Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Vloga managementa za dvig kakovosti trženja storitev
Avtorji:ID Meško Štok, Zlatka (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISBN/961-6268-83-x/145-150.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.09 - Objavljeni strokovni prispevek na konferenci
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Opis:Storitve so nedvomno prihodnost vsake gospodarske dejavnosti in postajajo primarno gibalo gospodarskega razvoja neke države. Za vsako podjetje, ki se želi vključiti ali obdržati na konkurenčnem regionalnem in mednarodnem trgu, je kakovost storitve oz. natančneje kakovost opravljene storitve, ki jo organizacija nudi, odločilnega pomena. Ena izmed osnovnih nalog managementa v organizaciji ali v podjetju je, da so storitve opravljene in izvedene dovolj kakovostno. Cilj podjetja je, da so storitve izvedene tako, da najbolje zadovoljijo zahteve in pričakovanja kupcev oz. odjemalcev, katerim so namenjene.
Ključne besede:trženje, storitve, kakovost, management
Leto izida:2002
Št. strani:Str. 145-150
PID:20.500.12556/RUP-1787 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.46:339.13
COBISS.SI-ID:563415 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:15.10.2013
Število ogledov:3677
Število prenosov:105
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici