Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (5)
Matej Vukovič:
Model evalvacije deinstitucionalizacije
Jovita Pogorevc:
Vključevanje mladih v socialno okolje po zaključenem bivanju v vzgojnem zavodu
Ana Bogdan Zupančič:
Proces konceptualizacije socialne pedagogike v Sloveniji
Andrej Berdajs:
Analiza kompetenc socialnopedagoškega delovanja učiteljev z rizičnimi dijaki v poklicni šoli
Mateja Marovič:
Participacija otroka/mladostnika v vzgojnih zavodih
Magistrska dela (106)
Žana Semič:
Usposobljenost učiteljev izbrane osnovne šole za delo z učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Kristina Petrinja:
Pomen mobilne socialnopedagoške službe pri obravnavi in delu z otroki in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami oziroma motnjami
Elizabeta Šinko:
Motorični in socialni razvoj predšolskih otrok skozi gibanje in igro v naravnem okolju
Nina Metelko:
Socialnopedagoški vidiki pri zmanjševanju povratništva v zaporu - stališča obsojencev
Katarina Zorica:
Pomoč in podpora učiteljem pri delu z učenci priseljenci
Ana Potočnik:
Delo v Intenzivnih skupinah po sprejetju ZOOMTVI (2021).
Teja Debevec:
Pogled na pojavnost medvrstniškega nasilja med učenci tretjega vzgojno izobraževalnega obdobja osnovne šole
Goran Car:
Prostočasne aktivnosti v zavodih za prestajanje kazni zapora
Urška Janežič:
Vloga strokovnih delavcev pri prepoznavi in obravnavi deklic z motnjo ADHD v osnovni šoli
Maja Peršič:
Socialno-pedagoško svetovalno delo s starši/skrbniki in z njihovimi otroki v goriških osnovnih šolah
Sara Lenasi:
Skrb za blagostanje vzgojiteljev v strokovnem centru pri delu z mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami
Miranda Uskokovič Grošelj:
Pomen gibanja na vključenost in dobro počutje otrok v prvi starostni skupini vrtca
Teja Nemec:
Risba kot pripomoček za ugotavljanje psihosocialnega položaja učenca in odnosov v razredu
Špela Cesar:
Socialni pedagog kot učitelj pouka podaljšanega bivanja
Alja Mahkovic:
Primerjava uporabe digitalnih medijev med mladostniki, ki bivajo v strokovnem centru, in tistimi doma
Maja Kavar:
Doživljanje nasilja z vidika vzgojiteljev, zaposlenih v strokovnih centrih
Maruša Slanšek:
Pogledi učiteljev na učenje socialnih veščin v redni osnovni šoli
Gregor Dovč:
Glasserjeva kakovostna šola v luči inkluzivne paradigme na primeru dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli
Tadeja Bonča:
Delo in naloge socialnega pedagoga v osnovni šoli pri usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Maruška Herga:
Usposobljenost vzgojiteljev za delo s predšolskimi otroki s čustveno-vedenjskimi težavami
Tjaša Starič:
Povezanost med odnosi v družini in kriminalno kariero
Ana Turel:
Socialni položaj učencev s čustveno-vedenjskimi motnjami v osnovni šoli
Eva Trobec:
Stiske družin predšolskih otrok s posebnimi potrebami
Emina Glavaš:
Zaznavanje otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami v vrtcu s strani vzgojiteljev
Tina Teraž:
Spletno medvrstniško nasilje v osnovni šoli
Špela Saje:
Sprememba vedenja pri otrocih v času karantene zaradi koronavirusa
Gregor Lugarič:
Mobilni tim pedagogov doživljajske pedagogike v Strokovnem centru Mladinski dom Maribor
Nika Knafelc:
Socialno pedagoško interveniranje v kriznih situacijah na področju zlorab v strokovnih centrih
Katja Frangež:
Pozitivni in negativni učinki ukrepov za zajezitev širjenja epidemije Covida-19 na otroke s posebnimi potrebami v večini osnovnih šolah v Sloveniji s perspektive izvajalcev in izvajalk dodatne strokovne pomoči
Nika Vrabec:
Oblike vrstniškega nasilja med osnovnošolskimi dekleti
Miha Novak:
Obravnava storilcev nasilja v družini v probaciji
Elen Cergol:
Duševno zdravje otrok in mladostnikov v slovenskih vzgojnih zavodih
Klavdija Judež:
Izvajanje dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli pred, med in po šolanju na daljavo
Mojca Tominec:
Strategije uravnavanja čustev vzgojiteljev Strokovnega centra Planina in Strokovnega centra Mladinskega doma Maribor
Patrik Kogoj:
Krizne intervencije ob heteroagresivnem, nasilnem in delikventnem vedenju otrok in mladostnikov v strokovnih centrih
Tadeja Ferk:
Vloga vzgojitelja v strokovnem centru pri učni podpori otrokom in mladostnikom s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Polona Zapušek:
Gozdna kopel
Sandra Rajh:
Odnos odvisnikov s primarno družino med zdravljenjem in po zdravljenju v programu Skupnost Srečanje
Anja Urek:
Vloga socialnega pedagoga pri sodelovanju z vzgojitelji v vrtcu
Neja Dajčman:
Spletno nasilje med mladostniki v osnovnošolskem prostoru
Magda Šket:
Raznovrstnost vzgojnih stilov in njihovi vplivi na razvoj otrok
Jure Pajk:
Analiza funkcionalnosti preoblikovanja vzgojno-izobraževalnega zavoda Višnja Gora v strokovni center
Ines Rekar:
Spolno specifične težave deklet s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami v strokovnih centrih
Amadeja Klemenčič:
Pripomoček za obravnavo agresivnega vedenja v predšolskem obdobju
Janez Alič:
Tabori preživetja v naravi kot metoda za izboljšanje socialnih veščin mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami
Nina Brecelj:
Psihoaktivne substance in krizno interveniranje v vzgojnih zavodih v Sloveniji
Nataša Ahlin:
Pedagoški delavci izbrane OŠ o konfliktih in šolski mediaciji
Natalija Novak:
Vključenost v dejavnost gledališke pedagogike kot pomoč pri razvijanju socialnih kompetenc mladostnikov
Alenka Horvat Pavalec:
Uporaba socialnih veščin pri vzpostavljanju odnosa z otroki s posebnimi potrebami
Nives Horvat:
Spremljanje učno-vzgojne uspešnosti otrok s čustveno-vedenjskimi težavami
Ana Bukovec:
Španova kmetija - terapevtska kmetija za pomoč osebam s čustveno vedenjskimi motnjami
Urška Brežnjak:
Krepitev moči brezdomnih
Nina Kmetec:
Vloga inkluzivnega pedagoga kot vzgojitelja in uporaba didaktičnih iger in igrač domače izdelave v predšolskem oddelku otrok s posebnimi potrebami
Tamara Viktoria Matković:
Poinstitucionalna obravnava mladostnikov v izvendružinski vzgoji v Sloveniji
Aldina Beganović:
Socialnopedagoško delo z učenci priseljenci na osnovnih šolah
Lea Badžim:
Žoga kot didaktični pripomoček pri delu z učenci z ADHD
Petra Peischl:
Zaznavanje problema medsebojnih odnosov v pedagoškem timu vrtca
Elena Lazarova:
Podpora in pomoč mladostnikom po odhodu iz institucionalne oskrbe
Tjaša Zver:
Mladostniki z motnjami pozornosti in hiperaktivnosti v bolnišnični šoli
Anja Ferlin:
Prehod iz rejništva v samostojnost
Veronika Gabrijel:
Gibalna/športna aktivnost ter čustvene vedenjske težave v prvem razredu
Maša Ivanjko:
Vpliv terapevtskega jahanja na otroke z motnjo avtističnega spektra
Ines Klavžar:
Nekateri dejavniki zgodnje stimulacije možganov po NTC učenju pri najmlajših učencih
Neja Srčič:
Socialna sprejetost dečka s čustvenimi motnjami in vpliv družine
Slađana Jović Mićković:
Pojav čustvenih in vedenjskih težav otrok priseljencev v novih življenjskih razmerah
Natalija Mlinar:
Sodelovanje s starši otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Sanja Vodopivec:
Socialni pedagog kot učitelj za dodatno strokovno pomoč v osnovni šoli
Iva Badžim:
Odločba o usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami - stigma ali pomoč
Simona Prezelj:
Prosti čas v stanovanjskih skupinah za otroke in mladostnike z motnjami v vedenju in/ali čustvovanju
Klavdija Krajnc:
Mlajši otroci v vzgojnih zavodih
Vesna Štukelj:
Sprejem in vključitev otrok v vzgojni zavod
Katarina Zagoršak:
Pomoč in podpora učiteljem pri delu z otroki z vedenjsko čustvenimi težavami v osnovni šoli
Ana Dvornik:
Sodelovanje med učitelji razrednega pouka in izvajalci dodatne strokovne pomoči
Lucija Hrastnik:
Usposobljenost učiteljev razrednega pouka rednih osnovnih šol za delo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Marjeta Blagovič:
Vloga biblioterapije pri sprejemanju različnosti pri učencih 3. razreda osnovne šole
Ambra Šlosar Karbič:
Razumevanje čustvenih in vedenjskih težav v odraščanju z vidika učiteljev v osnovni šoli
Anja Božič:
Proces sprejemanja otroka z avtistično motnjo s strani družinskih članov
Karin Mermolja:
Vpliv vzgojnih stilov na vzpodbujanje vedenjskih težav mladostnikov
Mateja Šumenjak:
Otrok s težavami v duševnem zdravju in šola
Ana Cerkovnik, Maruša Rozman:
Čustveno-vedenjske težave/motnje predšolskih otrok
Marjeta Svenšek Kristovič:
Vloga socialnega pedagoga pri obravnavi otrok in mladostnikov z avtistično motnjo ter otrok in mladostnikov z vedenjskimi težavami po metodi ABA
Vanja Makarič:
Stališča o strpnosti do otrok in mladostnikov z vidika staršev
Maja Spruk:
Gozdni vrtec kot ena izmed oblik dela s čustveno-vedenjskimi motnjami predšolskih otrok
Ksenija Horvat:
Asociativno učenje po NTC metodi v vrtcu
Anja Andrić:
Vedenjske posebnosti predšolskega otroka z aspergerjevim sindromom
Monika Panič Puconja:
Šolska in vrstniška mediacija v osnovni šoli
Valentina Panger:
Gibanje kot metodični pripomoček v vzgoji
Sanja Tacer:
Starši otrok s posebnimi potrebami v iskanju smisla življenja
Sonja Fišer:
Vloga inkluzivnega pedagoga pri prepoznavanju in obravnavi samopoškodbenega vedenja mladostnikov
Mihaela Lampreht:
Mnenja vzgojiteljev o inkluzivnem vzgojno-izobraževalnem delu v vrtcu
Špela Vunderl:
Samopoškodovanje mladih
Tamara Jerič:
Spolno specifična socializacija v vrtcu
Andreja Butolo:
Zavedanje učiteljev o pomenu vzgoje v šoli
Vojko Vunderl:
Medvrstniško nasilje v osnovnih šolah
Sonja Radikon:
Spodbujanje strpnosti do drugačnosti s projektom "Sprejemanje vidne drugačnosti"
Darko Kobovc:
Delo z učencem z izrazitimi čustvenimi in vedenjskimi težavami
Tanja Kranjec:
Razvitost socialnih kompetenc pri učencih z vidika strokovnih delavcev
Jernej Jakob:
Samopodoba otrok s čustveno-vedenjskimi težavami
Aneja Paliska Kobal:
Glas otrok v mladinskem domu
Sara Božović:
Primerjava izobraževanja odraslih v zavodih za prestajanje kazni zapora na Norveškem, v Sloveniji in Združenih državah Amerike
Maja Jelenko:
Inkluzivno spremljanje učenca s čustveno vedenjskimi težavami od 3. do 6. razreda
Hana Marinič:
odločba o usmerjanju - pomoč ali stigma
Jadranka Karanušić Hajdinjak:
Razumevanje in odzivanje strokovnih delavcev v osnovni šoli na čustvene in vedenjske težave učencev
Metka Štabuc:
Podporne strategije za učenca z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo pri pouku
Natalija Ekart Misleta:
Doživljajska pedagogika v domu za otroke in mladostnike z motnjo v duševnem razvoju
Lucija Hrastnik:
Preventivni programi za premoščanje čustvenih in vedenjskih težav mladostnikov
Diplomska dela (82)
Katja Iskra:
Bivalna enota, dobra praksa socializacije oseb s posebnimi potrebami
Zana Mrdavšič:
Programi pomoči otrokom in mladostnikom s čustveno-vedenjskimi težavami v Centrih za socialno delo koroške regije
Simon Femc:
Prvi dan v vrtcu
Bernarda Senčar:
Doživljajska pedagogika v vrtcu - vzgoja lastnega pridelka z uporabo v kulinaričnih delavnicah
Katja Hotko:
Ocena vpliva vzgoje in nasilja v družini na odklonsko vedenje otrok in mladostnikov s strani strokovnih delavcev
Ana Hajšen:
Vpliv uporabe mobilnega telefona na otroke stare 5-8 let
Nika Rozman:
Vloga staršev in pedagoških delavcev pri ozaveščanju mladostnikov o spolnosti
Bela Pikalo:
Plesno-gibalna terapija kot učinkovit pristop v procesu zdravljenja duševnih bolezni
Gašper Jurančič:
Vzgojni stili staršev predšolskih otrok
Kaltrina Pulaj Badalli:
Inkluzija otrok s posebnimi potrebami v manj razvitih državah - primer Kosova
Anita Jug:
Vključevanje predšolskih otrok pri opravljanju hišnih opravil
Melanija Zobec:
Odnos mlada vzgojiteljica - starši
Jakob Gabrič:
Vloga svetovalnih delavcev pri oddaji otrok v vzgojni zavod
Zlatka Rebernak:
Navezanost otroka na spremljevalca
Helena Petrovič:
Sodelovanje med vzgojiteljico in pomočnico vzgojiteljice v vrtcu
Nuša Martinc:
Gozd koz učni medij
Katja Marš:
Učenje v naravnem okolju v povezavi s področjem gibanja
Eva Kržič:
Mladostnikovo spoprijemanje z izgubo starša
Neli Mavrič:
Izkušnje mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami s projektom doživljajske pedagogike na samotnem otoku v svetilniku
Ana Marija Kuhelj:
Otrokov svet doživetij
Tjaša Tadina:
Odnos vzgojiteljev predšolskih otrok do otrok s posebnimi potrebami
Tanja Kontrec:
Organizacijska klima in medosebni odnosi v zasavskem vrtcu
Maša Mestek:
Hospitalizirani otroci in vloga bolnišničnega oddelka vrtca
Melani Horvat:
Timsko delo med slovensko in madžarsko govorečimi vzgojiteljicami
Anja Bačič:
Vstop otroka v vrtec
Anja Ručigaj:
Pomen odnosov
Anja Knez:
Odnos otrok do učenja in šole
Anika Legat:
Vloga šolskih delavcev pri medvrstniškem nasilju
Marija Sladič:
Oblike socialno-pedagoške pomoči družini
Nataša Frank:
Izdelava koncepta doživljajskega vrtca v okolici Prema
Karin Fortuna:
Uresničevanje načel normalizacije v stanovanjski skupini Val
Anja Štefanac:
Dnevni center za otroke in mladostnike v funkciji prevencije
Sara Tavčar:
Izgorevanje zaposlenih na centru za korekcijo sluha in govora Portorož
Urša Kavčič:
Rejništvo - med dvema družinama
Ana Čibej:
Vzgojni stili nekoč in danes
Elizabeta Šinko:
Pomen in vpliv igre in gibanja v naravnem okolju na otrokov celostni razvoj
Jasmina Perc:
Ozaveščanje otrok o naravi, posledicah onesnaževanja le-te ter možnostih uporabe odpadkov
Karen Mandalenić:
Težavni otroci in mladostniki
Manca Černe:
Vpliv ločitve in novega starševega partnerja na otroka po razvezi
Zinka Zadravec:
Vrtec - starši - otrok s posebnimi potrebami
Nina Kasesnik:
Primerjava klasičnega učenja v predšolskem obdobju z učenjem po NTC sistemu
Nina Bohinc:
Prvi dan v vrtcu
Janez Alič:
Odzivi vzgojiteljic na izstopajoče vedenje otrok
Špela Benčina:
Načini preprečevanja šolske neuspešnosti na osnovnih šolah
Eva Korošec:
Prvi dan v javnem ali zasebnem vrtcu?
Nina Gajšek:
Pomen izkustvenega učenja predšolskega otroka - otrok odkriva svet preko čutil
Andreja Krapež:
Spodbujanje asociativnega učenja
Nina Kodba Vereš:
Starši otrok s posebnimi potrebami
Valentina Vlajić:
Otroci s posebnostmi v vedenju v vrtcu
Maja Šantej:
Vzgojni stili vzgojiteljic
Anela Blagajčević:
Večdnevne obogatitvene dejavnosti v vrtcu - tabori
Matic Škulj:
Koriščenje gozda pri vzgoji in poučevanju v vrtcu
Tamara Cigan:
Vedenjske težave otrok v vrtcu
Karmen Podveršnik:
Uporaba doživljajske pedagogike pri prvem vstopu otroka v vrtec
Mojca Primc:
Izzivi in izkušnje vzgojitelja v uvajalnem obdobju
Elena Lazarova:
Stališča študentov razrednega pouka o vključevanju učencev priseljencev v šolo
Iva Badžim:
Metode uspešnega učenja skozi fizično gibanje v prvi triadi osnovne šole
Jožica Kuhar:
Prvič v vrtec
Polona Lončarič:
Možnost igre v naravnem okolju v okolici Vrtca Makole
Sabina Selimović:
Indijanci v vrtcu skozi doživljajsko pedagogiko
Mateja Trinker:
Oblike sodelovanja med vzgojitelji in starši
Katarina Truden:
Gradnja celovite osebnosti preko doživljajske pedagogike
Nataša Zaletelj:
Razlogi za napotitev otroka v vzgojno-izobraževalni zavod Frana Milčinskega Smlednik
Lidija Stenovec:
Pomen zgodnje stimulacije možganov v povezavi z NTC učenjem
Igor Pavlović:
Vključenost moških vzgojiteljev v očeh vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic
Inja Zupanc:
Pripravljenost izbranih osnovnih šol za integracijo priseljencev v vzgojno-izobraževalnem okolju
Martina Čoh:
Kaznovanje otrok
Ana Dvornik:
Razlike v obravnavi otrok s posebnimi potrebami med učitelji in izvajalci dodatne strokovne pomoči
Urša Gorjup:
Počitniški tabori - želje in pričakovanja staršev
Mojca Krajšek:
Vpliv NTC metode na gibalne sposobnosti predšolskih otrok
Mihaela Giorgiutti Antolašič:
Brain gym in otrok
Meta Slejko:
Uporaba vzgojnih stilov v današnjih družinah
Katja Žuraj:
Otroci in čebelji svet
Dragica Pertoci:
Vpliv sprostitvenih iger na otroke ter uporaba le-teh v vrtcu
Branka Cotič:
Pomen prvega dne v vzgojnem zavodu za otroke/mladostnike in strokovne delavce
Nadja Skubic:
Bivanje v naravi s predšolskimi otroki
Mateja Gregorčič, Dajana Pungaršek:
Odnosi v stanovanjskih skupinah: primerjava med srbskim in slovenskim načinom dela
Ana Starc Purgaj:
Ljudske igre preko metode doživljajske pedagogike
Anica Košak:
Prvi dan v vrtcu
Črt Stropnik:
Ocena kvalitete učne in socialne pomoči za otroke dnevnega centra za otroke in mladostnike Koper
Tadeja Mali:
Spodbujanje doživljajske pedagogike preko proste igre v naravnem okolju v predšolskem obdobju
Katja Lesjak Gajšek:
Gozd kot medij vzgoje
Druga dela (4)
Mitja Krajnčan, Boštjan Bajželj:
Institutional work in total institutions and the perspective of the persons that have lived in residential treatment institutions
Mitja Krajnčan, Boštjan Bajželj:
Institutional work in total institutions and the perspective of the persons that have lived in residential treatment institutions
Mitja Krajnčan:
Dezinstitucionalizacija na področju vzgojnih zavodov
Otrok pridobi temelje doma in v šoli