Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Sodelovalno poučevanje v tretjem razredu osnovne šole : študija primera
Avtorji:ID Pirc, Kristina (Avtor)
ID Kiswarday, Vanja Riccarda (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf PEF_Pirc_Kristina_i2021.pdf (3,29 MB)
MD5: 066914E90F68EC5F69CC01ADA309FB7A
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:sodelovalno poučevanje, razredni učitelji, inkluzivni pedagog, učenci s posebnimi potrebami, inkluzija, redna osnovna šola, koristnost sodelovalnega poučevanja
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[K. Pirc]
Leto izida:2021
Leto izvedbe:2021
Št. strani:[10] f., 128 str.
PID:20.500.12556/RUP-15836 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.091.312:376(043.2)
COBISS.SI-ID:54927107 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:26.03.2021
Število ogledov:1308
Število prenosov:164
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:co-teaching, classroom teacher, inclusive educator, pupils with special needs, inclusion, primary school, benefits of co-teaching


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici