Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Blaž Simčič:
Preverjanje merskih značilnosti instrumentov na pedagoškem področju
Magistrska dela (9)
Martina Mravlja:
Družba znanja in slovenski visokošolski prostor
Ena Bissachi:
Pomen zastavljanja ustrezno strukturiranih vprašanj pri pouku
Katja Gantar:
Filozofsko razmišljanje o pojmu časa pri otrocih tretjega razreda osnovne šole
Sara Tonel:
Etika živali v predšolskih ustanovah na Slovenskem
Lucija Brečko:
Percepcija filozofije za otroke pri učiteljih razrednega pouka na osnovnih šolah na Savinjskem
Tina Škrjanec:
Razumevanje pravičnosti pri učencih prvega razreda osnovne šole
Sara Al-Daghistani:
Prisotnost emancipatornih praks za delo z begunci pri študentkah in študentih magistrskega študijskega programa socialna pedagogika UP PEF
Tina Primožič:
Razumevanje in spreminjanje vloge učitelja od marčne revolucije do druge svetovne vojne
Matija Šen:
Šola v primežu neoliberalizma
Diplomska dela (35)
Gaja Žnidaršič:
Feminizem in vzgoja: otroci in dojemanje neenakopravnosti spolov
Sebastjan Kovač:
Okoljska etika v varstveni biologiji
Regina Jernejc:
Vzgojni potencial filozofije
Zalika Vačovnik:
Disciplina kot predpogoj svobode
Diana Kesič:
Filozofija in otrok
Jure Peroš:
Etiške dileme v varovanju narave s pomočjo pristopov sintezne biologije
Kevin Klarić:
Privzeto možgansko omrežje in njegov pomen za problem osebne identitete
Žiga Krajnc:
Platonova prispodoba o votlini in njen pomen za predšolsko pedagogiko
Aja Gačnik Zupanc:
Instrumentalizacija konj v psihoterapevtski praksi v navezavi na etiške dileme ter njen pomen za psihoterapije s konji
Suzana Likar:
Raziskovanje smernic za izbiro ustreznih zgodb za filozofijo za otroke v moralni vzgoji
Tina Primožič:
Razumevanje in spreminjanje vloge učitelja od Ilirskih provinc do predmarčnega obdobja
Nina Hrabar:
Permisivna vzgoja, avtoriteta v permisivni vzgoji in razvoj patološkega narcizma
Špela Petrovič:
Razumevanje pojma pravičnosti v predšolskem obdobju
Katarina Majaron:
Moralne dileme pri odločanju za starševstvo
Petra Slavinec:
Moralna percepcija volka (Canis lupus) v strokovnem in javnem diskurzu na Slovenskem
Katarina Vrzel:
Razlike v razumevanju etiških pojmov v otroštvu
Barbara Habjanič:
Otrok in njegovo razumevanje smrti
Matija Šen:
Emancipacijska edukacija med Nevednim učiteljem Jacquesa Rancièra in Pedagogiko zatiranih Paula Freira
Ljubica Čubrilović:
Razmišljanje o pojmu časa v predšolskem obdobju
Manca Andoljšek:
Spreminjanje procesa kaznovanja otrok v slovenskem šolstvu od konca prve svetovne vojne do osamosvojitve Republike Slovenije
Nika Ferbežar:
Šola kot zaveznica LGBTIQA+ mladih
Florjan Ajdnik:
Razumevanje vrline poguma pri otrocih drugega starostnega obdobja
Mateja Bertole:
Percepcija programa filozofija za otroke v izbranih vrtcih Podravske regije
Anna Bremec:
Pomen otroške literature in igrač za razvoj empatije do živali v zgodnjem in srednjem otroštvu
Petra Milaković:
Vzgoja brez prisile in kazni
Nataša Levstek:
Vzgojni smotri v zahodni zgodovini filozofije edukacije
Dona Stele Flis:
Vloga filozofije za otroke pri moralni vzgoji - razumevanje vrednote poštenost
Tamara Ćorković:
Pomen Aristotelove filozofije za sodobno pedagogiko
Maja Križ:
Razumevanje pomena programa filozofija za otroke pri vzgojiteljih v ljubljanski občini
Nika Pahor:
Pomen Sokratskega dialoga za predšolsko pedagogiko
Mojca Pustotnik:
Mimična lutka in filozofija za otroke
Katjuša Stanek:
Izkušnje Afganistancev z afganistanskim izobraževalnim sistemom
Neža Košir:
Negovanje mišljenja na višji spoznavni ravni v predšolskem obdobju s pomočjo filozofije za otroke
Živa Naveršnik:
Moralno vrednotenje laganja pri otrocih drugega starostnega obdobja
Merisa Hašić:
Problem kaznovanja v Predšolski pedagogiki iz vidika moralne teorije
Druga dela (4)
Tomaž Grušovnik:
Educational tourism and environmental ethics
Tomaž Grušovnik:
V iskanju okoljske pravičnosti
Tomaž Grušovnik:
Okoljsko zanikanje
Tomaž Grušovnik:
Wittgenstein in Heidegger