Naslov: | Z igro glasov v angleškem jeziku do razvijanja fonološkega zavedanja |
---|
Avtorji: | ID Čok, Lucija (Avtor) ID Sila, Anita (Avtor) |
Datoteke: | http://www.pef.um.si/content/Zalozba/clanki_2015_letnik8%20stev1-2/REI%208%201-2%2009.pdf
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
|
---|
Opis: | Na predšolski stopnji je nekaj desetletij najprej spontano, nato spodbujano nastajala doktrina zgodnjega uvajanja tujega jezika. Nesistemsko uvajanje tujega jezika na predšolsko stopnjo je lahko integrirana dejavnost vzgoje ali posebna oblika dejavnosti, ki jo omenja tudi Kurikulum za vrtce (1999). Na tej stopnji sta metodologija vrednotenja učinkov in spremljanje dosežkov lahko le kvalitativna, pristop k postopkom vrednotenja otroka pa holističen, in sicer od uvajanja opazovalnih nalog, vključevanj otroka v kulturno prepleteno dogajanje v stvarnem ali virtualnem življenju, do dejavnosti vzgojitelja pri zbiranju podatkov o odzivnosti in uspešnosti otrok v tujem jeziku. V pričujočem članku so predstavljena teoretska izhodišča in vzorčni primeri spodbujanja razvoja fonološkega zavedanja, ob upoštevanju fonemskih razlik med prvim in drugim/tujim jezikom. Gre namreč za dejanja in učinke percepcije, védenja in prepoznavanja sveta, v katera otrok vključuje svoja predvidevanja in interese. |
---|
Ključne besede: | zgodnje učenje jezikov, vrednotenje učinkov, metodologija didaktičnega pristopa |
---|
Leto izida: | 2015 |
---|
Št. strani: | str. 147-166 |
---|
Številčenje: | Letn. 8, št. 1/2 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-6583 |
---|
ISSN: | 1855-4431 |
---|
UDK: | 373.2:81'243 |
---|
COBISS.SI-ID: | 1537487044 |
---|
Datum objave v RUP: | 13.10.2015 |
---|
Število ogledov: | 3157 |
---|
Število prenosov: | 104 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |