Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Nataša Dolenc-Orbanić: Učinki konstruktivističnega pouka fotosinteze v osnovni šoli

MSc theses (16)

  1. Neja Kovač: Mnenje vzgojiteljev o uporabi zunanjih okolij za zgodnje učenje s področij narave in gibanja
  2. Nina Škulj: Uporaba raziskovalne škatle na naravoslovnem dnevu na temo kraljestva rastlin v četrtem razredu
  3. Teja Pintar: Uporaba didaktičnih iger pri naravoslovnih predmetih na razredni stopnji
  4. Laura Turk: Povezovanje naravoslovja in matematike v naravi za četrtošolce
  5. Andreja Fabić: Mnenja učiteljev o uporabi didaktičnih sredstev in pripomočkov pri poučevanju naravoslovja
  6. Veronika Valič: Medpredmetno povezovanje naravoslovja in športa
  7. Zala Cej: Učna pot za spoznavanje drevesnih in grmovnih vrst na Debelem rtiču
  8. Nika Drev: Razredni učitelji o obravnavi čebelarstva
  9. Zala Finžgar: Izkustveno učenje o žuželkah v 4. razredu osnovne šole
  10. Sanja Balažic: Uporaba metod in oblik dela pri predmetu spoznavanje okolja ter naravoslovje in tehnika v šolah v Prekmurju
  11. Gabrijela Gajšek: Obravnava hmeljarstva v 4. razredu osnovne šole pri predmetu naravoslovja in tehnike
  12. Špela Kvas: Medpredmetno raziskovanje potoka z raziskovalnimi škatlami v 3. razredu osnovne šole
  13. Vanja Krapež: Tradicionalni in sodobni pristop poučevanja o prebavilih v 4. razredu osnovne šole
  14. Klavdija Preželj: Načrtovanje in vzpostavitev šolskega učnega vrta na izbrani obalni osnovni šoli
  15. Alenka Podbrežnik: Model poučevanja o spočetju, nosečnosti in rojstvu v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
  16. Petra Jankovič: Didaktični pripomoček za učenje naravoslovja v naravnem rezervatu Škocjanski zatok

BSc theses (59)

  1. Janja Bazjak: Spoznavanje morskih mehkužcev v predšolskem obdobju
  2. Valerija Osredkar: Spoznavanje zdravilnih rastlin s predšolskimi otroki
  3. Mateja Kavo: Spoznavanje čebel in čebelarstva v predšolskem obdobju
  4. Žana Lipovac: Dejavnosti za predšolske otroke v sklopu spoznavanja vode kot naravne dobrine
  5. Barbara Šuštarič: Spoznavanje Krajinskega parka Lahinja s predšolskimi otroki
  6. Lavra Videčnik: Izvajanje usmerjenih dejavnosti na prostem v slovenskih vrtcih
  7. Nataša Tehovnik: Spoznavamo drevesa Ljubljanskega barja
  8. Kristina Felbar Milošević: Spoznavanje žuželk pri predšolskih otrocih
  9. Neža Kastelic: Predstave predšolskih otrok o zgradbi in delovanju prebavil
  10. Tadej Benčina: Vrtec na kmetiji kot možnost izkustvenega učenja v predšolskem obdobju
  11. Lučka Kokole: Potujoči nahrbtnik za spodbujanje učenja v naravi
  12. Nejc Tevž: Ekološka pismenost učencev 5. razreda izbranih osnovnih šol
  13. Barbara Masten: Razlike v poznavanju rastlin in živali v mestnih in podeželskih vrtcih
  14. Ana Červ: Spoznavanje zdravilnih rastlin in zelišč s predšolskimi otroki
  15. Anja Kutnjak Grošelj: Predstave predšolskih otrok o mleku in mlečnih izdelkih ter mnenja staršev o njihovi pomembnosti v prehrani otrok
  16. Anja Medved: Spoznavanje gozdnih živali in rastlin v predšolskem obdobju
  17. Miriam Kalan: Izkustveno spoznavanje svetlobe s predšolskimi otroki
  18. Veronika Valič: Spoznavanje čutil v 3. razredu pri pouku spoznavanja okolja
  19. Barbara Boštjančič: Naravoslovne dejavnosti v vrtcu na temo kalitev
  20. Ana Rejc: Naravoslovna ekskurzija na turistično kmetijo za predšolske otroke
  21. Špela Batis: Projektno delo za predšolske otroke: "Od ovce do puloverja"
  22. Kaja Ajdnik: Predstave predšolskih otrok o kroženju vode na Zemlji
  23. Ilenia Vivoda: Učenje naravoslovja z raziskovalnimi igrami
  24. Anja Verbič: Živi kotički v slovenskih vrtcih
  25. Manca Sušnik Dimić: Predsodki do živali v predšolskem obdobju
  26. Maruša Čamer: Spoznavanje polža v vrtcu
  27. Nika Molk Štikavac: Spoznavanje gozdnih dreves in njihovih plodov s predšolskimi otroki
  28. Nina Jereb-Sedej: Gozd kot spodbudno učno okolje za razvijanje vseh kurikularnih področij
  29. Vanja Rogič: Opazovanje ptic s predšolskimi otroki
  30. Petra Sadar: Medvrstniško učenje pri raziskovalnem pouku naravoslovja
  31. Zala Cej: Naravoslovna učna pot Debeli rtič
  32. Hana Lapornik: Organizacija naravoslovne ekskurzije v Kobilarno Lipica
  33. Nika Drev: Obravnava čebelarstva v prvem triletju osnovne šole na področju Šaleške doline
  34. Erika Rep: Naravoslovna ekskurzija na Rakitni s predšolskimi otroki
  35. Ana Bricelj: Spoznavanje mleka in mlečnih izdelkov za predšolske otroke
  36. Tamara Zver: Uporaba didaktičnih iger z naravoslovno vsebino v pomurskih vrtcih
  37. Ana Gregorič: Seznanjanje predšolskih otrok z okoljsko problematiko
  38. Jernej Strašek: Spodbujanje otrok k sobivanju z naravo in ohranjanju kulturne dediščine s projektnim delom "Od pšeničke do potičke"
  39. Maja Obrstar: Spoznavanje zelenjavnega vrta za predšolske otroke
  40. Špela Starič: Predstave predšolskih otrok o zgradbi in delovanju človeškega telesa
  41. Zala Ahačič: Živi kotički v osnovni šoli
  42. Mateja Starec: Naravoslovne dejavnosti za predšolske otroke na temo zrak
  43. Aleksandra Đurić: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju naravoslovja v vrtcu
  44. Lavra Kladnik: Določevalni ključ za izbrane travniške rastline
  45. Alenka Novak: Spoznavanje raznolikosti gozda v predšolskem obdobju
  46. Aleksandra Pantić: Učilnica v naravi
  47. Franja Turnšek: Zgodnje učenje naravoslovja v vrtcu skozi eksperimente
  48. Romana Oblonšek: Spoznavanje čebele v predšolskem obdobju
  49. Sara Flego: Raziskovalna škatla "Morje" v 2. razredu osnovne šole
  50. Mateja Pogelšek: Predsodki do živali na razredni stopnji
  51. Živa Pohar: Izvajanje naravoslovnih dejavnosti v vrtcu
  52. Simona Copot: Naravoslovne dejavnosti v ekovrtcu - odpadki
  53. Leonida Grgič Bizjak: Projektno raziskovanje - tla in življenje v tleh
  54. Špela Pikš: Vloga in pomen zelišč v vrtcu
  55. Irena Godec: Odpravljanje predsodkov do živali v vrtcu
  56. Milena Petek: Prehranjevanje pri rastlinah
  57. Maja Štrubelj: Naravoslovne dejavnosti v prvem starostnem obdobju
  58. Jelka Lešnik: Voda - naravoslovne dejavnosti v vrtcu
  59. Mojca Jakomin: Predstave predšolskih otrok o organizmih gojenih v vrtcu

Other documents (8)

  1. Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
  2. Nataša Dolenc-Orbanić, Nives Kovač: Naravoslovje 2
  3. Nataša Dolenc-Orbanić, Nives Kovač: Naravoslovje II
  4. Nataša Dolenc-Orbanić, Petra Furlan: Pogledi bodočih učiteljev na sodobno poučevanje naravoslovja
  5. Jurka Lepičnik-Vodopivec, Nataša Dolenc-Orbanić, Marko Gavriloski Tretjak: Kakovost z vidika študentov univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje Razredni pouk
  6. Pier Luigi Nimis, Nataša Dolenc-Orbanić, Nastja Cotič, Danijel Pokleka, Claudio Battelli: Določevalni ključ za rastline Sečoveljskih solin (Piran, Slovenija)
  7. Nataša Dolenc-Orbanić, Claudio Battelli, Janja Plazar, Petra Furlan, Nastja Cotič: Interaktivni ključ za določanje organizmov morske obale Tržaškega zaliva
  8. Claudio Battelli, Nataša Dolenc-Orbanić: First record of Chthamalus Montagui Southward, 1976 (Crustacea, Cirripedia) on the Slovenian coast (Gulf of Trieste, Northern Adriatc sea)
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica