Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (5)

  1. Matej Vukovič: Model evalvacije deinstitucionalizacije
  2. Jovita Pogorevc: Vključevanje mladih v socialno okolje po zaključenem bivanju v vzgojnem zavodu
  3. Ana Bogdan Zupančič: Proces konceptualizacije socialne pedagogike v Sloveniji
  4. Andrej Berdajs: Analiza kompetenc socialnopedagoškega delovanja učiteljev z rizičnimi dijaki v poklicni šoli
  5. Mateja Marovič: Participacija otroka/mladostnika v vzgojnih zavodih

Magistrska dela (106)

  1. Žana Semič: Usposobljenost učiteljev izbrane osnovne šole za delo z učenci s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  2. Kristina Petrinja: Pomen mobilne socialnopedagoške službe pri obravnavi in delu z otroki in mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami oziroma motnjami
  3. Elizabeta Šinko: Motorični in socialni razvoj predšolskih otrok skozi gibanje in igro v naravnem okolju
  4. Nina Metelko: Socialnopedagoški vidiki pri zmanjševanju povratništva v zaporu - stališča obsojencev
  5. Katarina Zorica: Pomoč in podpora učiteljem pri delu z učenci priseljenci
  6. Ana Potočnik: Delo v Intenzivnih skupinah po sprejetju ZOOMTVI (2021).
  7. Teja Debevec: Pogled na pojavnost medvrstniškega nasilja med učenci tretjega vzgojno izobraževalnega obdobja osnovne šole
  8. Goran Car: Prostočasne aktivnosti v zavodih za prestajanje kazni zapora
  9. Urška Janežič: Vloga strokovnih delavcev pri prepoznavi in obravnavi deklic z motnjo ADHD v osnovni šoli
  10. Maja Peršič: Socialno-pedagoško svetovalno delo s starši/skrbniki in z njihovimi otroki v goriških osnovnih šolah
  11. Sara Lenasi: Skrb za blagostanje vzgojiteljev v strokovnem centru pri delu z mladostniki s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami
  12. Miranda Uskokovič Grošelj: Pomen gibanja na vključenost in dobro počutje otrok v prvi starostni skupini vrtca
  13. Teja Nemec: Risba kot pripomoček za ugotavljanje psihosocialnega položaja učenca in odnosov v razredu
  14. Špela Cesar: Socialni pedagog kot učitelj pouka podaljšanega bivanja
  15. Alja Mahkovic: Primerjava uporabe digitalnih medijev med mladostniki, ki bivajo v strokovnem centru, in tistimi doma
  16. Maja Kavar: Doživljanje nasilja z vidika vzgojiteljev, zaposlenih v strokovnih centrih
  17. Maruša Slanšek: Pogledi učiteljev na učenje socialnih veščin v redni osnovni šoli
  18. Gregor Dovč: Glasserjeva kakovostna šola v luči inkluzivne paradigme na primeru dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli
  19. Tadeja Bonča: Delo in naloge socialnega pedagoga v osnovni šoli pri usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  20. Maruška Herga: Usposobljenost vzgojiteljev za delo s predšolskimi otroki s čustveno-vedenjskimi težavami
  21. Tjaša Starič: Povezanost med odnosi v družini in kriminalno kariero
  22. Ana Turel: Socialni položaj učencev s čustveno-vedenjskimi motnjami v osnovni šoli
  23. Eva Trobec: Stiske družin predšolskih otrok s posebnimi potrebami
  24. Emina Glavaš: Zaznavanje otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami v vrtcu s strani vzgojiteljev
  25. Tina Teraž: Spletno medvrstniško nasilje v osnovni šoli
  26. Špela Saje: Sprememba vedenja pri otrocih v času karantene zaradi koronavirusa
  27. Gregor Lugarič: Mobilni tim pedagogov doživljajske pedagogike v Strokovnem centru Mladinski dom Maribor
  28. Nika Knafelc: Socialno pedagoško interveniranje v kriznih situacijah na področju zlorab v strokovnih centrih
  29. Katja Frangež: Pozitivni in negativni učinki ukrepov za zajezitev širjenja epidemije Covida-19 na otroke s posebnimi potrebami v večini osnovnih šolah v Sloveniji s perspektive izvajalcev in izvajalk dodatne strokovne pomoči
  30. Nika Vrabec: Oblike vrstniškega nasilja med osnovnošolskimi dekleti
  31. Miha Novak: Obravnava storilcev nasilja v družini v probaciji
  32. Elen Cergol: Duševno zdravje otrok in mladostnikov v slovenskih vzgojnih zavodih
  33. Klavdija Judež: Izvajanje dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli pred, med in po šolanju na daljavo
  34. Mojca Tominec: Strategije uravnavanja čustev vzgojiteljev Strokovnega centra Planina in Strokovnega centra Mladinskega doma Maribor
  35. Patrik Kogoj: Krizne intervencije ob heteroagresivnem, nasilnem in delikventnem vedenju otrok in mladostnikov v strokovnih centrih
  36. Tadeja Ferk: Vloga vzgojitelja v strokovnem centru pri učni podpori otrokom in mladostnikom s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  37. Polona Zapušek: Gozdna kopel
  38. Sandra Rajh: Odnos odvisnikov s primarno družino med zdravljenjem in po zdravljenju v programu Skupnost Srečanje
  39. Anja Urek: Vloga socialnega pedagoga pri sodelovanju z vzgojitelji v vrtcu
  40. Neja Dajčman: Spletno nasilje med mladostniki v osnovnošolskem prostoru
  41. Magda Šket: Raznovrstnost vzgojnih stilov in njihovi vplivi na razvoj otrok
  42. Jure Pajk: Analiza funkcionalnosti preoblikovanja vzgojno-izobraževalnega zavoda Višnja Gora v strokovni center
  43. Ines Rekar: Spolno specifične težave deklet s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami v strokovnih centrih
  44. Amadeja Klemenčič: Pripomoček za obravnavo agresivnega vedenja v predšolskem obdobju
  45. Janez Alič: Tabori preživetja v naravi kot metoda za izboljšanje socialnih veščin mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami in motnjami
  46. Nina Brecelj: Psihoaktivne substance in krizno interveniranje v vzgojnih zavodih v Sloveniji
  47. Nataša Ahlin: Pedagoški delavci izbrane OŠ o konfliktih in šolski mediaciji
  48. Natalija Novak: Vključenost v dejavnost gledališke pedagogike kot pomoč pri razvijanju socialnih kompetenc mladostnikov
  49. Alenka Horvat Pavalec: Uporaba socialnih veščin pri vzpostavljanju odnosa z otroki s posebnimi potrebami
  50. Nives Horvat: Spremljanje učno-vzgojne uspešnosti otrok s čustveno-vedenjskimi težavami
  51. Ana Bukovec: Španova kmetija - terapevtska kmetija za pomoč osebam s čustveno vedenjskimi motnjami
  52. Urška Brežnjak: Krepitev moči brezdomnih
  53. Nina Kmetec: Vloga inkluzivnega pedagoga kot vzgojitelja in uporaba didaktičnih iger in igrač domače izdelave v predšolskem oddelku otrok s posebnimi potrebami
  54. Tamara Viktoria Matković: Poinstitucionalna obravnava mladostnikov v izvendružinski vzgoji v Sloveniji
  55. Aldina Beganović: Socialnopedagoško delo z učenci priseljenci na osnovnih šolah
  56. Lea Badžim: Žoga kot didaktični pripomoček pri delu z učenci z ADHD
  57. Petra Peischl: Zaznavanje problema medsebojnih odnosov v pedagoškem timu vrtca
  58. Elena Lazarova: Podpora in pomoč mladostnikom po odhodu iz institucionalne oskrbe
  59. Tjaša Zver: Mladostniki z motnjami pozornosti in hiperaktivnosti v bolnišnični šoli
  60. Anja Ferlin: Prehod iz rejništva v samostojnost
  61. Veronika Gabrijel: Gibalna/športna aktivnost ter čustvene vedenjske težave v prvem razredu
  62. Maša Ivanjko: Vpliv terapevtskega jahanja na otroke z motnjo avtističnega spektra
  63. Ines Klavžar: Nekateri dejavniki zgodnje stimulacije možganov po NTC učenju pri najmlajših učencih
  64. Neja Srčič: Socialna sprejetost dečka s čustvenimi motnjami in vpliv družine
  65. Slađana Jović Mićković: Pojav čustvenih in vedenjskih težav otrok priseljencev v novih življenjskih razmerah
  66. Natalija Mlinar: Sodelovanje s starši otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  67. Sanja Vodopivec: Socialni pedagog kot učitelj za dodatno strokovno pomoč v osnovni šoli
  68. Iva Badžim: Odločba o usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami - stigma ali pomoč
  69. Simona Prezelj: Prosti čas v stanovanjskih skupinah za otroke in mladostnike z motnjami v vedenju in/ali čustvovanju
  70. Klavdija Krajnc: Mlajši otroci v vzgojnih zavodih
  71. Vesna Štukelj: Sprejem in vključitev otrok v vzgojni zavod
  72. Katarina Zagoršak: Pomoč in podpora učiteljem pri delu z otroki z vedenjsko čustvenimi težavami v osnovni šoli
  73. Ana Dvornik: Sodelovanje med učitelji razrednega pouka in izvajalci dodatne strokovne pomoči
  74. Lucija Hrastnik: Usposobljenost učiteljev razrednega pouka rednih osnovnih šol za delo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  75. Marjeta Blagovič: Vloga biblioterapije pri sprejemanju različnosti pri učencih 3. razreda osnovne šole
  76. Ambra Šlosar Karbič: Razumevanje čustvenih in vedenjskih težav v odraščanju z vidika učiteljev v osnovni šoli
  77. Anja Božič: Proces sprejemanja otroka z avtistično motnjo s strani družinskih članov
  78. Karin Mermolja: Vpliv vzgojnih stilov na vzpodbujanje vedenjskih težav mladostnikov
  79. Mateja Šumenjak: Otrok s težavami v duševnem zdravju in šola
  80. Ana Cerkovnik, Maruša Rozman: Čustveno-vedenjske težave/motnje predšolskih otrok
  81. Marjeta Svenšek Kristovič: Vloga socialnega pedagoga pri obravnavi otrok in mladostnikov z avtistično motnjo ter otrok in mladostnikov z vedenjskimi težavami po metodi ABA
  82. Vanja Makarič: Stališča o strpnosti do otrok in mladostnikov z vidika staršev
  83. Maja Spruk: Gozdni vrtec kot ena izmed oblik dela s čustveno-vedenjskimi motnjami predšolskih otrok
  84. Ksenija Horvat: Asociativno učenje po NTC metodi v vrtcu
  85. Anja Andrić: Vedenjske posebnosti predšolskega otroka z aspergerjevim sindromom
  86. Monika Panič Puconja: Šolska in vrstniška mediacija v osnovni šoli
  87. Valentina Panger: Gibanje kot metodični pripomoček v vzgoji
  88. Sanja Tacer: Starši otrok s posebnimi potrebami v iskanju smisla življenja
  89. Sonja Fišer: Vloga inkluzivnega pedagoga pri prepoznavanju in obravnavi samopoškodbenega vedenja mladostnikov
  90. Mihaela Lampreht: Mnenja vzgojiteljev o inkluzivnem vzgojno-izobraževalnem delu v vrtcu
  91. Špela Vunderl: Samopoškodovanje mladih
  92. Tamara Jerič: Spolno specifična socializacija v vrtcu
  93. Andreja Butolo: Zavedanje učiteljev o pomenu vzgoje v šoli
  94. Vojko Vunderl: Medvrstniško nasilje v osnovnih šolah
  95. Sonja Radikon: Spodbujanje strpnosti do drugačnosti s projektom "Sprejemanje vidne drugačnosti"
  96. Darko Kobovc: Delo z učencem z izrazitimi čustvenimi in vedenjskimi težavami
  97. Tanja Kranjec: Razvitost socialnih kompetenc pri učencih z vidika strokovnih delavcev
  98. Jernej Jakob: Samopodoba otrok s čustveno-vedenjskimi težavami
  99. Aneja Paliska Kobal: Glas otrok v mladinskem domu
  100. Sara Božović: Primerjava izobraževanja odraslih v zavodih za prestajanje kazni zapora na Norveškem, v Sloveniji in Združenih državah Amerike
  101. Maja Jelenko: Inkluzivno spremljanje učenca s čustveno vedenjskimi težavami od 3. do 6. razreda
  102. Hana Marinič: odločba o usmerjanju - pomoč ali stigma
  103. Jadranka Karanušić Hajdinjak: Razumevanje in odzivanje strokovnih delavcev v osnovni šoli na čustvene in vedenjske težave učencev
  104. Metka Štabuc: Podporne strategije za učenca z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo pri pouku
  105. Natalija Ekart Misleta: Doživljajska pedagogika v domu za otroke in mladostnike z motnjo v duševnem razvoju
  106. Lucija Hrastnik: Preventivni programi za premoščanje čustvenih in vedenjskih težav mladostnikov

Diplomska dela (82)

  1. Katja Iskra: Bivalna enota, dobra praksa socializacije oseb s posebnimi potrebami
  2. Zana Mrdavšič: Programi pomoči otrokom in mladostnikom s čustveno-vedenjskimi težavami v Centrih za socialno delo koroške regije
  3. Simon Femc: Prvi dan v vrtcu
  4. Bernarda Senčar: Doživljajska pedagogika v vrtcu - vzgoja lastnega pridelka z uporabo v kulinaričnih delavnicah
  5. Katja Hotko: Ocena vpliva vzgoje in nasilja v družini na odklonsko vedenje otrok in mladostnikov s strani strokovnih delavcev
  6. Ana Hajšen: Vpliv uporabe mobilnega telefona na otroke stare 5-8 let
  7. Nika Rozman: Vloga staršev in pedagoških delavcev pri ozaveščanju mladostnikov o spolnosti
  8. Bela Pikalo: Plesno-gibalna terapija kot učinkovit pristop v procesu zdravljenja duševnih bolezni
  9. Gašper Jurančič: Vzgojni stili staršev predšolskih otrok
  10. Kaltrina Pulaj Badalli: Inkluzija otrok s posebnimi potrebami v manj razvitih državah - primer Kosova
  11. Anita Jug: Vključevanje predšolskih otrok pri opravljanju hišnih opravil
  12. Melanija Zobec: Odnos mlada vzgojiteljica - starši
  13. Jakob Gabrič: Vloga svetovalnih delavcev pri oddaji otrok v vzgojni zavod
  14. Zlatka Rebernak: Navezanost otroka na spremljevalca
  15. Helena Petrovič: Sodelovanje med vzgojiteljico in pomočnico vzgojiteljice v vrtcu
  16. Nuša Martinc: Gozd koz učni medij
  17. Katja Marš: Učenje v naravnem okolju v povezavi s področjem gibanja
  18. Eva Kržič: Mladostnikovo spoprijemanje z izgubo starša
  19. Neli Mavrič: Izkušnje mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami s projektom doživljajske pedagogike na samotnem otoku v svetilniku
  20. Ana Marija Kuhelj: Otrokov svet doživetij
  21. Tjaša Tadina: Odnos vzgojiteljev predšolskih otrok do otrok s posebnimi potrebami
  22. Tanja Kontrec: Organizacijska klima in medosebni odnosi v zasavskem vrtcu
  23. Maša Mestek: Hospitalizirani otroci in vloga bolnišničnega oddelka vrtca
  24. Melani Horvat: Timsko delo med slovensko in madžarsko govorečimi vzgojiteljicami
  25. Anja Bačič: Vstop otroka v vrtec
  26. Anja Ručigaj: Pomen odnosov
  27. Anja Knez: Odnos otrok do učenja in šole
  28. Anika Legat: Vloga šolskih delavcev pri medvrstniškem nasilju
  29. Marija Sladič: Oblike socialno-pedagoške pomoči družini
  30. Nataša Frank: Izdelava koncepta doživljajskega vrtca v okolici Prema
  31. Karin Fortuna: Uresničevanje načel normalizacije v stanovanjski skupini Val
  32. Anja Štefanac: Dnevni center za otroke in mladostnike v funkciji prevencije
  33. Sara Tavčar: Izgorevanje zaposlenih na centru za korekcijo sluha in govora Portorož
  34. Urša Kavčič: Rejništvo - med dvema družinama
  35. Ana Čibej: Vzgojni stili nekoč in danes
  36. Elizabeta Šinko: Pomen in vpliv igre in gibanja v naravnem okolju na otrokov celostni razvoj
  37. Jasmina Perc: Ozaveščanje otrok o naravi, posledicah onesnaževanja le-te ter možnostih uporabe odpadkov
  38. Karen Mandalenić: Težavni otroci in mladostniki
  39. Manca Černe: Vpliv ločitve in novega starševega partnerja na otroka po razvezi
  40. Zinka Zadravec: Vrtec - starši - otrok s posebnimi potrebami
  41. Nina Kasesnik: Primerjava klasičnega učenja v predšolskem obdobju z učenjem po NTC sistemu
  42. Nina Bohinc: Prvi dan v vrtcu
  43. Janez Alič: Odzivi vzgojiteljic na izstopajoče vedenje otrok
  44. Špela Benčina: Načini preprečevanja šolske neuspešnosti na osnovnih šolah
  45. Eva Korošec: Prvi dan v javnem ali zasebnem vrtcu?
  46. Nina Gajšek: Pomen izkustvenega učenja predšolskega otroka - otrok odkriva svet preko čutil
  47. Andreja Krapež: Spodbujanje asociativnega učenja
  48. Nina Kodba Vereš: Starši otrok s posebnimi potrebami
  49. Valentina Vlajić: Otroci s posebnostmi v vedenju v vrtcu
  50. Maja Šantej: Vzgojni stili vzgojiteljic
  51. Anela Blagajčević: Večdnevne obogatitvene dejavnosti v vrtcu - tabori
  52. Matic Škulj: Koriščenje gozda pri vzgoji in poučevanju v vrtcu
  53. Tamara Cigan: Vedenjske težave otrok v vrtcu
  54. Karmen Podveršnik: Uporaba doživljajske pedagogike pri prvem vstopu otroka v vrtec
  55. Mojca Primc: Izzivi in izkušnje vzgojitelja v uvajalnem obdobju
  56. Elena Lazarova: Stališča študentov razrednega pouka o vključevanju učencev priseljencev v šolo
  57. Iva Badžim: Metode uspešnega učenja skozi fizično gibanje v prvi triadi osnovne šole
  58. Jožica Kuhar: Prvič v vrtec
  59. Polona Lončarič: Možnost igre v naravnem okolju v okolici Vrtca Makole
  60. Sabina Selimović: Indijanci v vrtcu skozi doživljajsko pedagogiko
  61. Mateja Trinker: Oblike sodelovanja med vzgojitelji in starši
  62. Katarina Truden: Gradnja celovite osebnosti preko doživljajske pedagogike
  63. Nataša Zaletelj: Razlogi za napotitev otroka v vzgojno-izobraževalni zavod Frana Milčinskega Smlednik
  64. Lidija Stenovec: Pomen zgodnje stimulacije možganov v povezavi z NTC učenjem
  65. Igor Pavlović: Vključenost moških vzgojiteljev v očeh vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic
  66. Inja Zupanc: Pripravljenost izbranih osnovnih šol za integracijo priseljencev v vzgojno-izobraževalnem okolju
  67. Martina Čoh: Kaznovanje otrok
  68. Ana Dvornik: Razlike v obravnavi otrok s posebnimi potrebami med učitelji in izvajalci dodatne strokovne pomoči
  69. Urša Gorjup: Počitniški tabori - želje in pričakovanja staršev
  70. Mojca Krajšek: Vpliv NTC metode na gibalne sposobnosti predšolskih otrok
  71. Mihaela Giorgiutti Antolašič: Brain gym in otrok
  72. Meta Slejko: Uporaba vzgojnih stilov v današnjih družinah
  73. Katja Žuraj: Otroci in čebelji svet
  74. Dragica Pertoci: Vpliv sprostitvenih iger na otroke ter uporaba le-teh v vrtcu
  75. Branka Cotič: Pomen prvega dne v vzgojnem zavodu za otroke/mladostnike in strokovne delavce
  76. Nadja Skubic: Bivanje v naravi s predšolskimi otroki
  77. Mateja Gregorčič, Dajana Pungaršek: Odnosi v stanovanjskih skupinah: primerjava med srbskim in slovenskim načinom dela
  78. Ana Starc Purgaj: Ljudske igre preko metode doživljajske pedagogike
  79. Anica Košak: Prvi dan v vrtcu
  80. Črt Stropnik: Ocena kvalitete učne in socialne pomoči za otroke dnevnega centra za otroke in mladostnike Koper
  81. Tadeja Mali: Spodbujanje doživljajske pedagogike preko proste igre v naravnem okolju v predšolskem obdobju
  82. Katja Lesjak Gajšek: Gozd kot medij vzgoje

Druga dela (4)

  1. Mitja Krajnčan, Boštjan Bajželj: Institutional work in total institutions and the perspective of the persons that have lived in residential treatment institutions
  2. Mitja Krajnčan, Boštjan Bajželj: Institutional work in total institutions and the perspective of the persons that have lived in residential treatment institutions
  3. Mitja Krajnčan: Dezinstitucionalizacija na področju vzgojnih zavodov
  4. Otrok pridobi temelje doma in v šoli
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici