Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Administrativne naloge gimnazijskega razrednika nekoč in danes
Urška Eniko, 2008, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...razrednik, vloge razrednika, administrativna vloga, administrativne naloge, šolska zakonodaja, ...
Keywords: šolstvo, razredništvo, razrednik, vloge razrednika, administrativna vloga, administrativne naloge, šolska zakonodaja
Published: 15.10.2013; Views: 2012; Downloads: 56
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Pravice ali dolžnosti učiteljev, ki zapovedujejo ali bi morale dovoljevati izvajane privlačnega in učinkovitega šolskega procesa
Tina Valenčič, 2014, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...motivacija, učitelji, šolska zakonodaja, pravice in dolžnosti učiteljev, ...
Keywords: motivacija, učitelji, šolska zakonodaja, pravice in dolžnosti učiteljev
Published: 10.07.2015; Views: 2043; Downloads: 111
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Nadarjeni učenci v Sloveniji, Italiji, Angliji in na Danskem - primerjava zakonodajnih in programskih izhodišč
Mojca Kukanja-Gabrijelčič, 2013, original scientific article

Abstract: V prispevku predstavljamo strateško dokumentacijo na področju vzgojno- izobraževalnega dela z nadarjenimi in talentiranimi učenci v Republiki Sloveniji, Veliki Britaniji - Angliji, Italiji in na Danskem. Namen komparativne raziskave je bil ugotoviti, v kolikšni meri in na kakšen način je slovenski, angleški, italijanski in danski izobraževalni prostor v programskih in zakonodajnih izhodiščih v osnovni šoli naklonjen nadarjenim in talentiranim učencem v smislu spodbujanja in razvijanja njihovih potencialov. Ugotovili smo, da: obstajajo večje terminološke vrzeli pri opredeljevanju pojmov, ki se nanašajo na nadarjene in talentirane učence; v slovenskem prostoru nimamo učnega modela za delo z nadarjenimi in talentiranimi učenci oz. alternativne različice le-tega; ni ustreznih empiričnih podatkov in raziskav s področja dela s tovrstnimi učenci; obstajajo tehnične in strokovne pomanjkljivosti pri prepoznavanju in nadaljnji pedagoško-psihološki obravnavi nadarjenih učencev; nimamo ustreznih strateških izhodišč, ki bi interdisciplinarno zajela vsa področja odkrivanja in nadaljnje peda-goško-psihološke oskrbe nadarjenih in talentiranih učencev. Nadarjenim in talentiranim učencem so najbolje prilagojeni v angleškem osnovnošolskem sistemu (z vidika zakonskih in programskih izhodišč, ki obravnavajo področje dela z nadarjenimi učenci; obveznosti vključevanja in skrbi zanje; učno diferenciranih programov ter možnosti akceleracije in alternativnih možnostih izobraževanja), najmanj pa v Italiji. Slovenski izobraževalni prostor v programskih in zakonodajnih izhodiščih sicer upošteva področje odkrivanja in dela z nadarjenimi ter talentiranimi, na izvedbeni ravni pa se razkrivajo nekatere pomanjkljivosti uresničevanja njihovih potencialov.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...nadarjenost, nadarjeni učenci, talentiranost, šolski sistemi, šolska zakonodaja, primerjalne analize, ...
Keywords: nadarjenost, nadarjeni učenci, talentiranost, šolski sistemi, šolska zakonodaja, primerjalne analize
Published: 21.12.2015; Views: 1507; Downloads: 36
URL Full text (0,00 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica