Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZRS - Znanstveno-raziskovalno središče
COBISS
Fakulteta za humanistične študije, Koper
Fakulteta za management Koper in Pedagoška fakulteta Koper
Fakulteta za vede o zdravju, Izola
Knjižnica za tehniko, medicino in naravoslovje, Koper
Turistica, Portorož
Znanstveno-raziskovalno središče Koper
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Andrej Berdajs:
Analiza kompetenc socialnopedagoškega delovanja učiteljev z rizičnimi dijaki v poklicni šoli
Mateja Marovič:
Participacija otroka/mladostnika v vzgojnih zavodih
Magistrska dela (26)
Ana Dvornik:
Sodelovanje med učitelji razrednega pouka in izvajalci dodatne strokovne pomoči
Lucija Hrastnik:
Usposobljenost učiteljev razrednega pouka rednih osnovnih šol za delo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Marjeta Blagovič:
Vloga biblioterapije pri sprejemanju različnosti pri učencih 3. razreda osnovne šole
Ambra Šlosar Karbič:
Razumevanje čustvenih in vedenjskih težav v odraščanju z vidika učiteljev v osnovni šoli
Anja Božič:
Proces sprejemanja otroka z avtistično motnjo s strani družinskih članov
Karin Mermolja:
Vpliv vzgojnih stilov na vzpodbujanje vedenjskih težav mladostnikov
Mateja Šumenjak:
Otrok s težavami v duševnem zdravju in šola
Ana Cerkovnik, Maruša Rozman:
Čustveno-vedenjske težave/motnje predšolskih otrok
Marjeta Svenšek Kristovič:
Vloga socialnega pedagoga pri obravnavi otrok in mladostnikov z avtistično motnjo ter otrok in mladostnikov z vedenjskimi težavami po metodi ABA
Vanja Makarič:
Stališča o strpnosti do otrok in mladostnikov z vidika staršev
Maja Spruk:
Gozdni vrtec kot ena izmed oblik dela s čustveno-vedenjskimi motnjami predšolskih otrok
Ksenija Horvat:
Asociativno učenje po NTC metodi v vrtcu
Anja Andrić:
Vedenjske posebnosti predšolskega otroka z aspergerjevim sindromom
Monika Panič Puconja:
Šolska in vrstniška mediacija v osnovni šoli
Valentina Panger:
Gibanje kot metodični pripomoček v vzgoji
Sanja Tacer:
Starši otrok s posebnimi potrebami v iskanju smisla življenja
Sonja Fišer:
Vloga inkluzivnega pedagoga pri prepoznavanju in obravnavi samopoškodbenega vedenja mladostnikov
Tamara Jerič:
Spolno specifična socializacija v vrtcu
Andreja Butolo:
Zavedanje učiteljev o pomenu vzgoje v šoli
Vojko Vunderl:
Medvrstniško nasilje v osnovnih šolah
Mihaela Lampreht:
Mnenja vzgojiteljev o inkluzivnem vzgojno-izobraževalnem delu v vrtcu
Špela Vunderl:
Samopoškodovanje mladih
Sonja Radikon:
Spodbujanje strpnosti do drugačnosti s projektom "Sprejemanje vidne drugačnosti"
Darko Kobovc:
Delo z učencem z izrazitimi čustvenimi in vedenjskimi težavami
Tanja Kranjec:
Razvitost socialnih kompetenc pri učencih z vidika strokovnih delavcev
Jernej Jakob:
Samopodoba otrok s čustveno-vedenjskimi težavami
Diplomska dela (45)
Elizabeta Šinko:
Pomen in vpliv igre in gibanja v naravnem okolju na otrokov celostni razvoj
Jasmina Perc:
Ozaveščanje otrok o naravi, posledicah onesnaževanja le-te ter možnostih uporabe odpadkov
Karen Mandalenić:
Težavni otroci in mladostniki
Manca Černe:
Vpliv ločitve in novega starševega partnerja na otroka po razvezi
Zinka Zadravec:
Vrtec - starši - otrok s posebnimi potrebami
Nina Kasesnik:
Primerjava klasičnega učenja v predšolskem obdobju z učenjem po NTC sistemu
Nina Bohinc:
Prvi dan v vrtcu
Janez Alič:
Odzivi vzgojiteljic na izstopajoče vedenje otrok
Špela Benčina:
Načini preprečevanja šolske neuspešnosti na osnovnih šolah
Eva Korošec:
Prvi dan v javnem ali zasebnem vrtcu?
Nina Gajšek:
Pomen izkustvenega učenja predšolskega otroka - otrok odkriva svet preko čutil
Andreja Krapež:
Spodbujanje asociativnega učenja
Nina Kodba Vereš:
Starši otrok s posebnimi potrebami
Valentina Vlajić:
Otroci s posebnostmi v vedenju v vrtcu
Maja Šantej:
Vzgojni stili vzgojiteljic
Anela Blagajčević:
Večdnevne obogatitvene dejavnosti v vrtcu - tabori
Matic Škulj:
Koriščenje gozda pri vzgoji in poučevanju v vrtcu
Tamara Cigan:
Vedenjske težave otrok v vrtcu
Karmen Podveršnik:
Uporaba doživljajske pedagogike pri prvem vstopu otroka v vrtec
Mojca Primc:
Izzivi in izkušnje vzgojitelja v uvajalnem obdobju
Elena Lazarova:
Stališča študentov razrednega pouka o vključevanju učencev priseljencev v šolo
Iva Badžim:
Metode uspešnega učenja skozi fizično gibanje v prvi triadi osnovne šole
Mateja Trinker:
Oblike sodelovanja med vzgojitelji in starši
Katarina Truden:
Gradnja celovite osebnosti preko doživljajske pedagogike
Jožica Kuhar:
Prvič v vrtec
Polona Lončarič:
Možnost igre v naravnem okolju v okolici Vrtca Makole
Sabina Selimović:
Indijanci v vrtcu skozi doživljajsko pedagogiko
Nataša Zaletelj:
Razlogi za napotitev otroka v vzgojno-izobraževalni zavod Frana Milčinskega Smlednik
Lidija Stenovec:
Pomen zgodnje stimulacije možganov v povezavi z NTC učenjem
Igor Pavlović:
Vključenost moških vzgojiteljev v očeh vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic
Inja Zupanc:
Pripravljenost izbranih osnovnih šol za integracijo priseljencev v vzgojno-izobraževalnem okolju
Martina Čoh:
Kaznovanje otrok
Ana Dvornik:
Razlike v obravnavi otrok s posebnimi potrebami med učitelji in izvajalci dodatne strokovne pomoči
Urša Gorjup:
Počitniški tabori - želje in pričakovanja staršev
Mihaela Giorgiutti Antolašič:
Brain gym in otrok
Mojca Krajšek:
Vpliv NTC metode na gibalne sposobnosti predšolskih otrok
Meta Slejko:
Uporaba vzgojnih stilov v današnjih družinah
Katja Žuraj:
Otroci in čebelji svet
Dragica Pertoci:
Vpliv sprostitvenih iger na otroke ter uporaba le-teh v vrtcu
Branka Cotič:
Pomen prvega dne v vzgojnem zavodu za otroke/mladostnike in strokovne delavce
Nadja Skubic:
Bivanje v naravi s predšolskimi otroki
Mateja Gregorčič, Dajana Pungaršek:
Odnosi v stanovanjskih skupinah: primerjava med srbskim in slovenskim načinom dela
Ana Starc Purgaj:
Ljudske igre preko metode doživljajske pedagogike
Anica Košak:
Prvi dan v vrtcu
Črt Stropnik:
Ocena kvalitete učne in socialne pomoči za otroke dnevnega centra za otroke in mladostnike Koper
Druga dela (4)
Mitja Krajnčan, Boštjan Bajželj:
Institutional work in total institutions and the perspective of the persons that have lived in residential treatment institutions
Mitja Krajnčan, Boštjan Bajželj:
Institutional work in total institutions and the perspective of the persons that have lived in residential treatment institutions
Mitja Krajnčan:
Dezinstitucionalizacija na področju vzgojnih zavodov
Otrok pridobi temelje doma in v šoli