Lupa

Show document Help

A- | A+ | Print
Title:Vloga managementa za dvig kakovosti trženja storitev
Authors:ID Meško Štok, Zlatka (Author)
Files:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISBN/961-6268-83-x/145-150.pdf
 
Language:Slovenian
Work type:Not categorized
Typology:1.09 - Published Professional Conference Contribution
Organization:FM - Faculty of Management
Abstract:Storitve so nedvomno prihodnost vsake gospodarske dejavnosti in postajajo primarno gibalo gospodarskega razvoja neke države. Za vsako podjetje, ki se želi vključiti ali obdržati na konkurenčnem regionalnem in mednarodnem trgu, je kakovost storitve oz. natančneje kakovost opravljene storitve, ki jo organizacija nudi, odločilnega pomena. Ena izmed osnovnih nalog managementa v organizaciji ali v podjetju je, da so storitve opravljene in izvedene dovolj kakovostno. Cilj podjetja je, da so storitve izvedene tako, da najbolje zadovoljijo zahteve in pričakovanja kupcev oz. odjemalcev, katerim so namenjene.
Keywords:trženje, storitve, kakovost, management
Year of publishing:2002
Number of pages:Str. 145-150
PID:20.500.12556/RUP-1787 This link opens in a new window
UDC:338.46:339.13
COBISS.SI-ID:563415 This link opens in a new window
Publication date in RUP:15.10.2013
Views:4549
Downloads:116
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Comments

Leave comment

You must log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica