Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Karmen Drljić:
Profesionalna vzdržljivost in proaktivnost bodočih pedagoških delavcev
MSc theses (54)
Sara Šarenac:
Prilagoditve fizioterapevtske obravnave otrok na spektru nevrorazličnosti – otroci z avtizmom in otroci z ADHD
Sara Kolonjak:
Vključevanje elementov igralne terapije v delo inkluzivnega pedagoga
Mateja Perovšek:
Družinski razvojni center kot oblika pomoči otrokom z dodatnimi potrebami, njihovim družinam in vzgojno-izobraževalnim institucijam
Anja Hribar:
Doživljanje dela z osnovnošolci z zgodovino travme v času covid-19 s perspektive pedagoških delavcev in o travmi informiran pristop
Klavdija Jerovšek:
Prilagoditev pravljice Kdo je napravil Vidku srajčico po metodi PECS za otroke z avtizmom
Tadeja Kadunc:
Skrivnosti rožnega venca v tipni slikanici in zvočnem posnetku
Monika Božič:
Odrasli z avtizmom in Aspergerjevim sindromom
Andreja Cerovšek:
Razvijanje mnogovrstnih inteligentnosti učencev na izbrani osnovni šoli
Ana Bokalič:
Krepitev rezilientnosti prek avtentičnih zgledov iz narave
Nina Pečovnik:
Pomen izobraževanja in usposabljanja učiteljev razrednega pouka pri sodelovanju z otroki z ADHD in njihovimi starši v šolskem okolju
Lucija Rabuzin:
Nudenje učne pomoči na daljavo v času izobraževanja na daljavo
Franci Bider:
Izobraževanje otrok s posebnimi potrebami v času covida-19 v prilagojenih programih
Minka Andrejčič Udovič:
Razvijanje kompetenc staršev otrok z aspergerjevim sindromom s pomočjo skupin za starše
Ana Jelovčan:
Pedagogika montessori kot sredstvo za spodbujanje močnih področij otrok s posebnimi potrebami
Ajda Bivic:
Zgodnji načrt pomoči za otroka z dispraksijo
Hana Klakočer:
Učne težave učencev s posebnimi potrebami pri izobraževanju na daljavo med pandemijo covid-19
Lucija Rusl:
Zagotavljanje stimulativnega domačega okolja ter zbirka dejavnosti za otroke z dispraksijo in smernice staršem za izvajanje le-teh
Maja Rejc:
Vloga vrtca pri prepoznavanju zgodnjih opozorilnih znakov avtizma pri otrocih prvega starostnega obdobja
Pia Roblek:
Življenje odraslih oseb z motnjo v duševnem razvoju v skupnosti Barka v Sloveniji in v Združenem kraljestvu
Anja Slavec:
Avtizem, sebstvo in izobraževanje v smeri dobrobitja
Ines Maver:
Zaposlovanje oseb z Aspergerjevim sindromom
Kristina Pirc:
Sodelovalno poučevanje v tretjem razredu osnovne šole
Veronica Sedevcic:
Opismenjevanje z uporabo učnih pripomočkov pri učencih z disleksijo
Kristina Bijuklič:
Življenje v Newton Dee Camphill skupnost za odrasle s posebnimi potrebami
Anja Zamuda:
Smernice za učitelja pri učinkovitem vključevanju otroka z motnjo avtizma v osnovne šole
Monika Juršić:
Prilagoditve izvajanja ljudskih plesov za osebe z motnjo v duševnem razvoju
Mojca Debevc:
Branje s pomočjo psa
Špela Siljan:
Spodbujanje vadbe moči in ravnotežja ter razvijanje socialnih interakcij mladostnikov, vključenih v 5. stopnjo posebnega programa vzgoje in izobraževanja
Marija Zaletel:
Sodelovanje inkluzivnega pedagoga in učitelja razrednega pouka preko multisenzornega načina poučevanja
Brigita Gergolet:
Zgodnje učenje angleščine pri učencih z disleksijo v osnovnih šolah slovensko-italijanskega obmejnega prostora
Erika Čuš:
Medgeneracijsko sodelovanje v lokalnem okolju
Tajda Knez:
Pomen samozagovorništva in socialnega vključevanja varovancev CUDV za razvoj rezilientnosti
Karmen Drljić:
Vpliv etnične identitete na razvoj rezilientnih vzorcev vedenja pri mladostnikih in priseljenskih družin
Teodora Golob:
Smernice za spodbujanje rezilientnosti in samostojnosti pri otroku z govorno-jezikovnimi motnjami in učnimi težavami
Sandra Peršin Nemec:
Razvijanje strategij pisnega izražanja za učence s specifičnimi bralno-napisovalnimi težavami pri predmetu slovenščina
Damjana Urh:
Ocena vzgojiteljev o uporabnosti jezikovno glasbeno gibalnih iger in pesmi Miškolinček z vidika fonološkega zavedanja
Tina Zabukovec:
Razvijanje socialnih in bralnih veščin pri deklici z nizko samopodobo s pomočjo terapevtskega psa
Lara Bizjak:
Primer učenja prostorske orientacije za otroke z motnjami v duševnem razvoju
Barbara Friškovec:
Socialne zgodbe kot podpora učencu z avtističnimi motnjami v prvem razredu osnovne šole
Tajda Menih:
Spodbujanje rezilientnosti pri vključevanju učencev priseljencev v šole
Sanja Vodopivec:
Shema za opazovanje in spremljanje otrokovega razvoja ter njegovih vzgojno-izobraževalnih potreb v osnovni šoli
Anja Kramberger:
Stališča in prepričanja pedagoških delavcev do sodelovalnega poučevanja na osnovni šoli
Tereza Dariž:
Uporaba knjig z inkluzivno tematiko v prvem izobraževalnem obdobju
Polona Žorž:
Uporaba telovadbe za možgane pri pouku v četrtem razredu
Mirijam Slakan:
Vpliv zavedanja dvojne izjemnosti na poklicno orientacijo mladih z disleksijo
Sanja Horvat:
Mnenje učiteljev o zagotavljanju inkluzivnega okolja v prekmurskih šolah
Petra Tavčar:
Multisenzorni učni pripomoček za urjenje grafomotoričnih spretnosti v inkluzivnem razredu
Tina Mojškerc:
Elementi strokovne pomoči staršev pri vzgoji otrok z motnjo pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti
Branka Barkovič:
Učenje socialnih veščin po modelu socialnih zgodb
Monika Kuntner:
Vključenost otroka s posebnimi potrebami v proces šolanja z vidika uresničevanja inkluzivnih vrednot in zagotavljanja največje koristi za otroka
Iva Škoda:
Otroci z motnjami avtističnega spektra in glasbena terapija v vzgojno-izobraževalnem procesu
Vanesa Pev Stibilj:
Multimedijsko podprta fonomimična metoda v procesu opismenjevanja otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Nastja Kajba:
Spodbujanje rezilientnosti srednješolcev
Živa Kaligarič, Mojca Volavšek:
Spoznavanje uporabe komunikacijskih sredstev Makaton in PODD na šoli Riverside School
BSc theses (103)
Isabel Felluga:
Vpliv družbenih omrežij na samopodobo mladostnikov
Gaja Ček:
Izdelava in preizkus prilagojene in neprilagojene različice slikanice za otroke z disleksijo
Tina Novak:
Pomoč otrokom z ADHD v vrtcu
Taja Gnilšak:
Vpliv terapevtskega psa na otroke s posebnimi potrebami
Mercedes Pikl:
Uporaba slikanic s tematiko posebnih potreb v prvi triadi osnovne šole
Saša Vozlič:
Seznanjanje predšolskih otrok s slovenskim znakovnim jezikom
Julijana Lorber:
Sodelovalno poučevanje učiteljice in vzgojiteljice v prvem razredu kot primer dobre prakse sodelovalnega poučevanja
Gracija Binder:
Izgorelost pri vzgojiteljicah
Silva Frece:
Aktiv spremljevalcev otrok s posebnimi potrebami kot priložnost za profesionalni razvoj in kakovostno delo z otrokom
Katarina Langerholc:
Spodbujanje senzorne integracije v senzorni hiški
Mateja Perovšek:
Pravice otrok do dodatne strokovne pomoči v zasebnem vrtcu brez koncesije
Anja Maraž:
Pogled vzgojiteljev na inkluzijo v vrtcu
Anja Kocjančič:
Študentje s posebnimi potrebami - predstavitev in analiza dobrih praks iz tujine
Petra Pintar:
Pod eno streho - inkluzija razvojnega oddelka v vrtcu
Valentina Šmelcer:
Didaktična knjiga iz blaga, primerjava uporabe didaktične knjige pri slišečih in naglušnih otrocih
Špela Žibret:
Vloga in pomen prostovoljnega dela v šolstvu pri vključevanju otroka s čustveno vedenjskimi težavami v novo šolsko okolje
Nika Grudnik:
Analiza izvajanja metode Son-Rise v Centru za zdravljenje avtizma v Ljubljani
Urša Strnad:
Razlike med poznavanjem disleksije med študenti pedagoških in nepedagoških smeri
Anja Smolej:
Spodbujanje govornega izražanja in besedišča učitelja ob vključevanju slepega in slabovidnega otroka v razred
Marija Zaletel:
Izzivi, s katerimi se srečujejo družine z otrokom s posebnimi potrebami
Anja Zamuda:
Prilagoditev šolskega okolja za otroke z avtistično motnjo
Martina Rat:
Živahna skupina - izziv za vzgojiteljevo raziskovanje
Barbara Veternik:
Vloga vzgojitelja pri delu z otrokom s hipotonijo mišic
Biserka Manojlović:
Celostni razvoj vzgojiteljev ob inkluziji otroka s posebnimi potrebami v oddelek v vrtcih Mestne občine Koper
Tina Zorec:
Uporaba vizualne podpore pri otrocih z avtističnimi motnjami
Vesna Lamovšek:
Inkluzivne kompetence bodočih vzgojiteljev
Barbara Juvan:
Vloga spremljevalca za fizično pomoč otroku s posebnimi potrebami v vrtcu
Špela Siljan:
Spodbujanje prevzemanja skrbi za telesno zdravje pri mladostnikih z downovim sindromom
Marijana Galić:
Reintegracija otroka, ki je zbolel za rakom, v vrtec
Maja Kancler:
Pomen sodelovanja med vzgojitelji, starši in logopedom pri vključevanju otroka z govorno-jezikovnimi motnjami v vrtec
Maja Jularić:
Upoštevanje potreb in želja otrok s posebnimi potrebami in njihovih staršev v sistemu izobraževanja
Mirijam Slakan:
Poznavanje in ukrepanje vzgojiteljic ob zgodnjem odkrivanju disleksije pri otrocih v predšolskem obdobju
Mojca Stajnko:
Optimalni razvoj orientacije na ploskvi in listu pri predšolskem otroku s posebnimi potrebami
Tina Gorjup Slapnik:
Vključevanje otroka z okvaro sluha v program predšolske vzgoje
Nika Kodrič:
Odzivi otroka z motnjo avtističnega spektra na glasbene spodbude
Jasmina Horvat:
Pomen vzgojiteljevih kompetenc s področja inkluzije
Ornela Gorza:
Vloga vzgojitelja pri krepitvi otroka, ki jeclja
Mateja Šeruga:
Organizacija pomoči in podpore otroku, ki je zbolel za sladkorno boleznijo tipa 1 v vrtcu ali šoli
Kristina Grašič:
Portfolio kot orodje za povečevanje inkluzivnosti vrtca
Zlata Grofelnik:
Pomen igre in učenje igranja otroka z motnjo avtističnega spektra v predšolskem obdobju
Nejc Pogačar:
Vpliv osebe z avtistično motnjo na družinsko življenje
Jana Tittl:
Vloga prostovoljske pomoči za boljšo inkluzijo učenca z ADHD
Pia Roblek:
Možnosti za inkluzivno vzgojo in izobraževanje otrok z Downovim sindromom v Sloveniji
Petra Rančov:
Spodbujanje izvršilnih funkcij s formativnim spremljanjem
Tjaša Korbar:
Vključevanje strategij NTC učenja v načrtovanje vrtčevskih dejavnosti v 1. starostnem obdobju
Urška Lisec:
Uporaba igre pri spodbujanju govornega razvoja predšolskih otrok
Tanja Jeler:
Vloga spremljevalca za fizično pomoč otroku s cerebralno paralizo
Lea Badžim:
Vloga strokovnega tima pri oblikovanju učinkovitega učnega okolja za vključitev naglušnega učenca v oddelek
Neža Jantolek:
Pomoč otroku z avtistično motnjo po metodi Son-Rise
Nina Šuligoj:
Socialna vključenost otroka z Aspergerjevim sindromom
Tjaša Zakrajšek Kunc:
Nedonošenček in izzivi, ki jih prinese staršem še pred vstopom v vrtec
Tjaša Ačko:
Oblike sodelovanja med vzgojiteljem in izvajalcem DSP (z vidika nujnosti obojestranskega sodelovanja)
Karmen Leskovar:
Inkluzija kot načelo vzgoje in izobraževanja v današnjem času
Asmina Toromanović:
Strategije za premostitev neustreznih čustvenih odzivov pri otroku z MAS
Anita Cole:
Prostovoljstvo, priložnost za osebnostni in profesionalni razvoj
Živa Skornšek:
Spodbudno učno okolje in sklop dejavnosti krepitev pripravljenosti na branje in pisanje predšolskega otroka
Vera Hudobivnik:
Portfolio kot metoda spremljanja otrokovega razvoja in napredka
Nina Puc:
Pomen spremljevalca pri vključevanju otroka z gibalno oviranostjo - Spina bifida v vrtec
Maja Rejc:
Razširjenost strukturiranega poučevanja po pristopu TEACCH v vrtcih, ki vključujejo otroke z avtistično motnjo
Neža Železnik:
Sopojavnost avtizma s težavami na področju izvršilnih funkcij
Simona Plavčak:
Izzivi vključevanja naglušnega otroka v vrtec
Valentina Pregarac:
Kompetence vzgojitelja za uspešnejšo inkluzijo otrok s posebnimi potrebami v vrtec
Melita Bubik:
Razvijanje jezikovno-govorne komunikacije pri otroku s cerebralno paralizo z metodo komunikacija, podprta s kretnjami (KPK)
Daša Džekić Hološević:
Profesionalni razvoj vzgojitelja v inkluzivnem vrtcu
Katja Rakušček:
Terapija in aktivnosti s pomočjo živali kot način za zmanjševanje stresa pri otrocih z učnimi težavami
Petra Jagrič:
Socialna vključenost otroka s hemofilijo v vrtcu
Tina Ključanin:
Dvojezično jezikovno izražanje v umetnosti z uporabo metode NTC v skupini malčkov
Kristina Murovec:
Zgodnje odkrivanje disleksije pri otrocih v starostnem obdobju 5-6 let
Kristina Titovšek:
Komunikacija v družini s predšolskim otrokom
Teja Potočnik Jeršečič:
Vloga tima pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami
Ines Vodopivec:
Skupno delo družine in vrtca pri zmanjševanju možnosti za pojav specifičnih učnih težav v predšolskem obdobju
Kaja Kompara:
Oblikovanje spodbudnega okolja za razvoj govornih in jezikovnih zmožnosti predšolskega otroka
Nastja Kajba:
Primerjava interpretacij in vizualnih predstav osnovnih čustev gluhih ter slišečih s pomočjo portretne fotografije
Ana Stubelj:
Učiteljevo spodbujanje življenjske odpornosti in prožnosti pri otrocih s čustveno vedenjskimi težavami v osnovni šoli
Tajda Menih:
Pogled staršev otrok s posebnimi potrebami na terapijo s pomočjo konj
Erika Čuš:
Glasbene delavnice v varstveno delovnem centru: "Pot od vaje do nastopa"
Maja Črepinšek:
Prepoznavanje nadarjenosti pri predšolskem otroku ob vzporednem razvijanju in spodbujanju le-te
Mojca Pekolj:
Pedagoški dejavniki ob terapiji s pomočjo konja pri otrocih s težjo in težko motnjo v duševnem razvoju
Dejana Ezgeta:
Gluhi, naglušni otroci in njihovo vključevanje v družbo
Tea Štumerger:
Kakšen je svet, če zapremo oči? Bujenje različnih čutil predšolskega otroka
Brigita Plešnar:
Spoznavanje in sprejemanje oseb s slepoto in slabovidnostjo - dejavnosti za predšolske otroke
Lidija Liberšar:
Sodelovanje vzgojiteljic s starši otrok s posebnimi potrebami, vključenih v redne oddelke vrtca
Nina Tratnik:
Črkosvet pomaga do besed
Meta Rutar:
Prehajanje med programi kot oblika prilagajanja vzgoje in izobraževanja potrebam otrok in mladostnikov
Tamara Kolenc:
Fleksibilnost vzgojitelja pri načrtovanju individualizacije v vrtcu pri otrocih z avtizmom
Petra Kosmač:
Spremljanje napredka predšolskega otroka s CP v vlogi spremljevalca pri celostnem vključevanju v predšolski program
Mateja Haramija:
Mnenje učiteljev o dodatni strokovni pomoči za učence v osnovni šoli
Bernarda Čepe:
Spodbujanje gibalnega razvoja predšolskega otroka z lažjo obliko cerebralne paralize
Valentina Smrekar:
Umetniško izražanje otrok z disleksijo
Živa Žovlje:
Preventiva spolne zlorabe otrok v predšolskem obdobju
Tina Smolej:
Ogroženost predšolskega otroka z vročinskimi krči
Nataša Hrovat:
Težave, zagate in izzivi, pa tudi smeh, domislice in ustvarjalnost v vsakdanji rutini otrok z disleksijo
Rebeka Lavrič:
Primerjava vedenja in komunikacije otroka z MAS med svojimi vrstniki in mlajšimi otroki
Nina Cimerman:
Prilagajanje dejavnosti s področja logike in jezika, glede na individualne potrebe predšolske deklice s kombiniranimi motnjami v razvoju
Vesna Gregorič:
Kompetence vzgojitelja predšolskih otrok pri prepoznavanju in delu z nadarjenimi otroki
Petra Kovačec:
Oblikovanje pravil pri otrocih s težavnim vedenjem v vrtcu
Milena Velepec:
Metode dela z otroki z motnjo avtističnega spektra v skupini ter upoštevanje njihovih prednosti pri tem
Mojca Mozetič:
Pozitivni in negativni vidiki inkluzivnega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Eva Predalič:
Program zgodnje pomoči in podpore otroku z govorno-jezikovnimi motnjami na ravni predšolske vzgoje in izobraževanja
Urška Markelj:
Čeprav so moji koraki majhni, so uspešni in nekateri nagrajeni z medaljami: vloga športa in specialne olimpiade za celostni razvoj otrok in mladostnikov z Downovim sindromom
Jelka Škornik:
Otroci s posebnimi potrebami - razvoj fine motorike in prilagoditve
Danica Žerovnik:
Spodbujanje komunikacije in socialna vključenost oseb z zmerno motnjo v duševnem razvoju in cerebralno paralizo s pomočjo nadomestne komunikacije
Simona Koletnik:
Spodbujanje inkluzivnih in socialnokohezivnih vrednot v vrtcu z različnimi pedagoškimi pristopi
Other documents (7)
Karmen Drljić, Vanja Riccarda Kiswarday:
Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi
Karmen Drljić, Aksinja Kermauner, Vanja Riccarda Kiswarday, Irena Lazar, Zrinka Mileusnić, Ivana Pintarič:
Arheologija za vse
Tina Štemberger, Vanja Riccarda Kiswarday:
Validation of the inclusive competences scale for educators (InComSEdu)
Vanja Riccarda Kiswarday:
Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju
Karmen Drljić, Jana Suklan, Vanja Riccarda Kiswarday:
Vpliv etnične identitete na razvoj rezilience pri mladostnikih iz priseljenskih družin
Vanja Riccarda Kiswarday:
Stališča učiteljev o vplivu različnih posebnosti otrok in mladostnikov na njihove zmožnosti za aktivno učno in socialno vključevanje v šoli
Vanja Riccarda Kiswarday:
Kako (z)raste bolnišnični učitelj