Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Administrativne naloge gimnazijskega razrednika nekoč in danes
Urška Eniko, 2008, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...razrednik, vloge razrednika, administrativna vloga, administrativne naloge, šolska zakonodaja, ...
Ključne besede: šolstvo, razredništvo, razrednik, vloge razrednika, administrativna vloga, administrativne naloge, šolska zakonodaja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1957; Prenosov: 52
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Pravice ali dolžnosti učiteljev, ki zapovedujejo ali bi morale dovoljevati izvajane privlačnega in učinkovitega šolskega procesa
Tina Valenčič, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...motivacija, učitelji, šolska zakonodaja, pravice in dolžnosti učiteljev, ...
Ključne besede: motivacija, učitelji, šolska zakonodaja, pravice in dolžnosti učiteljev
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1969; Prenosov: 102
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Nadarjeni učenci v Sloveniji, Italiji, Angliji in na Danskem - primerjava zakonodajnih in programskih izhodišč
Mojca Kukanja-Gabrijelčič, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku predstavljamo strateško dokumentacijo na področju vzgojno- izobraževalnega dela z nadarjenimi in talentiranimi učenci v Republiki Sloveniji, Veliki Britaniji - Angliji, Italiji in na Danskem. Namen komparativne raziskave je bil ugotoviti, v kolikšni meri in na kakšen način je slovenski, angleški, italijanski in danski izobraževalni prostor v programskih in zakonodajnih izhodiščih v osnovni šoli naklonjen nadarjenim in talentiranim učencem v smislu spodbujanja in razvijanja njihovih potencialov. Ugotovili smo, da: obstajajo večje terminološke vrzeli pri opredeljevanju pojmov, ki se nanašajo na nadarjene in talentirane učence; v slovenskem prostoru nimamo učnega modela za delo z nadarjenimi in talentiranimi učenci oz. alternativne različice le-tega; ni ustreznih empiričnih podatkov in raziskav s področja dela s tovrstnimi učenci; obstajajo tehnične in strokovne pomanjkljivosti pri prepoznavanju in nadaljnji pedagoško-psihološki obravnavi nadarjenih učencev; nimamo ustreznih strateških izhodišč, ki bi interdisciplinarno zajela vsa področja odkrivanja in nadaljnje peda-goško-psihološke oskrbe nadarjenih in talentiranih učencev. Nadarjenim in talentiranim učencem so najbolje prilagojeni v angleškem osnovnošolskem sistemu (z vidika zakonskih in programskih izhodišč, ki obravnavajo področje dela z nadarjenimi učenci; obveznosti vključevanja in skrbi zanje; učno diferenciranih programov ter možnosti akceleracije in alternativnih možnostih izobraževanja), najmanj pa v Italiji. Slovenski izobraževalni prostor v programskih in zakonodajnih izhodiščih sicer upošteva področje odkrivanja in dela z nadarjenimi ter talentiranimi, na izvedbeni ravni pa se razkrivajo nekatere pomanjkljivosti uresničevanja njihovih potencialov.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...nadarjenost, nadarjeni učenci, talentiranost, šolski sistemi, šolska zakonodaja, primerjalne analize, ...
Ključne besede: nadarjenost, nadarjeni učenci, talentiranost, šolski sistemi, šolska zakonodaja, primerjalne analize
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 1437; Prenosov: 35
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici