Lupa

Izpis gradiva

A- | A+ | Natisni
Naslov:Imidž države kot turistične destinacije
Avtorji:Brezovec, Aleksandra (Avtor)
Datoteke:URL http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20014Brezovec.PDF
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
Opis:V prispevku obravnavamo problematiko imidža držav, ki na mednarodnem trgu nastopajo kot turistične destinacije. Z razmejitvijo pojmov splošen in spodbujen imidž opozarjamo na to, da tržna pozicija države kot turistične destinacije ni odvisna zgolj od marketinških prizadevanj (nacinalnih) turističnih organizacij. Za razumevanje odnosa med splošnim in spodbujenim imidžem receptivne turistične države sta po našem mnenju pomembna dva koncepta: koncept imidža turistične destinacije in koncept imidža države izvora. Z identifikacijo skupnih elementov obeh konceptov skušamo v prispevku razjasniti odnos med spološnim imidžem države in marketinško spodbujenim imidžem države kot turistične destinacije. Predpostavljamo namreč, da med njima ne obstoja linearna povezanost, kakršno prikazujejo dosedanji izsledki o vplivu imidža držav, temveč dinamična soodvisnost. Problematika je aktualna predvsem za potrebe preučevanja imidža receptivnih turističnih držav, ki so na trgu ujete v nevtralen ali negativen splošen imidž, zato na koncu kot primer obravnavamo problematiko imidža Slovenije.
Ključne besede:imidž, država, turistična destinacija, soodvisnost, Slovenija
Leto izida:2001
Št. strani:str. 739-754
Številčenje:Letn. 38, št. 4
ISSN:0040-3598
UDK:321:338.482.224
COBISS_ID:238814 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2380
Število prenosov:89
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Opis:The article discusses the tourism destination image. It distinguishes between overall country image and induced image of a country as a tourist destination.It assumes that marketing position of a tourist destination is notonly a mere result of marketing efforts of various tourism organizations but rather a combination of overall country image and induced image of a country as tourist destination.
Ključne besede:image, country, tourism destination, interdependancy, Slovenia

Komentarji

Dodaj komentar

izpis_zaKomentiranje

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici