetence, drža telesa, kreativnost, gospodarstvo, dimenzije, razlike, Avstrija, lingua franca, jezikovna praksa, medkulturno komuniciranje, komunikacijske ovire, komuniciranje, usposabljanje, ustreznost, računalniško posredovana komunikacija, konkurenčna prednost, translation studies, applied linguistics, internationalization, globalization, website localization, translation, socialno podjetništvo, tujejezično izobraževanje, language, mednarodni trg, linguistic diversity, razvoj, socialna ekonomija, mnenja staršev, zgodnja leta, tradicionalno izobraževanje, izobraževanje prek spleta, učenje in poučevanje, kvalitativna raziskava, pomen vseživljenjskega učenja, kombinirano učenje, odnos visokošolskih učiteljev, disadvantages, advantages, jezikovni management, večjezično poslovno okolje, mednarodno poslovanje, spodbujanje učenja tujih jezikov, tuj jezik, stigmatizacija, osnovne šole, online advertising, advantages and disadvantages of online advertising, terminology of advertising, institucije EU, evropska jezikovna politika, institucija javne uprave, marketing, revitalizacija jezika, ogroženi jeziki, manjšinski in regionalni jeziki, linguistic structures, linguistic aspects, jezikovna usposabljanja, kakovost življenja, jezikovna strategija upravljanja, MSP, formalno šolanje, tuji jezik, globalno učenje, srednje velika podjetja, language of advertisements, mala podjetja, prekinitev izobraževanja, pogajalske strategije, družabna omrežja
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica