Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv oglaševanja na odločanje kupcev v trženju
Elena Gregorič, 2007, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Keywords: oglaševanje, blagovna znamka, odločanje kupcev, tržna raziskava, potrebe, trženje, diplomska dela
Published: 15.10.2013; Views: 1752; Downloads: 50
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Nakupno vedenje kupcev industrijskih črpalk na slovenskem trgu
Bor Abramič, 2017, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...vedenje kupcev, črpalke, CRM, medorganizacijski trgi, nakupno odločanje, zaznavanje kakovosti, procesi nakupnega odločanja, ...
Keywords: nakupno vedenje kupcev, črpalke, CRM, medorganizacijski trgi, nakupno odločanje, zaznavanje kakovosti, procesi nakupnega odločanja
Published: 14.11.2017; Views: 648; Downloads: 40
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica