1.
Medijske etnografije : k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranjaVlado Kotnik, 2018, znanstvena monografija
Opis: Z Medijskimi etnografijami je lažje razumeti marsikateri produkcijski, distribucijski, komunikacijski, informacijski, konzumacijski in socializacijski aspekt naših kolektivno in individualno zaznamovanih medijskih praks. Dokazovanje te teze, podprto z interdisciplinarno in multidisciplinarno oziroma transdisciplinarno odprtostjo, vključujoč teoretizacije s področij socialne oziroma kulturne antropologije, medijskih študijev, sociologije, komunikologije, filozofije, psihologije, kulturnih študijev in še kakšnega specialnega področja akademske vednosti, dobiva s tem obsežnim delom večkratno dragocen uvid v kulturo družbe kot medijsko kulturo na eni strani in v medijsko kulturo kot lastno individualizirano kulturo na drugi.
Ključne besede: množično komuniciranje, etnografija, množični mediji, elektronske knjige
Objavljeno v RUP: 02.11.2021; Ogledov: 1297; Prenosov: 9
Celotno besedilo (77,06 MB)