Lupa

Show document

A- | A+ | Print
Title:Imidž države kot turistične destinacije
Authors:Brezovec, Aleksandra (Author)
Files:URL http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20014Brezovec.PDF
 
Language:Slovenian
Work type:Not categorized
Tipology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
Abstract:V prispevku obravnavamo problematiko imidža držav, ki na mednarodnem trgu nastopajo kot turistične destinacije. Z razmejitvijo pojmov splošen in spodbujen imidž opozarjamo na to, da tržna pozicija države kot turistične destinacije ni odvisna zgolj od marketinških prizadevanj (nacinalnih) turističnih organizacij. Za razumevanje odnosa med splošnim in spodbujenim imidžem receptivne turistične države sta po našem mnenju pomembna dva koncepta: koncept imidža turistične destinacije in koncept imidža države izvora. Z identifikacijo skupnih elementov obeh konceptov skušamo v prispevku razjasniti odnos med spološnim imidžem države in marketinško spodbujenim imidžem države kot turistične destinacije. Predpostavljamo namreč, da med njima ne obstoja linearna povezanost, kakršno prikazujejo dosedanji izsledki o vplivu imidža držav, temveč dinamična soodvisnost. Problematika je aktualna predvsem za potrebe preučevanja imidža receptivnih turističnih držav, ki so na trgu ujete v nevtralen ali negativen splošen imidž, zato na koncu kot primer obravnavamo problematiko imidža Slovenije.
Keywords:imidž, država, turistična destinacija, soodvisnost, Slovenija
Year of publishing:2001
Number of pages:str. 739-754
Numbering:Letn. 38, št. 4
ISSN:0040-3598
UDC:321:338.482.224
COBISS_ID:238814 Link is opened in a new window
Views:2221
Downloads:85
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Categories:Document is not linked to any category.
:
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only to logged in users.
Share:Bookmark and Share

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Secondary language

Language:Unknown
Abstract:The article discusses the tourism destination image. It distinguishes between overall country image and induced image of a country as a tourist destination.It assumes that marketing position of a tourist destination is notonly a mere result of marketing efforts of various tourism organizations but rather a combination of overall country image and induced image of a country as tourist destination.
Keywords:image, country, tourism destination, interdependancy, Slovenia

Comments

Leave comment

You have to log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica