Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Andrej Berdajs: Analiza kompetenc socialnopedagoškega delovanja učiteljev z rizičnimi dijaki v poklicni šoli
  2. Mateja Marovič: Participacija otroka/mladostnika v vzgojnih zavodih

Magistrska dela (26)

  1. Ana Dvornik: Sodelovanje med učitelji razrednega pouka in izvajalci dodatne strokovne pomoči
  2. Lucija Hrastnik: Usposobljenost učiteljev razrednega pouka rednih osnovnih šol za delo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  3. Marjeta Blagovič: Vloga biblioterapije pri sprejemanju različnosti pri učencih 3. razreda osnovne šole
  4. Ambra Šlosar Karbič: Razumevanje čustvenih in vedenjskih težav v odraščanju z vidika učiteljev v osnovni šoli
  5. Anja Božič: Proces sprejemanja otroka z avtistično motnjo s strani družinskih članov
  6. Karin Mermolja: Vpliv vzgojnih stilov na vzpodbujanje vedenjskih težav mladostnikov
  7. Mateja Šumenjak: Otrok s težavami v duševnem zdravju in šola
  8. Ana Cerkovnik, Maruša Rozman: Čustveno-vedenjske težave/motnje predšolskih otrok
  9. Marjeta Svenšek Kristovič: Vloga socialnega pedagoga pri obravnavi otrok in mladostnikov z avtistično motnjo ter otrok in mladostnikov z vedenjskimi težavami po metodi ABA
  10. Vanja Makarič: Stališča o strpnosti do otrok in mladostnikov z vidika staršev
  11. Maja Spruk: Gozdni vrtec kot ena izmed oblik dela s čustveno-vedenjskimi motnjami predšolskih otrok
  12. Ksenija Horvat: Asociativno učenje po NTC metodi v vrtcu
  13. Anja Andrić: Vedenjske posebnosti predšolskega otroka z aspergerjevim sindromom
  14. Monika Panič Puconja: Šolska in vrstniška mediacija v osnovni šoli
  15. Valentina Panger: Gibanje kot metodični pripomoček v vzgoji
  16. Sanja Tacer: Starši otrok s posebnimi potrebami v iskanju smisla življenja
  17. Sonja Fišer: Vloga inkluzivnega pedagoga pri prepoznavanju in obravnavi samopoškodbenega vedenja mladostnikov
  18. Tamara Jerič: Spolno specifična socializacija v vrtcu
  19. Andreja Butolo: Zavedanje učiteljev o pomenu vzgoje v šoli
  20. Vojko Vunderl: Medvrstniško nasilje v osnovnih šolah
  21. Mihaela Lampreht: Mnenja vzgojiteljev o inkluzivnem vzgojno-izobraževalnem delu v vrtcu
  22. Špela Vunderl: Samopoškodovanje mladih
  23. Sonja Radikon: Spodbujanje strpnosti do drugačnosti s projektom "Sprejemanje vidne drugačnosti"
  24. Darko Kobovc: Delo z učencem z izrazitimi čustvenimi in vedenjskimi težavami
  25. Tanja Kranjec: Razvitost socialnih kompetenc pri učencih z vidika strokovnih delavcev
  26. Jernej Jakob: Samopodoba otrok s čustveno-vedenjskimi težavami

Diplomska dela (45)

  1. Elizabeta Šinko: Pomen in vpliv igre in gibanja v naravnem okolju na otrokov celostni razvoj
  2. Jasmina Perc: Ozaveščanje otrok o naravi, posledicah onesnaževanja le-te ter možnostih uporabe odpadkov
  3. Karen Mandalenić: Težavni otroci in mladostniki
  4. Manca Černe: Vpliv ločitve in novega starševega partnerja na otroka po razvezi
  5. Zinka Zadravec: Vrtec - starši - otrok s posebnimi potrebami
  6. Nina Kasesnik: Primerjava klasičnega učenja v predšolskem obdobju z učenjem po NTC sistemu
  7. Nina Bohinc: Prvi dan v vrtcu
  8. Janez Alič: Odzivi vzgojiteljic na izstopajoče vedenje otrok
  9. Špela Benčina: Načini preprečevanja šolske neuspešnosti na osnovnih šolah
  10. Eva Korošec: Prvi dan v javnem ali zasebnem vrtcu?
  11. Nina Gajšek: Pomen izkustvenega učenja predšolskega otroka - otrok odkriva svet preko čutil
  12. Andreja Krapež: Spodbujanje asociativnega učenja
  13. Nina Kodba Vereš: Starši otrok s posebnimi potrebami
  14. Valentina Vlajić: Otroci s posebnostmi v vedenju v vrtcu
  15. Maja Šantej: Vzgojni stili vzgojiteljic
  16. Anela Blagajčević: Večdnevne obogatitvene dejavnosti v vrtcu - tabori
  17. Matic Škulj: Koriščenje gozda pri vzgoji in poučevanju v vrtcu
  18. Tamara Cigan: Vedenjske težave otrok v vrtcu
  19. Karmen Podveršnik: Uporaba doživljajske pedagogike pri prvem vstopu otroka v vrtec
  20. Mojca Primc: Izzivi in izkušnje vzgojitelja v uvajalnem obdobju
  21. Elena Lazarova: Stališča študentov razrednega pouka o vključevanju učencev priseljencev v šolo
  22. Iva Badžim: Metode uspešnega učenja skozi fizično gibanje v prvi triadi osnovne šole
  23. Mateja Trinker: Oblike sodelovanja med vzgojitelji in starši
  24. Katarina Truden: Gradnja celovite osebnosti preko doživljajske pedagogike
  25. Jožica Kuhar: Prvič v vrtec
  26. Polona Lončarič: Možnost igre v naravnem okolju v okolici Vrtca Makole
  27. Sabina Selimović: Indijanci v vrtcu skozi doživljajsko pedagogiko
  28. Nataša Zaletelj: Razlogi za napotitev otroka v vzgojno-izobraževalni zavod Frana Milčinskega Smlednik
  29. Lidija Stenovec: Pomen zgodnje stimulacije možganov v povezavi z NTC učenjem
  30. Igor Pavlović: Vključenost moških vzgojiteljev v očeh vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic
  31. Inja Zupanc: Pripravljenost izbranih osnovnih šol za integracijo priseljencev v vzgojno-izobraževalnem okolju
  32. Martina Čoh: Kaznovanje otrok
  33. Ana Dvornik: Razlike v obravnavi otrok s posebnimi potrebami med učitelji in izvajalci dodatne strokovne pomoči
  34. Urša Gorjup: Počitniški tabori - želje in pričakovanja staršev
  35. Mihaela Giorgiutti Antolašič: Brain gym in otrok
  36. Mojca Krajšek: Vpliv NTC metode na gibalne sposobnosti predšolskih otrok
  37. Meta Slejko: Uporaba vzgojnih stilov v današnjih družinah
  38. Katja Žuraj: Otroci in čebelji svet
  39. Dragica Pertoci: Vpliv sprostitvenih iger na otroke ter uporaba le-teh v vrtcu
  40. Branka Cotič: Pomen prvega dne v vzgojnem zavodu za otroke/mladostnike in strokovne delavce
  41. Nadja Skubic: Bivanje v naravi s predšolskimi otroki
  42. Mateja Gregorčič, Dajana Pungaršek: Odnosi v stanovanjskih skupinah: primerjava med srbskim in slovenskim načinom dela
  43. Ana Starc Purgaj: Ljudske igre preko metode doživljajske pedagogike
  44. Anica Košak: Prvi dan v vrtcu
  45. Črt Stropnik: Ocena kvalitete učne in socialne pomoči za otroke dnevnega centra za otroke in mladostnike Koper

Druga dela (4)

  1. Mitja Krajnčan, Boštjan Bajželj: Institutional work in total institutions and the perspective of the persons that have lived in residential treatment institutions
  2. Mitja Krajnčan, Boštjan Bajželj: Institutional work in total institutions and the perspective of the persons that have lived in residential treatment institutions
  3. Mitja Krajnčan: Dezinstitucionalizacija na področju vzgojnih zavodov
  4. Otrok pridobi temelje doma in v šoli
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici