Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Peter Sekloča

Vseh ključnih besed je 49, ki se skupaj pojavijo 55 krat.
3 ključnih besed (6.12 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 9 krat (16.36 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x44.44%zaključna dela
3x33.33%magistrske naloge
2x22.22%diplomska dela
1xšport, mediji, športno poročanje, Radio Koper, primorski čezmejni prostor, politična komunikacija, kapitalizem velikega podatkovja, množični mediji, politika, Radio Trst A, medijska pluralnost, Naš športnik, potrošništvo, globalizacija, kultura potrošnje, zavarovalništvo, oboževalstvo, zvezdništvo, osebni podatki, popularna kultura, pop ikona, družba tveganja, vedenjsko oglaševanje, komunikacijski kanali, načrti notranjega komuniciranje, odnos do blagovne znamke, pozitivno delovno okolje, notranji branding, notranje komuniciranje, javno mnenje, mladi, družbena omrežja, novice, digitalizacija, novinarsko delo, Facebook, podatki, usmerjeno digitalno oglaševanje, politična participacija, Google, poblagovljenje, časniki, tiskane naklade, spletni dosegi, spletno oglaševanje, zasebnost
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici