Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Blaž Simčič:
Preverjanje merskih značilnosti instrumentov na pedagoškem področju
MSc theses (9)
Martina Mravlja:
Družba znanja in slovenski visokošolski prostor
Ena Bissachi:
Pomen zastavljanja ustrezno strukturiranih vprašanj pri pouku
Katja Gantar:
Filozofsko razmišljanje o pojmu časa pri otrocih tretjega razreda osnovne šole
Sara Tonel:
Etika živali v predšolskih ustanovah na Slovenskem
Lucija Brečko:
Percepcija filozofije za otroke pri učiteljih razrednega pouka na osnovnih šolah na Savinjskem
Tina Škrjanec:
Razumevanje pravičnosti pri učencih prvega razreda osnovne šole
Sara Al-Daghistani:
Prisotnost emancipatornih praks za delo z begunci pri študentkah in študentih magistrskega študijskega programa socialna pedagogika UP PEF
Tina Primožič:
Razumevanje in spreminjanje vloge učitelja od marčne revolucije do druge svetovne vojne
Matija Šen:
Šola v primežu neoliberalizma
BSc theses (35)
Gaja Žnidaršič:
Feminizem in vzgoja: otroci in dojemanje neenakopravnosti spolov
Sebastjan Kovač:
Okoljska etika v varstveni biologiji
Regina Jernejc:
Vzgojni potencial filozofije
Zalika Vačovnik:
Disciplina kot predpogoj svobode
Diana Kesič:
Filozofija in otrok
Jure Peroš:
Etiške dileme v varovanju narave s pomočjo pristopov sintezne biologije
Kevin Klarić:
Privzeto možgansko omrežje in njegov pomen za problem osebne identitete
Žiga Krajnc:
Platonova prispodoba o votlini in njen pomen za predšolsko pedagogiko
Aja Gačnik Zupanc:
Instrumentalizacija konj v psihoterapevtski praksi v navezavi na etiške dileme ter njen pomen za psihoterapije s konji
Suzana Likar:
Raziskovanje smernic za izbiro ustreznih zgodb za filozofijo za otroke v moralni vzgoji
Tina Primožič:
Razumevanje in spreminjanje vloge učitelja od Ilirskih provinc do predmarčnega obdobja
Nina Hrabar:
Permisivna vzgoja, avtoriteta v permisivni vzgoji in razvoj patološkega narcizma
Špela Petrovič:
Razumevanje pojma pravičnosti v predšolskem obdobju
Katarina Majaron:
Moralne dileme pri odločanju za starševstvo
Petra Slavinec:
Moralna percepcija volka (Canis lupus) v strokovnem in javnem diskurzu na Slovenskem
Katarina Vrzel:
Razlike v razumevanju etiških pojmov v otroštvu
Barbara Habjanič:
Otrok in njegovo razumevanje smrti
Matija Šen:
Emancipacijska edukacija med Nevednim učiteljem Jacquesa Rancièra in Pedagogiko zatiranih Paula Freira
Ljubica Čubrilović:
Razmišljanje o pojmu časa v predšolskem obdobju
Manca Andoljšek:
Spreminjanje procesa kaznovanja otrok v slovenskem šolstvu od konca prve svetovne vojne do osamosvojitve Republike Slovenije
Nika Ferbežar:
Šola kot zaveznica LGBTIQA+ mladih
Florjan Ajdnik:
Razumevanje vrline poguma pri otrocih drugega starostnega obdobja
Mateja Bertole:
Percepcija programa filozofija za otroke v izbranih vrtcih Podravske regije
Anna Bremec:
Pomen otroške literature in igrač za razvoj empatije do živali v zgodnjem in srednjem otroštvu
Petra Milaković:
Vzgoja brez prisile in kazni
Nataša Levstek:
Vzgojni smotri v zahodni zgodovini filozofije edukacije
Dona Stele Flis:
Vloga filozofije za otroke pri moralni vzgoji - razumevanje vrednote poštenost
Tamara Ćorković:
Pomen Aristotelove filozofije za sodobno pedagogiko
Maja Križ:
Razumevanje pomena programa filozofija za otroke pri vzgojiteljih v ljubljanski občini
Nika Pahor:
Pomen Sokratskega dialoga za predšolsko pedagogiko
Mojca Pustotnik:
Mimična lutka in filozofija za otroke
Katjuša Stanek:
Izkušnje Afganistancev z afganistanskim izobraževalnim sistemom
Neža Košir:
Negovanje mišljenja na višji spoznavni ravni v predšolskem obdobju s pomočjo filozofije za otroke
Živa Naveršnik:
Moralno vrednotenje laganja pri otrocih drugega starostnega obdobja
Merisa Hašić:
Problem kaznovanja v Predšolski pedagogiki iz vidika moralne teorije
Other documents (4)
Tomaž Grušovnik:
Educational tourism and environmental ethics
Tomaž Grušovnik:
V iskanju okoljske pravičnosti
Tomaž Grušovnik:
Okoljsko zanikanje
Tomaž Grušovnik:
Wittgenstein in Heidegger