Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (17)

  1. Eva Kozjak: Glasbene kompetence učiteljev razrednega pouka in kakovost poučevanja glasbene umetnosti
  2. Nastja Novak: Glasbena aktivnost in učni uspeh učencev v drugem vzgojno izobraževalnem obdobju osnovne šole
  3. Ksenija Malkovič: Možnosti rabe didaktičnega pristopa CLIL pri pouku glasbe
  4. Veronika Grassi: Glasbeni vrednostni sistem učiteljev razrednega pouka kot osnova preverjanja in ocenjevanja pri pouku glasbene umetnosti v osnovni šoli
  5. Tanja Jazbec: Motiviranost učencev pri pouku glasbene umetnosti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  6. Mojca Potočnik: Glasbena pravljica - od načrta do izvedbe
  7. Evi Sever: Glasbene zvrsti v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  8. Tina Uhan: Vloga pevske dejavnosti pri kulturnih aktivnostih v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  9. David Hrovat: Popularnost glasbenih zvrsti pri predmetu glasbena umetnost v osnovni šoli v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  10. Lucija Kromar: Metode dela z violo v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole za razvijanje glasbene pismenosti
  11. Saša Turk: Metode, oblike in strategije dela učiteljev razrednega pouka pri predmetu glasbena umetnost
  12. Špela Švigelj: Glasbena izobrazba staršev kot pomemben dejavnik uspešnosti učencev pri pouku glasbene umetnosti
  13. Tjaša Kobal: Vloga vokalne tehnike pri pevski dejavnosti v osnovni šoli
  14. Iva Škoda: Otroci z motnjami avtističnega spektra in glasbena terapija v vzgojno-izobraževalnem procesu
  15. Marjan Kovačič: Glasbeno izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
  16. Tarcizija Kofol: Glasovni obsegi otrok do šestega do dvanajstega leta starosti
  17. Andreja Štucin Cergol: Vključevanje slepih v izvenšolske interesne dejavnosti - učenje petja

BSc theses (36)

  1. Sanja Mitić: Likovno izražanje ob doživljajskem poslušanju glasbe v predšolskem obdobju
  2. Maša Rajh: Glasbeno-didaktične igre za razvoj slušne zaznave in pozornosti na zvok v drugem starostnem obdobju
  3. Danijela Kumer: Plesno in likovno izražanje ob doživljajskem poslušanju glasbe v predšolskem obdobju
  4. Aneja Prosenjak: Bibarije in glasbeno-didaktične igre v prvem starostnem obdobju
  5. Tina Humski: Glasbene didaktične igre v prvem starostnem obdobju
  6. Nika Begović: Izvajanje glasbenih pravljic v vrtcih
  7. Tadeja Omrzel: Otroška ljudska pesem in glasbila pri glasbenih dejavnostih v kombiniranem oddelku otrok, starih od enega do šest let
  8. Teja Rozman: Gongi in tibetanske posode kot oblika glasbene terapije pri otrocih
  9. Monika Jakša: Uporaba glasbil pri glasbenih dejavnostih v vrtcu
  10. Vesna Banovec: Celostni in glasbeni razvoj otrok
  11. Marija Božič: Vzgojitelj v procesu glasbenih dejavnosti v predšolskem obdobju
  12. Katarina Pivk: Gibalna aktivnost pri pevski dejavnosti
  13. Manca Krsnik: Harmonija kot pomemben dejavnik glasbenega razvoja pri predšolski vzgoji
  14. Ingrid Habinger: Učenje igranja klavirja predšolskega otroka z motnjo avtističnega spektra
  15. Anja Mrgole: Glasbene dejavnosti v povezavi z Orffovim inštrumentarijem
  16. Leja Koštric: Prepoznavanje inštrumentov z glasbenimi didaktičnimi igrami v vrtcu
  17. Helena Rupar: Glasbene dejavnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  18. Ema Čehovin: Odnos učiteljev razrednega pouka do glasbe in do predmeta glasbena umetnost v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  19. Nastja Novak: Uporaba glasbenih inštrumentov v drugem triletju osnovne šole
  20. Tjaša Jerše: Odnos učencev do ljudske pesmi v osnovni šoli
  21. Saša Turk: Glasbena pismenost učencev v petem razredu osnovne šole
  22. Tina Uhan: Narodno-zabavna glasba pri vsebinah glasbene umetnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  23. Aleš Gantar: Uporaba sodobnih tehnologij pri pouku glasbene umetnosti
  24. Evi Sever: Recepcija različnih zvrsti glasbe v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  25. Ana Subič: Poslušanje glasbe in likovno ustvarjanje
  26. David Hrovat: Dolenjska ljudska glasbena dediščina v osnovnošolskem glasbenem izobraževanju
  27. Lucija Kromar: Viola kot didaktični pripomoček pri učenju nove pesmi pri pouku glasbene vzgoje
  28. Katja Miklavič: Pravljica z glasbo Grdi raček
  29. Marinella Dobrinja: Kljunasta flavta pri pouku glasbene vzgoje v osnovni šoli
  30. Meta Smolič: Narodno-zabavna glasba v vzgojno-izobraževalnem procesu osnovne šole
  31. Veronika Grassi: Obravnava Marija Kogoja pri pouku glasbene vzgoje v osnovni šoli
  32. Špela Švigelj: Skladatelj Jakob Jež v vzgojno izobraževalnem procesu
  33. Tina Grebenšek: Odnos učiteljev do glasbene vzgoje v prvem triletju osnovne šole
  34. Tarcizija Kofol: 1, 2, 3 pesmi za otroke
  35. Tjaša Rosa: Opus skladatelja Radovana Gobca v glasbeno pedagoški praksi v osnovni šoli
  36. Lara Bobič: Vloga klavirja pri pevski dejavnosti v osnovni šoli

Other documents (3)

  1. Ivan Lešnik: Glasbena aktivnost in uspešnost učencev v osnovni šoli in zunaj nje
  2. Ivan Lešnik: Slovenian multipart singing
  3. Ivan Lešnik: The folk songs
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica