1. |
2. Vpliv kurikuluma na področju urbanizma in prostorskega načrtovanja in pristopov k poučevanju in učenju na pojmovanje trajnostnega razvoja v Sloveniji : doktorska disertacijaMaja Terlević, 2016, doctoral dissertation Keywords: trajnostni razvoj, vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj, trajnostni prostorski razvoj, informacijsko-komunikacijska tehnologija, metode poučevanja in učenja, kurikulum, visokošolski učitelji, študenti Published in RUP: 23.07.2020; Views: 1626; Downloads: 64 Full text (5,70 MB) |
3. |
4. |
5. |
6. Pomen vodene razprave v simulacijah visoke stopnje posnemanja resničnostiIgor Karnjuš, Miljenko Križmarić, Damjan Zazula, 2014, review article Abstract: Vodena razprava (angl. debriefing) je najpomembnejši del učenja s simulacijami visoke stopnje posnemanja resničnosti, v kateri mentor pozove učeče se, da kritično ocenijo znanje in spretnosti, ki so jih pokazali med izvedbo scenarija. Kljub številnim raziskavam, ki proučujejo izobraževanje s simulacijami, je področje vodene razprave še razmeroma slabo opredeljeno. V prispevku so o sodobni literaturi povzete bistvene značilnosti vodene razprave, njene faze, tehnike in metode. Poudarjena je vloga mentorja, saj je učinkovitost vodene razrave v veliki meri odvisna ravno od njegove usposobljenosti. Podane so smernice, s katerimi mentor lahko oceni lastno uspešnost pri vodenju razprave. Prav tako je izpostavljen pomen pri kontinuiranem izobraževanju v kliničnem okolju, saj vodena razprava omogoča oceno uspešnosti izvedbe klinične obravnave in možnosti postavljanja novih strategij s ciljem doseči večjo usposobljenost zdravstvenega tima. Čeprav je vodena razprava temelj izobraževanja s simulacijami visoke stopnje posnemanja resničnosti, je tudi pomemben način učenja v kliničnem okolju. Mnogi vidiki vodene razprave so še vedno slabo raziskani, zato bo temu segmentu v prihodnosti potrebno nameniti večjo pozornost. Keywords: vodena razprava, simulacije visoke stopnje posnemanja resničnosti, simulatorji bolnika, metode učenja, mentorji Published in RUP: 21.12.2015; Views: 3081; Downloads: 15 Link to full text |
7. Vzpostavljanje inkluzivnega učnega okolja s pomočjo informacijsko-komunikacijske izobraževalne tehnologije v osnovni šoli : doktorska disertacijaŠpela Bagon, 2015, doctoral dissertation Keywords: informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, inkluzija, otroci s posebnimi potrebami, učne oblike, metode učenja, individualizacija, diferenciacija Published in RUP: 14.10.2015; Views: 4587; Downloads: 78 Full text (3,22 MB) |
8. |
9. |
10. |