Print
Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv globalizacije na izbrane institute delovnega prava
Tina Gorenjec, 2012, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...trg dela, zaposlovanje, globalizacija, varna prožnost, delovno pravo, gospodarski razvoj, ...
Keywords: trg dela, zaposlovanje, globalizacija, varna prožnost, delovno pravo, gospodarski razvoj
Published: 15.10.2013; Views: 1782; Downloads: 52
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Položaj mladih na trgu dela v Sloveniji, Nemčiji in na Finskem
Renata Breznik, 2014, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...trg dela, mladi, aktivnost, brezposelnost, zaposlovanje, prožnost, dejavniki, strategije, ...
Keywords: trg dela, mladi, aktivnost, brezposelnost, zaposlovanje, prožnost, dejavniki, strategije
Published: 10.07.2015; Views: 2401; Downloads: 224
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Oblike dela v Sloveniji
Bojana Francuz, 2014, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...zaposlovanje, oblike dela, varnost, prožnost, trendi, zakonodaja, trg dela, ...
Keywords: zaposlovanje, oblike dela, varnost, prožnost, trendi, zakonodaja, trg dela
Published: 10.07.2015; Views: 1425; Downloads: 59
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

4.
Učiteljevo spodbujanje življenjske odpornosti in prožnosti pri otrocih s čustveno vedenjskimi težavami v osnovni šoli
Ana Stubelj, 2015, undergraduate thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...šola, učenci, izkušnje učiteljev, življenjska odpornost, življenjska prožnost, ...
Keywords: čustveno vedenjske težave, osnovna šola, učenci, izkušnje učiteljev, življenjska odpornost, življenjska prožnost
Published: 14.10.2015; Views: 1100; Downloads: 77
URL Full text (0,00 KB)

5.
Stališča učiteljev o vplivu različnih posebnosti otrok in mladostnikov na njihove zmožnosti za aktivno učno in socialno vključevanje v šoli
Vanja Riccarda Kiswarday, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: V pričujočem prispevku je izpostavljen pomen pouka, ki aktivno vključuje učenca v vseh etapah učnega procesa in vseh fazah učenja. Tako naravnan pouk ranljivim skupinam učencev zagotavlja varovalno oporo, ki se ne kaže zgolj v povečevanju možnosti za njihovo večjo učno uspešnost, temveč tudi pri razvoju njihove osebne odpornosti in prožnosti, ki jim ju lahko z izkušnjami, pridobljenimi v procesu aktivnega učenja v šoli, uspe prenesti tudi v vsakdanje življenje - v doživljanje samega sebe in v bolj zdravo, uspešno in učinkovito odzivanje v težkih ali tveganih življenjskih situacijah. V prispevku so predstavljeni rezultati empirične raziskave, ki je bila usmerjena v subjektivne ocene učiteljev o pogostosti nekaterih razvojnih ali družinskih posebnosti otrok in mladostnikov, za katere menimo, da so dejavniki tveganja. Da ti otrokom in mladostnikom vsak dan poslabšujejo razmere pri vključevanju v šolski prostor, ugotavljajo tudi nekatere domače raziskave (Magajna 2006; Grebenc 2010). Na podlagi samoocen učiteljev smo ugotavljali tudi prepričanja o njihovi profesionalni vlogi pri pomoči in podpori tem učencem. Analizirali smo tudi subjektivna prepričanja učiteljev o vplivu navedenih posebnosti na učno in socialno funkcioniranje otrok in mladostnikov v šoli. Glede na dobljene rezultate v prispevku posebej omenjamo skupine učencev, ki izhajajo iz specifičnega družinskega okolja (bodisi da so v tem okolju deležni manj vzgojnih in učnih vzpodbud, so prikrajšani zaradi revščine bodisi da se njihovo družinsko okolje razlikuje po jeziku ali kulturnih običajih), ter skupine učencev, ki imajo težave na področju uravnavanja čustvovanja in vedenja ter v socialnih interakcijah. Rezultate raziskave povezujemo z ugotovitvami raziskav s področja rezilientnosti, ki šolskemu mikrosistemu dajejo velik pomen v procesu spodbujanja razvoja življenjske odpornosti in prožnosti ranljivih skupin otrok in mladostnikov pri premagovanju težav.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...dejavniki tveganja, varovalni dejavniki, življenjska odpornost in prožnost, didaktična načela, inkluzivna šola, socialno kohezivna šola,...
Keywords: ranljive skupine učencev, prepričanja učiteljev, dejavniki tveganja, varovalni dejavniki, življenjska odpornost in prožnost, didaktična načela, inkluzivna šola, socialno kohezivna šola
Published: 14.10.2015; Views: 2066; Downloads: 43
URL Full text (0,00 KB)

6.
Prožnost delovnih razmerij v Sloveniji z vidika odpovedi pogodbe o zaposlitvi s strani delodajalca iz poslovnega razloga
Eva Zadnik, 2015, master's thesis

Found in: ključnih besedah
Summary of found: Zadetek v naslovu
Keywords: delovna razmerja, prožnost, prožna varnost, trg dela, dualnost, zakonodaja, Slovenija
Published: 14.10.2015; Views: 1625; Downloads: 67
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica