Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Karmen Drljić:
Profesionalna vzdržljivost in proaktivnost bodočih pedagoških delavcev
Magistrska dela (52)
Mateja Perovšek:
Družinski razvojni center kot oblika pomoči otrokom z dodatnimi potrebami, njihovim družinam in vzgojno-izobraževalnim institucijam
Anja Hribar:
Doživljanje dela z osnovnošolci z zgodovino travme v času covid-19 s perspektive pedagoških delavcev in o travmi informiran pristop
Klavdija Jerovšek:
Prilagoditev pravljice Kdo je napravil Vidku srajčico po metodi PECS za otroke z avtizmom
Tadeja Kadunc:
Skrivnosti rožnega venca v tipni slikanici in zvočnem posnetku
Monika Božič:
Odrasli z avtizmom in Aspergerjevim sindromom
Andreja Cerovšek:
Razvijanje mnogovrstnih inteligentnosti učencev na izbrani osnovni šoli
Ana Bokalič:
Krepitev rezilientnosti prek avtentičnih zgledov iz narave
Nina Pečovnik:
Pomen izobraževanja in usposabljanja učiteljev razrednega pouka pri sodelovanju z otroki z ADHD in njihovimi starši v šolskem okolju
Lucija Rabuzin:
Nudenje učne pomoči na daljavo v času izobraževanja na daljavo
Franci Bider:
Izobraževanje otrok s posebnimi potrebami v času covida-19 v prilagojenih programih
Minka Andrejčič Udovič:
Razvijanje kompetenc staršev otrok z aspergerjevim sindromom s pomočjo skupin za starše
Ana Jelovčan:
Pedagogika montessori kot sredstvo za spodbujanje močnih področij otrok s posebnimi potrebami
Ajda Bivic:
Zgodnji načrt pomoči za otroka z dispraksijo
Hana Klakočer:
Učne težave učencev s posebnimi potrebami pri izobraževanju na daljavo med pandemijo covid-19
Lucija Rusl:
Zagotavljanje stimulativnega domačega okolja ter zbirka dejavnosti za otroke z dispraksijo in smernice staršem za izvajanje le-teh
Maja Rejc:
Vloga vrtca pri prepoznavanju zgodnjih opozorilnih znakov avtizma pri otrocih prvega starostnega obdobja
Pia Roblek:
Življenje odraslih oseb z motnjo v duševnem razvoju v skupnosti Barka v Sloveniji in v Združenem kraljestvu
Anja Slavec:
Avtizem, sebstvo in izobraževanje v smeri dobrobitja
Ines Maver:
Zaposlovanje oseb z Aspergerjevim sindromom
Kristina Pirc:
Sodelovalno poučevanje v tretjem razredu osnovne šole
Veronica Sedevcic:
Opismenjevanje z uporabo učnih pripomočkov pri učencih z disleksijo
Kristina Bijuklič:
Življenje v Newton Dee Camphill skupnost za odrasle s posebnimi potrebami
Anja Zamuda:
Smernice za učitelja pri učinkovitem vključevanju otroka z motnjo avtizma v osnovne šole
Monika Juršić:
Prilagoditve izvajanja ljudskih plesov za osebe z motnjo v duševnem razvoju
Mojca Debevc:
Branje s pomočjo psa
Špela Siljan:
Spodbujanje vadbe moči in ravnotežja ter razvijanje socialnih interakcij mladostnikov, vključenih v 5. stopnjo posebnega programa vzgoje in izobraževanja
Marija Zaletel:
Sodelovanje inkluzivnega pedagoga in učitelja razrednega pouka preko multisenzornega načina poučevanja
Brigita Gergolet:
Zgodnje učenje angleščine pri učencih z disleksijo v osnovnih šolah slovensko-italijanskega obmejnega prostora
Erika Čuš:
Medgeneracijsko sodelovanje v lokalnem okolju
Tajda Knez:
Pomen samozagovorništva in socialnega vključevanja varovancev CUDV za razvoj rezilientnosti
Karmen Drljić:
Vpliv etnične identitete na razvoj rezilientnih vzorcev vedenja pri mladostnikih in priseljenskih družin
Teodora Golob:
Smernice za spodbujanje rezilientnosti in samostojnosti pri otroku z govorno-jezikovnimi motnjami in učnimi težavami
Sandra Peršin Nemec:
Razvijanje strategij pisnega izražanja za učence s specifičnimi bralno-napisovalnimi težavami pri predmetu slovenščina
Damjana Urh:
Ocena vzgojiteljev o uporabnosti jezikovno glasbeno gibalnih iger in pesmi Miškolinček z vidika fonološkega zavedanja
Tina Zabukovec:
Razvijanje socialnih in bralnih veščin pri deklici z nizko samopodobo s pomočjo terapevtskega psa
Lara Bizjak:
Primer učenja prostorske orientacije za otroke z motnjami v duševnem razvoju
Barbara Friškovec:
Socialne zgodbe kot podpora učencu z avtističnimi motnjami v prvem razredu osnovne šole
Tajda Menih:
Spodbujanje rezilientnosti pri vključevanju učencev priseljencev v šole
Sanja Vodopivec:
Shema za opazovanje in spremljanje otrokovega razvoja ter njegovih vzgojno-izobraževalnih potreb v osnovni šoli
Anja Kramberger:
Stališča in prepričanja pedagoških delavcev do sodelovalnega poučevanja na osnovni šoli
Tereza Dariž:
Uporaba knjig z inkluzivno tematiko v prvem izobraževalnem obdobju
Polona Žorž:
Uporaba telovadbe za možgane pri pouku v četrtem razredu
Mirijam Slakan:
Vpliv zavedanja dvojne izjemnosti na poklicno orientacijo mladih z disleksijo
Sanja Horvat:
Mnenje učiteljev o zagotavljanju inkluzivnega okolja v prekmurskih šolah
Petra Tavčar:
Multisenzorni učni pripomoček za urjenje grafomotoričnih spretnosti v inkluzivnem razredu
Tina Mojškerc:
Elementi strokovne pomoči staršev pri vzgoji otrok z motnjo pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti
Branka Barkovič:
Učenje socialnih veščin po modelu socialnih zgodb
Monika Kuntner:
Vključenost otroka s posebnimi potrebami v proces šolanja z vidika uresničevanja inkluzivnih vrednot in zagotavljanja največje koristi za otroka
Iva Škoda:
Otroci z motnjami avtističnega spektra in glasbena terapija v vzgojno-izobraževalnem procesu
Vanesa Pev Stibilj:
Multimedijsko podprta fonomimična metoda v procesu opismenjevanja otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Nastja Kajba:
Spodbujanje rezilientnosti srednješolcev
Živa Kaligarič, Mojca Volavšek:
Spoznavanje uporabe komunikacijskih sredstev Makaton in PODD na šoli Riverside School
Diplomska dela (103)
Isabel Felluga:
Vpliv družbenih omrežij na samopodobo mladostnikov
Gaja Ček:
Izdelava in preizkus prilagojene in neprilagojene različice slikanice za otroke z disleksijo
Tina Novak:
Pomoč otrokom z ADHD v vrtcu
Taja Gnilšak:
Vpliv terapevtskega psa na otroke s posebnimi potrebami
Mercedes Pikl:
Uporaba slikanic s tematiko posebnih potreb v prvi triadi osnovne šole
Saša Vozlič:
Seznanjanje predšolskih otrok s slovenskim znakovnim jezikom
Julijana Lorber:
Sodelovalno poučevanje učiteljice in vzgojiteljice v prvem razredu kot primer dobre prakse sodelovalnega poučevanja
Gracija Binder:
Izgorelost pri vzgojiteljicah
Silva Frece:
Aktiv spremljevalcev otrok s posebnimi potrebami kot priložnost za profesionalni razvoj in kakovostno delo z otrokom
Katarina Langerholc:
Spodbujanje senzorne integracije v senzorni hiški
Mateja Perovšek:
Pravice otrok do dodatne strokovne pomoči v zasebnem vrtcu brez koncesije
