Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv oglaševanja na odločanje kupcev v trženju
Elena Gregorič, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: oglaševanje, blagovna znamka, odločanje kupcev, tržna raziskava, potrebe, trženje, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1689; Prenosov: 47
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Nakupno vedenje kupcev industrijskih črpalk na slovenskem trgu
Bor Abramič, 2017, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...vedenje kupcev, črpalke, CRM, medorganizacijski trgi, nakupno odločanje, zaznavanje kakovosti, procesi nakupnega odločanja, ...
Ključne besede: nakupno vedenje kupcev, črpalke, CRM, medorganizacijski trgi, nakupno odločanje, zaznavanje kakovosti, procesi nakupnega odločanja
Objavljeno: 14.11.2017; Ogledov: 567; Prenosov: 36
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici