Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (5)
Matej Vukovič:
Model evalvacije deinstitucionalizacije
Jovita Pogorevc:
Vključevanje mladih v socialno okolje po zaključenem bivanju v vzgojnem zavodu
Ana Bogdan Zupančič:
Proces konceptualizacije socialne pedagogike v Sloveniji
Andrej Berdajs:
Analiza kompetenc socialnopedagoškega delovanja učiteljev z rizičnimi dijaki v poklicni šoli
Mateja Marovič:
Participacija otroka/mladostnika v vzgojnih zavodih
MSc theses (106)
Žana Semič:
Usposobljenost učiteljev izbrane osnovne šole za delo z učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Kristina Petrinja:
Pomen mobilne socialnopedagoške službe pri obravnavi in delu z otroki in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami oziroma motnjami
Elizabeta Šinko:
Motorični in socialni razvoj predšolskih otrok skozi gibanje in igro v naravnem okolju
Nina Metelko:
Socialnopedagoški vidiki pri zmanjševanju povratništva v zaporu - stališča obsojencev
Katarina Zorica:
Pomoč in podpora učiteljem pri delu z učenci priseljenci
Ana Potočnik:
Delo v Intenzivnih skupinah po sprejetju ZOOMTVI (2021).
Teja Debevec:
Pogled na pojavnost medvrstniškega nasilja med učenci tretjega vzgojno izobraževalnega obdobja osnovne šole
Goran Car:
Prostočasne aktivnosti v zavodih za prestajanje kazni zapora
Urška Janežič:
Vloga strokovnih delavcev pri prepoznavi in obravnavi deklic z motnjo ADHD v osnovni šoli
Maja Peršič:
Socialno-pedagoško svetovalno delo s starši/skrbniki in z njihovimi otroki v goriških osnovnih šolah
Sara Lenasi:
Skrb za blagostanje vzgojiteljev v strokovnem centru pri delu z mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami
Miranda Uskokovič Grošelj:
Pomen gibanja na vključenost in dobro počutje otrok v prvi starostni skupini vrtca
Teja Nemec:
Risba kot pripomoček za ugotavljanje psihosocialnega položaja učenca in odnosov v razredu
Špela Cesar:
Socialni pedagog kot učitelj pouka podaljšanega bivanja
Alja Mahkovic:
Primerjava uporabe digitalnih medijev med mladostniki, ki bivajo v strokovnem centru, in tistimi doma
Maja Kavar:
Doživljanje nasilja z vidika vzgojiteljev, zaposlenih v strokovnih centrih
Maruša Slanšek:
Pogledi učiteljev na učenje socialnih veščin v redni osnovni šoli
Gregor Dovč:
Glasserjeva kakovostna šola v luči inkluzivne paradigme na primeru dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli
Tadeja Bonča:
Delo in naloge socialnega pedagoga v osnovni šoli pri usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Maruška Herga:
Usposobljenost vzgojiteljev za delo s predšolskimi otroki s čustveno-vedenjskimi težavami
Tjaša Starič:
Povezanost med odnosi v družini in kriminalno kariero
Ana Turel:
Socialni položaj učencev s čustveno-vedenjskimi motnjami v osnovni šoli
Eva Trobec:
Stiske družin predšolskih otrok s posebnimi potrebami
Emina Glavaš:
Zaznavanje otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami v vrtcu s strani vzgojiteljev
Tina Teraž:
Spletno medvrstniško nasilje v osnovni šoli
Špela Saje:
Sprememba vedenja pri otrocih v času karantene zaradi koronavirusa
Gregor Lugarič:
Mobilni tim pedagogov doživljajske pedagogike v Strokovnem centru Mladinski dom Maribor
Nika Knafelc:
Socialno pedagoško interveniranje v kriznih situacijah na področju zlorab v strokovnih centrih
Katja Frangež:
Pozitivni in negativni učinki ukrepov za zajezitev širjenja epidemije Covida-19 na otroke s posebnimi potrebami v večini osnovnih šolah v Sloveniji s perspektive izvajalcev in izvajalk dodatne strokovne pomoči
Nika Vrabec:
Oblike vrstniškega nasilja med osnovnošolskimi dekleti
Miha Novak:
Obravnava storilcev nasilja v družini v probaciji
Elen Cergol:
Duševno zdravje otrok in mladostnikov v slovenskih vzgojnih zavodih
Klavdija Judež:
Izvajanje dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli pred, med in po šolanju na daljavo
Mojca Tominec:
Strategije uravnavanja čustev vzgojiteljev Strokovnega centra Planina in Strokovnega centra Mladinskega doma Maribor
Patrik Kogoj:
Krizne intervencije ob heteroagresivnem, nasilnem in delikventnem vedenju otrok in mladostnikov v strokovnih centrih
Tadeja Ferk:
Vloga vzgojitelja v strokovnem centru pri učni podpori otrokom in mladostnikom s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Polona Zapušek:
Gozdna kopel
Sandra Rajh:
Odnos odvisnikov s primarno družino med zdravljenjem in po zdravljenju v programu Skupnost Srečanje
Anja Urek:
Vloga socialnega pedagoga pri sodelovanju z vzgojitelji v vrtcu
Neja Dajčman:
Spletno nasilje med mladostniki v osnovnošolskem prostoru
Magda Šket:
Raznovrstnost vzgojnih stilov in njihovi vplivi na razvoj otrok
Jure Pajk:
Analiza funkcionalnosti preoblikovanja vzgojno-izobraževalnega zavoda Višnja Gora v strokovni center
Ines Rekar:
Spolno specifične težave deklet s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami v strokovnih centrih
Amadeja Klemenčič:
Pripomoček za obravnavo agresivnega vedenja v predšolskem obdobju
Janez Alič:
Tabori preživetja v naravi kot metoda za izboljšanje socialnih veščin mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami
Nina Brecelj:
Psihoaktivne substance in krizno interveniranje v vzgojnih zavodih v Sloveniji
Nataša Ahlin:
Pedagoški delavci izbrane OŠ o konfliktih in šolski mediaciji
Natalija Novak:
Vključenost v dejavnost gledališke pedagogike kot pomoč pri razvijanju socialnih kompetenc mladostnikov
Alenka Horvat Pavalec:
Uporaba socialnih veščin pri vzpostavljanju odnosa z otroki s posebnimi potrebami
Nives Horvat:
Spremljanje učno-vzgojne uspešnosti otrok s čustveno-vedenjskimi težavami
Ana Bukovec:
Španova kmetija - terapevtska kmetija za pomoč osebam s čustveno vedenjskimi motnjami
Urška Brežnjak:
Krepitev moči brezdomnih
Nina Kmetec:
Vloga inkluzivnega pedagoga kot vzgojitelja in uporaba didaktičnih iger in igrač domače izdelave v predšolskem oddelku otrok s posebnimi potrebami
Tamara Viktoria Matković:
Poinstitucionalna obravnava mladostnikov v izvendružinski vzgoji v Sloveniji
Aldina Beganović:
Socialnopedagoško delo z učenci priseljenci na osnovnih šolah
Lea Badžim:
Žoga kot didaktični pripomoček pri delu z učenci z ADHD
Petra Peischl:
Zaznavanje problema medsebojnih odnosov v pedagoškem timu vrtca
Elena Lazarova:
Podpora in pomoč mladostnikom po odhodu iz institucionalne oskrbe
Tjaša Zver:
Mladostniki z motnjami pozornosti in hiperaktivnosti v bolnišnični šoli
Anja Ferlin:
Prehod iz rejništva v samostojnost
Veronika Gabrijel:
Gibalna/športna aktivnost ter čustvene vedenjske težave v prvem razredu
Maša Ivanjko:
Vpliv terapevtskega jahanja na otroke z motnjo avtističnega spektra
Ines Klavžar:
Nekateri dejavniki zgodnje stimulacije možganov po NTC učenju pri najmlajših učencih
Neja Srčič:
Socialna sprejetost dečka s čustvenimi motnjami in vpliv družine
Slađana Jović Mićković:
Pojav čustvenih in vedenjskih težav otrok priseljencev v novih življenjskih razmerah
Natalija Mlinar:
Sodelovanje s starši otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Sanja Vodopivec:
Socialni pedagog kot učitelj za dodatno strokovno pomoč v osnovni šoli
Iva Badžim:
Odločba o usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami - stigma ali pomoč
Simona Prezelj:
Prosti čas v stanovanjskih skupinah za otroke in mladostnike z motnjami v vedenju in/ali čustvovanju
Klavdija Krajnc:
Mlajši otroci v vzgojnih zavodih
Vesna Štukelj:
Sprejem in vključitev otrok v vzgojni zavod
Katarina Zagoršak:
Pomoč in podpora učiteljem pri delu z otroki z vedenjsko čustvenimi težavami v osnovni šoli
Ana Dvornik:
Sodelovanje med učitelji razrednega pouka in izvajalci dodatne strokovne pomoči
Lucija Hrastnik:
Usposobljenost učiteljev razrednega pouka rednih osnovnih šol za delo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Marjeta Blagovič:
Vloga biblioterapije pri sprejemanju različnosti pri učencih 3. razreda osnovne šole
Ambra Šlosar Karbič:
Razumevanje čustvenih in vedenjskih težav v odraščanju z vidika učiteljev v osnovni šoli
Anja Božič:
Proces sprejemanja otroka z avtistično motnjo s strani družinskih članov
Karin Mermolja:
Vpliv vzgojnih stilov na vzpodbujanje vedenjskih težav mladostnikov
Mateja Šumenjak:
Otrok s težavami v duševnem zdravju in šola
Ana Cerkovnik, Maruša Rozman:
Čustveno-vedenjske težave/motnje predšolskih otrok
Marjeta Svenšek Kristovič:
Vloga socialnega pedagoga pri obravnavi otrok in mladostnikov z avtistično motnjo ter otrok in mladostnikov z vedenjskimi težavami po metodi ABA
Vanja Makarič:
Stališča o strpnosti do otrok in mladostnikov z vidika staršev
Maja Spruk:
Gozdni vrtec kot ena izmed oblik dela s čustveno-vedenjskimi motnjami predšolskih otrok
Ksenija Horvat:
Asociativno učenje po NTC metodi v vrtcu
Anja Andrić:
Vedenjske posebnosti predšolskega otroka z aspergerjevim sindromom
Monika Panič Puconja:
Šolska in vrstniška mediacija v osnovni šoli
Valentina Panger:
Gibanje kot metodični pripomoček v vzgoji
Sanja Tacer:
Starši otrok s posebnimi potrebami v iskanju smisla življenja
Sonja Fišer:
Vloga inkluzivnega pedagoga pri prepoznavanju in obravnavi samopoškodbenega vedenja mladostnikov
Vojko Vunderl:
Medvrstniško nasilje v osnovnih šolah
Mihaela Lampreht:
Mnenja vzgojiteljev o inkluzivnem vzgojno-izobraževalnem delu v vrtcu
Špela Vunderl:
Samopoškodovanje mladih
Tamara Jerič:
Spolno specifična socializacija v vrtcu
Andreja Butolo:
Zavedanje učiteljev o pomenu vzgoje v šoli
Sonja Radikon:
Spodbujanje strpnosti do drugačnosti s projektom "Sprejemanje vidne drugačnosti"
Darko Kobovc:
Delo z učencem z izrazitimi čustvenimi in vedenjskimi težavami
Tanja Kranjec:
Razvitost socialnih kompetenc pri učencih z vidika strokovnih delavcev
Jernej Jakob:
Samopodoba otrok s čustveno-vedenjskimi težavami
Aneja Paliska Kobal:
Glas otrok v mladinskem domu
Sara Božović:
Primerjava izobraževanja odraslih v zavodih za prestajanje kazni zapora na Norveškem, v Sloveniji in Združenih državah Amerike
Maja Jelenko:
Inkluzivno spremljanje učenca s čustveno vedenjskimi težavami od 3. do 6. razreda
Hana Marinič:
odločba o usmerjanju - pomoč ali stigma
Jadranka Karanušić Hajdinjak:
Razumevanje in odzivanje strokovnih delavcev v osnovni šoli na čustvene in vedenjske težave učencev
Metka Štabuc:
Podporne strategije za učenca z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo pri pouku
Natalija Ekart Misleta:
Doživljajska pedagogika v domu za otroke in mladostnike z motnjo v duševnem razvoju
Lucija Hrastnik:
Preventivni programi za premoščanje čustvenih in vedenjskih težav mladostnikov
BSc theses (82)
Katja Iskra:
Bivalna enota, dobra praksa socializacije oseb s posebnimi potrebami
Zana Mrdavšič:
Programi pomoči otrokom in mladostnikom s čustveno-vedenjskimi težavami v Centrih za socialno delo koroške regije
Simon Femc:
Prvi dan v vrtcu
Bernarda Senčar:
Doživljajska pedagogika v vrtcu - vzgoja lastnega pridelka z uporabo v kulinaričnih delavnicah
Katja Hotko:
Ocena vpliva vzgoje in nasilja v družini na odklonsko vedenje otrok in mladostnikov s strani strokovnih delavcev
Ana Hajšen:
Vpliv uporabe mobilnega telefona na otroke stare 5-8 let
Nika Rozman:
Vloga staršev in pedagoških delavcev pri ozaveščanju mladostnikov o spolnosti
Bela Pikalo:
Plesno-gibalna terapija kot učinkovit pristop v procesu zdravljenja duševnih bolezni
Gašper Jurančič:
Vzgojni stili staršev predšolskih otrok
Kaltrina Pulaj Badalli:
Inkluzija otrok s posebnimi potrebami v manj razvitih državah - primer Kosova
Anita Jug:
Vključevanje predšolskih otrok pri opravljanju hišnih opravil
Melanija Zobec:
Odnos mlada vzgojiteljica - starši
Jakob Gabrič:
Vloga svetovalnih delavcev pri oddaji otrok v vzgojni zavod
Zlatka Rebernak:
Navezanost otroka na spremljevalca
Helena Petrovič:
Sodelovanje med vzgojiteljico in pomočnico vzgojiteljice v vrtcu
Nuša Martinc:
Gozd koz učni medij
Katja Marš:
Učenje v naravnem okolju v povezavi s področjem gibanja
Eva Kržič:
Mladostnikovo spoprijemanje z izgubo starša
Neli Mavrič:
Izkušnje mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami s projektom doživljajske pedagogike na samotnem otoku v svetilniku
Ana Marija Kuhelj:
Otrokov svet doživetij
Tjaša Tadina:
Odnos vzgojiteljev predšolskih otrok do otrok s posebnimi potrebami
Tanja Kontrec:
Organizacijska klima in medosebni odnosi v zasavskem vrtcu
Maša Mestek:
Hospitalizirani otroci in vloga bolnišničnega oddelka vrtca
Melani Horvat:
Timsko delo med slovensko in madžarsko govorečimi vzgojiteljicami
Anja Bačič:
Vstop otroka v vrtec
Anja Ručigaj:
Pomen odnosov
Anja Knez:
Odnos otrok do učenja in šole
Anika Legat:
Vloga šolskih delavcev pri medvrstniškem nasilju
Marija Sladič:
Oblike socialno-pedagoške pomoči družini
Nataša Frank:
Izdelava koncepta doživljajskega vrtca v okolici Prema
Karin Fortuna:
Uresničevanje načel normalizacije v stanovanjski skupini Val
Anja Štefanac:
Dnevni center za otroke in mladostnike v funkciji prevencije
Sara Tavčar:
Izgorevanje zaposlenih na centru za korekcijo sluha in govora Portorož
Urša Kavčič:
Rejništvo - med dvema družinama
Ana Čibej:
Vzgojni stili nekoč in danes
Elizabeta Šinko:
Pomen in vpliv igre in gibanja v naravnem okolju na otrokov celostni razvoj
Jasmina Perc:
Ozaveščanje otrok o naravi, posledicah onesnaževanja le-te ter možnostih uporabe odpadkov
Karen Mandalenić:
Težavni otroci in mladostniki
Manca Černe:
Vpliv ločitve in novega starševega partnerja na otroka po razvezi
Zinka Zadravec:
Vrtec - starši - otrok s posebnimi potrebami
Nina Kasesnik:
Primerjava klasičnega učenja v predšolskem obdobju z učenjem po NTC sistemu
Nina Bohinc:
Prvi dan v vrtcu
Janez Alič:
Odzivi vzgojiteljic na izstopajoče vedenje otrok
Špela Benčina:
Načini preprečevanja šolske neuspešnosti na osnovnih šolah
Eva Korošec:
Prvi dan v javnem ali zasebnem vrtcu?
Nina Gajšek:
Pomen izkustvenega učenja predšolskega otroka - otrok odkriva svet preko čutil
Andreja Krapež:
Spodbujanje asociativnega učenja
Nina Kodba Vereš:
Starši otrok s posebnimi potrebami
Valentina Vlajić:
Otroci s posebnostmi v vedenju v vrtcu
Maja Šantej:
Vzgojni stili vzgojiteljic
Anela Blagajčević:
Večdnevne obogatitvene dejavnosti v vrtcu - tabori
Matic Škulj:
Koriščenje gozda pri vzgoji in poučevanju v vrtcu
Tamara Cigan:
Vedenjske težave otrok v vrtcu
Karmen Podveršnik:
Uporaba doživljajske pedagogike pri prvem vstopu otroka v vrtec
Mojca Primc:
Izzivi in izkušnje vzgojitelja v uvajalnem obdobju
Elena Lazarova:
Stališča študentov razrednega pouka o vključevanju učencev priseljencev v šolo
Iva Badžim:
Metode uspešnega učenja skozi fizično gibanje v prvi triadi osnovne šole
Katarina Truden:
Gradnja celovite osebnosti preko doživljajske pedagogike
Jožica Kuhar:
Prvič v vrtec
Polona Lončarič:
Možnost igre v naravnem okolju v okolici Vrtca Makole
Sabina Selimović:
Indijanci v vrtcu skozi doživljajsko pedagogiko
Mateja Trinker:
Oblike sodelovanja med vzgojitelji in starši
Nataša Zaletelj:
Razlogi za napotitev otroka v vzgojno-izobraževalni zavod Frana Milčinskega Smlednik
Lidija Stenovec:
Pomen zgodnje stimulacije možganov v povezavi z NTC učenjem
Igor Pavlović:
Vključenost moških vzgojiteljev v očeh vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic
Inja Zupanc:
Pripravljenost izbranih osnovnih šol za integracijo priseljencev v vzgojno-izobraževalnem okolju
Martina Čoh:
Kaznovanje otrok
Ana Dvornik:
Razlike v obravnavi otrok s posebnimi potrebami med učitelji in izvajalci dodatne strokovne pomoči
Urša Gorjup:
Počitniški tabori - želje in pričakovanja staršev
Mojca Krajšek:
Vpliv NTC metode na gibalne sposobnosti predšolskih otrok
Mihaela Giorgiutti Antolašič:
Brain gym in otrok
Meta Slejko:
Uporaba vzgojnih stilov v današnjih družinah
Katja Žuraj:
Otroci in čebelji svet
Dragica Pertoci:
Vpliv sprostitvenih iger na otroke ter uporaba le-teh v vrtcu
Branka Cotič:
Pomen prvega dne v vzgojnem zavodu za otroke/mladostnike in strokovne delavce
Nadja Skubic:
Bivanje v naravi s predšolskimi otroki
Mateja Gregorčič, Dajana Pungaršek:
Odnosi v stanovanjskih skupinah: primerjava med srbskim in slovenskim načinom dela
Ana Starc Purgaj:
Ljudske igre preko metode doživljajske pedagogike
Anica Košak:
Prvi dan v vrtcu
Črt Stropnik:
Ocena kvalitete učne in socialne pomoči za otroke dnevnega centra za otroke in mladostnike Koper
Tadeja Mali:
Spodbujanje doživljajske pedagogike preko proste igre v naravnem okolju v predšolskem obdobju
Katja Lesjak Gajšek:
Gozd kot medij vzgoje
Other documents (4)
Mitja Krajnčan, Boštjan Bajželj:
Institutional work in total institutions and the perspective of the persons that have lived in residential treatment institutions
Mitja Krajnčan, Boštjan Bajželj:
Institutional work in total institutions and the perspective of the persons that have lived in residential treatment institutions
Mitja Krajnčan:
Dezinstitucionalizacija na področju vzgojnih zavodov
Otrok pridobi temelje doma in v šoli