Anja Maraž:
Pogled vzgojiteljev na inkluzijo v vrtcu
Anja Kocjančič:
Študentje s posebnimi potrebami - predstavitev in analiza dobrih praks iz tujine
Petra Pintar:
Pod eno streho - inkluzija razvojnega oddelka v vrtcu
Valentina Šmelcer:
Didaktična knjiga iz blaga, primerjava uporabe didaktične knjige pri slišečih in naglušnih otrocih
Špela Žibret:
Vloga in pomen prostovoljnega dela v šolstvu pri vključevanju otroka s čustveno vedenjskimi težavami v novo šolsko okolje
Nika Grudnik:
Analiza izvajanja metode Son-Rise v Centru za zdravljenje avtizma v Ljubljani
Urša Strnad:
Razlike med poznavanjem disleksije med študenti pedagoških in nepedagoških smeri
Anja Smolej:
Spodbujanje govornega izražanja in besedišča učitelja ob vključevanju slepega in slabovidnega otroka v razred
Marija Zaletel:
Izzivi, s katerimi se srečujejo družine z otrokom s posebnimi potrebami
Anja Zamuda:
Prilagoditev šolskega okolja za otroke z avtistično motnjo
Martina Rat:
Živahna skupina - izziv za vzgojiteljevo raziskovanje
Barbara Veternik:
Vloga vzgojitelja pri delu z otrokom s hipotonijo mišic
Biserka Manojlović:
Celostni razvoj vzgojiteljev ob inkluziji otroka s posebnimi potrebami v oddelek v vrtcih Mestne občine Koper
Tina Zorec:
Uporaba vizualne podpore pri otrocih z avtističnimi motnjami
Vesna Lamovšek:
Inkluzivne kompetence bodočih vzgojiteljev
Barbara Juvan:
Vloga spremljevalca za fizično pomoč otroku s posebnimi potrebami v vrtcu
Špela Siljan:
Spodbujanje prevzemanja skrbi za telesno zdravje pri mladostnikih z downovim sindromom
Marijana Galić:
Reintegracija otroka, ki je zbolel za rakom, v vrtec
Maja Kancler:
Pomen sodelovanja med vzgojitelji, starši in logopedom pri vključevanju otroka z govorno-jezikovnimi motnjami v vrtec
Maja Jularić:
Upoštevanje potreb in želja otrok s posebnimi potrebami in njihovih staršev v sistemu izobraževanja
Mirijam Slakan:
Poznavanje in ukrepanje vzgojiteljic ob zgodnjem odkrivanju disleksije pri otrocih v predšolskem obdobju
Mojca Stajnko:
Optimalni razvoj orientacije na ploskvi in listu pri predšolskem otroku s posebnimi potrebami
Tina Gorjup Slapnik:
Vključevanje otroka z okvaro sluha v program predšolske vzgoje
Nika Kodrič:
Odzivi otroka z motnjo avtističnega spektra na glasbene spodbude
Jasmina Horvat:
Pomen vzgojiteljevih kompetenc s področja inkluzije
Ornela Gorza:
Vloga vzgojitelja pri krepitvi otroka, ki jeclja
Mateja Šeruga:
Organizacija pomoči in podpore otroku, ki je zbolel za sladkorno boleznijo tipa 1 v vrtcu ali šoli
Kristina Grašič:
Portfolio kot orodje za povečevanje inkluzivnosti vrtca
Zlata Grofelnik:
Pomen igre in učenje igranja otroka z motnjo avtističnega spektra v predšolskem obdobju
Nejc Pogačar:
Vpliv osebe z avtistično motnjo na družinsko življenje
Jana Tittl:
Vloga prostovoljske pomoči za boljšo inkluzijo učenca z ADHD
Pia Roblek:
Možnosti za inkluzivno vzgojo in izobraževanje otrok z Downovim sindromom v Sloveniji
Petra Rančov:
Spodbujanje izvršilnih funkcij s formativnim spremljanjem
Tjaša Korbar:
Vključevanje strategij NTC učenja v načrtovanje vrtčevskih dejavnosti v 1. starostnem obdobju
Urška Lisec:
Uporaba igre pri spodbujanju govornega razvoja predšolskih otrok
Tanja Jeler:
Vloga spremljevalca za fizično pomoč otroku s cerebralno paralizo
Lea Badžim:
Vloga strokovnega tima pri oblikovanju učinkovitega učnega okolja za vključitev naglušnega učenca v oddelek
Neža Jantolek:
Pomoč otroku z avtistično motnjo po metodi Son-Rise
Nina Šuligoj:
Socialna vključenost otroka z Aspergerjevim sindromom
Tjaša Zakrajšek Kunc:
Nedonošenček in izzivi, ki jih prinese staršem še pred vstopom v vrtec
Tjaša Ačko:
Oblike sodelovanja med vzgojiteljem in izvajalcem DSP (z vidika nujnosti obojestranskega sodelovanja)
Karmen Leskovar:
Inkluzija kot načelo vzgoje in izobraževanja v današnjem času
Asmina Toromanović:
Strategije za premostitev neustreznih čustvenih odzivov pri otroku z MAS
Anita Cole:
Prostovoljstvo, priložnost za osebnostni in profesionalni razvoj
Živa Skornšek:
Spodbudno učno okolje in sklop dejavnosti krepitev pripravljenosti na branje in pisanje predšolskega otroka
Vera Hudobivnik:
Portfolio kot metoda spremljanja otrokovega razvoja in napredka
Nina Puc:
Pomen spremljevalca pri vključevanju otroka z gibalno oviranostjo - Spina bifida v vrtec
Maja Rejc:
Razširjenost strukturiranega poučevanja po pristopu TEACCH v vrtcih, ki vključujejo otroke z avtistično motnjo
Neža Železnik:
Sopojavnost avtizma s težavami na področju izvršilnih funkcij
Kristina Titovšek:
Komunikacija v družini s predšolskim otrokom
Teja Potočnik Jeršečič:
Vloga tima pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami
Simona Plavčak:
Izzivi vključevanja naglušnega otroka v vrtec
Valentina Pregarac:
Kompetence vzgojitelja za uspešnejšo inkluzijo otrok s posebnimi potrebami v vrtec
Melita Bubik:
Razvijanje jezikovno-govorne komunikacije pri otroku s cerebralno paralizo z metodo komunikacija, podprta s kretnjami (KPK)
Daša Džekić Hološević:
Profesionalni razvoj vzgojitelja v inkluzivnem vrtcu
Katja Rakušček:
Terapija in aktivnosti s pomočjo živali kot način za zmanjševanje stresa pri otrocih z učnimi težavami
Petra Jagrič:
Socialna vključenost otroka s hemofilijo v vrtcu
Tina Ključanin:
Dvojezično jezikovno izražanje v umetnosti z uporabo metode NTC v skupini malčkov
Kristina Murovec:
Zgodnje odkrivanje disleksije pri otrocih v starostnem obdobju 5-6 let
Ines Vodopivec:
Skupno delo družine in vrtca pri zmanjševanju možnosti za pojav specifičnih učnih težav v predšolskem obdobju
Kaja Kompara:
Oblikovanje spodbudnega okolja za razvoj govornih in jezikovnih zmožnosti predšolskega otroka
Nastja Kajba:
Primerjava interpretacij in vizualnih predstav osnovnih čustev gluhih ter slišečih s pomočjo portretne fotografije
Ana Stubelj:
Učiteljevo spodbujanje življenjske odpornosti in prožnosti pri otrocih s čustveno vedenjskimi težavami v osnovni šoli
Tajda Menih:
Pogled staršev otrok s posebnimi potrebami na terapijo s pomočjo konj
Erika Čuš:
Glasbene delavnice v varstveno delovnem centru: "Pot od vaje do nastopa"
Maja Črepinšek:
Prepoznavanje nadarjenosti pri predšolskem otroku ob vzporednem razvijanju in spodbujanju le-te
Mojca Pekolj:
Pedagoški dejavniki ob terapiji s pomočjo konja pri otrocih s težjo in težko motnjo v duševnem razvoju
Dejana Ezgeta:
Gluhi, naglušni otroci in njihovo vključevanje v družbo
Tea Štumerger:
Kakšen je svet, če zapremo oči? Bujenje različnih čutil predšolskega otroka
Brigita Plešnar:
Spoznavanje in sprejemanje oseb s slepoto in slabovidnostjo - dejavnosti za predšolske otroke
Lidija Liberšar:
Sodelovanje vzgojiteljic s starši otrok s posebnimi potrebami, vključenih v redne oddelke vrtca
Meta Rutar:
Prehajanje med programi kot oblika prilagajanja vzgoje in izobraževanja potrebam otrok in mladostnikov
Nina Tratnik:
Črkosvet pomaga do besed
Tamara Kolenc:
Fleksibilnost vzgojitelja pri načrtovanju individualizacije v vrtcu pri otrocih z avtizmom
Petra Kosmač:
Spremljanje napredka predšolskega otroka s CP v vlogi spremljevalca pri celostnem vključevanju v predšolski program
Mateja Haramija:
Mnenje učiteljev o dodatni strokovni pomoči za učence v osnovni šoli
Bernarda Čepe:
Spodbujanje gibalnega razvoja predšolskega otroka z lažjo obliko cerebralne paralize
Valentina Smrekar:
Umetniško izražanje otrok z disleksijo
Živa Žovlje:
Preventiva spolne zlorabe otrok v predšolskem obdobju
Tina Smolej:
Ogroženost predšolskega otroka z vročinskimi krči
Nataša Hrovat:
Težave, zagate in izzivi, pa tudi smeh, domislice in ustvarjalnost v vsakdanji rutini otrok z disleksijo
Rebeka Lavrič:
Primerjava vedenja in komunikacije otroka z MAS med svojimi vrstniki in mlajšimi otroki
Nina Cimerman:
Prilagajanje dejavnosti s področja logike in jezika, glede na individualne potrebe predšolske deklice s kombiniranimi motnjami v razvoju
Vesna Gregorič:
Kompetence vzgojitelja predšolskih otrok pri prepoznavanju in delu z nadarjenimi otroki
Petra Kovačec:
Oblikovanje pravil pri otrocih s težavnim vedenjem v vrtcu
Milena Velepec:
Metode dela z otroki z motnjo avtističnega spektra v skupini ter upoštevanje njihovih prednosti pri tem
Mojca Mozetič:
Pozitivni in negativni vidiki inkluzivnega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Eva Predalič:
Program zgodnje pomoči in podpore otroku z govorno-jezikovnimi motnjami na ravni predšolske vzgoje in izobraževanja
Urška Markelj:
Čeprav so moji koraki majhni, so uspešni in nekateri nagrajeni z medaljami: vloga športa in specialne olimpiade za celostni razvoj otrok in mladostnikov z Downovim sindromom
Jelka Škornik:
Otroci s posebnimi potrebami - razvoj fine motorike in prilagoditve
Danica Žerovnik:
Spodbujanje komunikacije in socialna vključenost oseb z zmerno motnjo v duševnem razvoju in cerebralno paralizo s pomočjo nadomestne komunikacije
Simona Koletnik:
Spodbujanje inkluzivnih in socialnokohezivnih vrednot v vrtcu z različnimi pedagoškimi pristopi
Druga dela (7)
Karmen Drljić, Vanja Riccarda Kiswarday:
Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi
Karmen Drljić, Aksinja Kermauner, Vanja Riccarda Kiswarday, Irena Lazar, Zrinka Mileusnić, Ivana Pintarič:
Arheologija za vse
Tina Štemberger, Vanja Riccarda Kiswarday:
Validation of the inclusive competences scale for educators (InComSEdu)
Vanja Riccarda Kiswarday:
Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju
Karmen Drljić, Jana Suklan, Vanja Riccarda Kiswarday:
Vpliv etnične identitete na razvoj rezilience pri mladostnikih iz priseljenskih družin
Vanja Riccarda Kiswarday:
Stališča učiteljev o vplivu različnih posebnosti otrok in mladostnikov na njihove zmožnosti za aktivno učno in socialno vključevanje v šoli
Vanja Riccarda Kiswarday:
Kako (z)raste bolnišnični učitelj