Lupa

Show document

A- | A+ | Print
Title:Pomen organizacijske kulture za kakovost izvajanja storitev v bančnih ustanovah
Authors:Vrčon-Tratar, Nataša (Author)
Snoj, Boris (Author)
Files:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISBN/961-6268-83-x/203-221.pdf
 
Language:Slovenian
Work type:Not categorized
Tipology:1.09 - Published Professional Conference Contribution
Organization:FM - Faculty of Management
Abstract:Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest in determinanta vedenja zaposlenih pomemben fenomen znanstvenega proučevanja predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijanja konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije ter ugotavljamo, kako in ali lahko ustrezne temeljne vrednote v okviru te prispevajo k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah. Posebej osvetljujemo temeljno sestavino marketinškega koncepta - naravnanost k odjemalcem - kot možno razsežnost organizacijske kulture ter zvezo med usmerjenostjo organizacijske kulture, kakovostjo storitev in uspešnostjo poslovanja podjetja. Zanima nas, ali usklajenost v zvezi s tem načelom na različnih ravneh organizacije (moč kulture) vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in s tem na kakovost storitev in zadovoljstvo odjemalcev.
Keywords:organizacijska kultura, banke, finančne ustanove, kvaliteta, storitve, bančništvo
Year of publishing:2002
Number of pages:Str. 203-221
UDC:65.018.2:336.717
COBISS_ID:565207 Link is opened in a new window
Views:2169
Downloads:51
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Categories:Document is not linked to any category.
:
  
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only to logged in users.
Share:Bookmark and Share

Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Comments

Leave comment

You have to log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica