Title: | Z igro glasov v angleškem jeziku do razvijanja fonološkega zavedanja |
---|
Authors: | ID Čok, Lucija (Author) ID Sila, Anita (Author) |
Files: | http://www.pef.um.si/content/Zalozba/clanki_2015_letnik8%20stev1-2/REI%208%201-2%2009.pdf
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Not categorized |
---|
Typology: | 1.01 - Original Scientific Article |
---|
Organization: | FHŠ - Faculty of Humanities
|
---|
Abstract: | Na predšolski stopnji je nekaj desetletij najprej spontano, nato spodbujano nastajala doktrina zgodnjega uvajanja tujega jezika. Nesistemsko uvajanje tujega jezika na predšolsko stopnjo je lahko integrirana dejavnost vzgoje ali posebna oblika dejavnosti, ki jo omenja tudi Kurikulum za vrtce (1999). Na tej stopnji sta metodologija vrednotenja učinkov in spremljanje dosežkov lahko le kvalitativna, pristop k postopkom vrednotenja otroka pa holističen, in sicer od uvajanja opazovalnih nalog, vključevanj otroka v kulturno prepleteno dogajanje v stvarnem ali virtualnem življenju, do dejavnosti vzgojitelja pri zbiranju podatkov o odzivnosti in uspešnosti otrok v tujem jeziku. V pričujočem članku so predstavljena teoretska izhodišča in vzorčni primeri spodbujanja razvoja fonološkega zavedanja, ob upoštevanju fonemskih razlik med prvim in drugim/tujim jezikom. Gre namreč za dejanja in učinke percepcije, védenja in prepoznavanja sveta, v katera otrok vključuje svoja predvidevanja in interese. |
---|
Keywords: | zgodnje učenje jezikov, vrednotenje učinkov, metodologija didaktičnega pristopa |
---|
Year of publishing: | 2015 |
---|
Number of pages: | str. 147-166 |
---|
Numbering: | Letn. 8, št. 1/2 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-6583 |
---|
ISSN: | 1855-4431 |
---|
UDC: | 373.2:81'243 |
---|
COBISS.SI-ID: | 1537487044 |
---|
Publication date in RUP: | 13.10.2015 |
---|
Views: | 3153 |
---|
Downloads: | 104 |
---|
Metadata: | |
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |