Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Tilen Smajla: Odnos do uvajanja vsebinsko in jezikovno integriranega učenja tujega jezika v zgodnjem obdobju

MSc theses (12)

  1. Alja Smolčič: Participacija otrok pri pouku in v šolski skupnosti v osnovni šoli
  2. Tjaša Jug: Refleksija profesionalnega razvoja razrednih učiteljev z uporabo reke poklicnega razvoja
  3. Vid Arnež: Razumevanje in (ne)zmožnost udejanjanja inkluzije pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
  4. Klementina Makari: Vloga inkluzivnega pedagoga in podpora otrokom ločenih staršev
  5. Anja Ferjančič: Pojmovanje in doživljanje moralnega ravnanja in medosebnih odnosov otrok na prehodu iz otroštva v mladostništvo
  6. Valentina Racman: Izzivi in praksa vključevanja neslovensko govorečih otrok v vrtce s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  7. Renata Košica: Profesionalne stiske vzgojiteljev predšolskih otrok kot posledica pomanjkanja kompetenc
  8. Martina Cvetko: Depriviligiranost - ovira v vzgoji in izobraževanju otrok
  9. Jasna Hojak: Proces inkluzije v osnovnih šolah na Finskem in v Sloveniji
  10. Ivana Ruzzier: Odnos staršev, ki imajo otroke vključene v vrtce s slovenskim učnim jezikom v Italiji, do dvojezičnosti
  11. Andreja Farneti: Usvajanje tujega jezika v dvojezičnem okolju po metodi Josepa Marie Artigala
  12. Petra Mramor: Prilagoditev učnega okolja za otroke z zmerno govorno-jezikovno motnjo v rednem oddelku vrtca

BSc theses (48)

  1. Maja Drnovšek: Povezanost duševnega zdravja in šolske neuspešnosti otrok in mladostnikov
  2. Maja Prešern: Omogočanje participacije otrok v oddelkih 1. starostnega obdobja
  3. Anina Novak Jarh: Vloga vzgojiteljice v waldorfskem vrtcu
  4. Karmen Gojić: Priložnosti za profesionalni razvoj kot izhodišče izvedbenega kurikuluma
  5. Kaja Košale: Kakovostno načrtovanje pedagoškega procesa
  6. Karin Menegatti: Vzgojiteljeva individualna interakcija s predšolskim otrokom
  7. Alja Smolčič: Participacija otrok pri načrtovanju dejavnosti v vrtcu
  8. Gaja Drol: Bivanje na prostem s perspektive otroka
  9. Maja Humski: Razlogi staršev za vpis otroka v zasebni vrtec
  10. Nina Burkeljca: Izkušnje staršev otrok s posebnimi potrebami pri vključevanju otroka v redne oddelke vrtca
  11. Nataša Gruden: Vpliv lokacije vrtca na sodelovanje z okoljem
  12. Jasna Stoklas: Primer vključevanja otroka s cerebralno paralizo v redni oddelek vrtca
  13. Mateja Bregar: Strokovna usposobljenost pedagoških delavcev v slovenskih vrtcih na področju vključevanja priseljencev v vrtec in širše družbeno okolje
  14. Sandra Rudaš: Vključevanje romskih otrok v Vrtec Beltinci
  15. Nina Perković: Spanje in počitek kot element dnevne rutine v predšolskem obdobju
  16. Neja Kavčič: Dejavniki, ki vplivajo na trajanje procesa uvajanja otrok prvega starostnega obdobja v vrtec
  17. Karmenka Rončević: Vpliv projekta "Igrajmo se skupaj" na izboljšanje sodelovanja s starši v vrtcu pri OŠ Gračišče
  18. Nina Facković: Samostojno učenje, strokovno izpopolnjevanje strokovnih delavcev s pomočjo strokovnih in znanstvenih revij v Vrtcu Mavrica Brežice
  19. Jerneja Terlikar: Razlike v zadovoljstvu vzgojiteljev/vzgojiteljic in pomočnikov/pomočnic iz samostojnih vrtcev in vrtcev pri osnovnih šolah s svojim profesionalnim razvojem
  20. Melita Majetić: Pogoji za izvajanje programa prvega razreda osnovnih šol v Sloveniji in Bosni in Hercegovini (Unsko-sanski kanton)
  21. Alja Pust: Kako vzgojitelji zagotavljajo spodbudno učno okolje v drugem starostnem obdobju v vrtcu?
  22. Petra Mramor: Spreminjanje razlogov za vključevanje otrok v vrtec v Idriji
  23. Maša Sitar: Odzivi predšolskih otrok ob gledanju risank
  24. Valentina Bogataj: Vpliv okoljske vzgoje v vrtcu na ozaveščenost in ravnanje otrok
  25. Maja Rajar: Vključevanje romskih otrok v vrtce
  26. Gabrijela Drobež: Praksa svetovalnega dela v vrtcih
  27. Barbara Kocjančič: Spodbujanje razvoja predopismenjevalnih veščin v predšolskem obdobju: primerjava javnega kurikuluma in pedagoškega koncepta Marie Montessori
  28. Urša Demšar: Prevladujoči stil vzgoje predšolskih otrok v današnjih družinah
  29. Nina Šetar: Razlike med spoloma v učnih dosežkih
  30. Mateja Gregorčič: Mnenje staršev in vzgojiteljev o vplivu vrtca na otrokovo učenje in razvoj
  31. Mateja Podgoršek: Participacija otrok v oddelkih prvega starostnega obdobja v vrtcih
  32. Andreja Podstenšek: Sodelovanje z družinami s perspektive staršev in vzgojiteljev
  33. Urška Poslek: Proces uvajanja otrok s posebnimi potrebami v redne oddelke vrtca
  34. Tamara Ortar: Socialna vključenost oseb s cerebralno paralizo v družbo
  35. Valentina Kocjančič: Vpliv dopolnilnega pouka na izboljšanje učne uspešnosti osnovnošolskih učencev
  36. Katja Ravnohrib: Kako otrokov vstop v vrtec doživljajo starši
  37. Alja Drole: Pomen govorilnih ur v vrtcu
  38. Lidija Liberšar: Sodelovanje vzgojiteljic s starši otrok s posebnimi potrebami, vključenih v redne oddelke vrtca
  39. Ivana Ruzzier: Priprava otrok na prehod iz družine v vrtec in iz vrtca v šolo
  40. Rozamunda Sivka: Participacija staršev pri organizaciji dnevne rutine počitka v Vrtcu Studenci Maribor
  41. Tjaša Hvala: Namen in cilji kulture praznovanj v waldorfskem vrtcu
  42. Urška Rihtar: Uresničevanje participacije otrok skozi pedagogiko poslušanja
  43. Maša Grošelj: Timsko delo pomočnika vzgojitelja in vzgojitelja predšolskih otrok
  44. Elena Rita Pesaro: Ustvarjalnost otrok drugega starostnega obdobja pri oblikovanju pravil iger
  45. Barbara Zorman: Gozdna pedagogika v izvedbenem kurikulumu za vrtce
  46. Valentina Racman: Odnos vzgojiteljev in staršev do zgodnjega odkrivanja in spodbujanja nadarjenosti predšolskih otrok
  47. Sanja Horvat: Zadovoljstvo staršev s sodelovanjem z vrtcem Puconci
  48. Klavdija Fideršek: Praksa spremljanja otrokovega razvoja in učenja s pomočjo portfolia

Other documents (6)

  1. Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar: Od konkretne izkušnje do reflektiranih spoznanj
  2. Sonja Rutar: Pedagoški izzivi visokošolskih učiteljev kot izhodišče načrtovanja razvoja visokošolske didaktike na Univerzi na Primorskem
  3. Sonja Rutar: Sociokulturni pristop pri spremljanju otrokovega razvoja in učenja v vrtcu
  4. Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar: Refleksija: pot do profesionalne identitete in pomemben vir spoznanj o samozaznavi študentov predšolske vzgoje in njihovih mentorjev v javnih vrtcih
  5. Sonja Rutar: Povezanost vrednot in različnih kazalcev kakovosti v vzgoji
  6. Bogdana Borota, Blaž Simčič, Sonja Rutar: Ocena kakovosti strukturnih in procesnih pogojev ter učinkov študija visokošolskega strokovnega programa 1. stopnje Predšolska vzgoja
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica