1.
Medijske etnografije : k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranjaVlado Kotnik, 2018, scientific monograph
Abstract: Z Medijskimi etnografijami je lažje razumeti marsikateri produkcijski, distribucijski, komunikacijski, informacijski, konzumacijski in socializacijski aspekt naših kolektivno in individualno zaznamovanih medijskih praks. Dokazovanje te teze, podprto z interdisciplinarno in multidisciplinarno oziroma transdisciplinarno odprtostjo, vključujoč teoretizacije s področij socialne oziroma kulturne antropologije, medijskih študijev, sociologije, komunikologije, filozofije, psihologije, kulturnih študijev in še kakšnega specialnega področja akademske vednosti, dobiva s tem obsežnim delom večkratno dragocen uvid v kulturo družbe kot medijsko kulturo na eni strani in v medijsko kulturo kot lastno individualizirano kulturo na drugi.
Keywords: množično komuniciranje, etnografija, množični mediji, elektronske knjige
Published in RUP: 02.11.2021; Views: 1300; Downloads: 9
Full text (77,06 MB)