Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Podporne strategije za učenca z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo pri pouku : magistrsko delo
Avtorji:ID Štabuc, Metka (Avtor)
ID Krajnčan, Mitja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Stabuc_Metka_2019.pdf (526,37 KB)
MD5: 9879C746AC79D63CC1D7376B92886160
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:motnja pozornosti s hiperaktivnostjo, strategije uravnavanja vedenja, funkcionalna ocena vedenja, modifikacija vedenja, metode dela, prilagoditve
Kraj izida:Koper
Kraj izvedbe:Koper
Založnik:[M. Štabuc]
Leto izida:2019
Leto izvedbe:2019
Št. strani:[8] f., 73 str.
PID:20.500.12556/RUP-12238 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:376(043.2)
COBISS.SI-ID:1541342660 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:30.11.-0001
Število ogledov:1400
Število prenosov:111
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:attention deficit hyperactivity disorder, behavior management strategies, functional assessment of behavior, behavior modification, methods of work, adjustments


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici